Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fresková výmalba zámku v Žirovnici
SEVEROVÁ, Markéta
Nástěnná výmalba zámku v Žirovnici je považována za jedno z nejzajímavějších a nejrozsáhlejších děl 15. století, díky kterému se tehdejší majitel Žirovnice, kutnohorský důlní podnikatel Vencelík z Vrchovišť, zařadil mezi své urozené jihočeské sousedy. Na výzdobu svého nového sídla si povolal malíře vynikajících kvalit, který je v uměleckohistorické literatuře doposud nazýván Mistrem nástěnné žirovnické malby. S tímto autorem je spojována také výzdoba na zámku v Jindřichově Hradci, jisté analogie vykazují také nástěnné malby na hradě Švihově. Kvůli původu objednavatele této originální středověké zakázky, je v souvislosti s žirovnickou výzdobou zmiňována Smíškovská kaple v chrámu sv. Barbory v Kutné Hoře. Zámek Žirovnice se dodnes pyšní velmi dobře dochovanou výmalbou v tzv. Zelené světnici, která je považována za ustálený typ světského interiéru pozdně gotického období, a tudíž se na ni pohlíží jako na nejvýraznější hmotný projev mentality české šlechty pohusitského období. Jednu z prvních tzv. Zelených světnic najdeme na zámku v Blatné a také na hradě Zvíkově.
Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory
Procházková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce hodnotí vliv kulturního potenciálu města Kutná Hora na jeho marketingové řízení, identifikuje bariéry úspěšné implementace marketingové strategie a doporučuje další postup k překonání těchto bariér. Práce nejprve analyzuje dosavadní aplikaci nástrojů marketingového mixu v situační analýze. V další části shrnuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu a představuje návrhy pro zlepšení implementace marketingové strategie ve městě. Sběr dat pro kvantitativní výzkum proběhl metodou osobního dotazování. Výzkum je rozdělen na dvě části -- výzkum postojů členů občanských sdružení, činných v oblasti kultury a cestovního ruchu, a výzkum názorů návštěvníků města. Diplomová práce ověřila primární hypotézu, že při tvorbě marketingové a komunikační strategie Městský úřad Kutná Hora nedostatečně spolupracuje se subjekty, které se podílí na kulturním a turistickém životě města.
Vliv odlišných manažerských přístupů na řízení, programování a financování Městského Tylova divadla v Kutné Hoře
Krúpa, Adam ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je úvaha nad různými přístupy k managementu v oblasti kultury, konkrétně divadla. Dále se tato práce snaží nalézt pozitiva i negativa těchto přístupů. V teoretické části, vycházející z odborných publikací na toto téma, jsou nastíněny některé základní prvky a postupy managementu s důrazem na souvislost s řízením divadla a specifické podmínky fungování divadelní instituce pod dobrým vedením. Teoretická část se dále věnuje oblasti marketingu (marketingový mix, vnitřní a vnější prostředí organizace, SWOT analýza) v oblasti umění s uvedenými příklady. Praktická část pak popisuje a srovnává dva přístupy k řízení Městského Tylova divadla v Kutné Hoře, zamýšlí se nad minulými i současnými chody tohoto oblastního divadla a případné východisko nalézá v kompromisu a respektování a spojování různých názorů.
Omnibus fiebat omnia. Kontexty života a díla Fridricha Bridelia SJ (1619-1680)
Škarpová, Marie ; Slavický, Tomáš ; Kosek, P. ; Bělohlávková, P.
Conference on Friedrich Bridelius attended by historians of literature, linguistics,musicologists and ethnologists.
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Paulišová, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Civišová, Dagmar (oponent)
Kutná Hora je krásné historické město zapsané od roku 1995 na Seznam památek UNESCO, které patří k významným destinacím cestovního ruchu v České republice. Současným problémem Kutné Hory je však pokles návštěvnosti a krátký pobyt návštěvníků ve městě, který se již dlouhodobě nedaří řešit. Cílem práce "Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva" je popsat komerční komunikace, které v současné době město využívá a zhodnotit jejich potenciál do budoucna. Dalším cílem je uvést na základě provedené analýzy návrhy na zkvalitnění komunikace města, které by Kutné Hoře pomohly zvýšit výtěžnost cestovního ruchu. Práce vysvětluje principy využití marketingu v případě turistických destinací na příkladě Kutné Hory, přičemž se opírá o data z odborné literatury, autorčina průzkumu a informace získané od odborníků, kteří v této oblasti pracují. Autorka zde přichází s konkrétními návrhy, jak zlepšit propagaci a komunikaci Kuté Hory, jež by mohly být inspirací pro pracovníky destinačního managementu města.
Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Čiháková, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace jak v oblasti primární nabídky tak i sekundární. Práce se zaměřuje na historický objekt Vlašský dvůr. Dále je provedena analýza návštěv jednotlivých objektů ve městě. Závěr práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu s nabídkou možných řešení.
Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Kutná Hora)
Švarcová, Kristýna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu ve vybraném městě - Kutné Hoře. Cílem práce je zhodnocení současného stavu cestovního ruchu v Kutné Hoře, posouzení potenciálu města pro rozvoj cestovního ruchu, úrovně infrastruktury města a institucí, které cestovní ruch podporují. Dále byla zhodnocena návštěvnost kutnohorských památek a informačního centra. První část práce se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů cestovního ruchu, které jsou uváděny v této práci. V druhé části je uvedena stručná charakteristika města Kutná Hora. Třetí část práce přibližuje atraktivity, kterými město disponuje, a infrastrukturu cestovního ruchu ve městě. Čtvrtá část analyzuje návštěvnost města, jeho vybraných památek a informačního centra. Dále je zhodnocena konkurenceschopnost Kutné Hory v rámci UNESCO památek na území České republiky. Získané poznatky zachycuje SWOT analýza. V závěru práce byla navržena možná řešení pro zvýšení atraktivity města pro potenciální návštěvníky.
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Kutná Hora
FORMÁNKOVÁ, Zuzana
Cílem práce bylo zanalyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb ve vymezené oblasti Kutná Hora. V práci byla použita sekundární a primární data. Z dat získaných z terenního šetření, řízených rozhovorů a vlastního pozorování byla zpracována situační analýza, která sloužila k získání celkového pohledu na situaci ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti. V závěru práce byly navrženy návrhy a opatření, které přispějí k rozvoji služeb ve městě.
Návrh přírodovědné a vlastivědné exkurze do širšího okolí Kutné Hory
MIKUŠOVÁ, Markéta
Tato diplomová práce se zabývá shrnutím poznatků o širším okolí Kutné Hory a předkládá návrh exkurze (vycházky) do tohoto území. Zahrnuje všeobecný přehled metod využitelných ve vycházce a navrhuje další varianty úkolů a činností vhodných k zařazení do vycházky. Cílem této práce je poskytnout všeobecné informace o daném území a nabídnout dalším učitelům množství úkolů, které budou moci využít při sestavování činností do vycházky. Vedoucí diplomové práce: PaeDr. Václav Pavlíček Katedra biologie
Správa a řízení malých sportovních organizací v okresu Kutná Hora
Lebeda, Stanislav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce analyzuje vybrané aspekty správy a řízení v malých sportovních organizacích. Praktická část je zaměřena na organizace v Kutné Hoře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.