|
Návrh a implementace skladového systému
Pokorný, Petr ; Nohel, Otakar (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám návrhem skladového systému pro knihkupectví, dle specifických požadavků pro toto odvětví. Na základě analýzy stávajícího systému zjišťuji nedostatky a navrhuji řešení na jejich odstranění. Na základě výsledků byl vypracován návrhu datového modelu a implementace tohoto modelu do skladového systému.
|
|
Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii
Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na zkvalitnění služeb v České republice pro privátní klientelu. Cílem práce je najít a analyzovat rozdíly mezi českými a britskými bankovními službami pro privátní klientelu a navrhnout doporučení pro banky i jejich klienty, která by vedla ke zvýšení spokojenost zákazníků.
|
| |
|
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
|
| |
|
Implementace efektivního E-Shoppingu
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o implementaci účinného elektronického nakupování zákazníků přes internet a aplikaci nejnovějších trendů do systému elektronického obchodu pro danou firmu. Cílem práce je moderní systém elektronického obchodu, který přinese pohodlí jak zákazníkům, tak i majiteli firmy provozující tento druh obchodování. Výsledkem práce bude nový systém aplikovány do firmy, dále bude proveden a zpuštěn reklamní a marketingový návrh na propagaci obchodu a firmy na internetu. Tyto nové trendy nám po jejich implementaci přinesou zvýšený počet zákazníků v elektronickém obchodě a tím i vyšší počet objednávek a zviditelnění firmy.
|
|
Studie založení sportovního centra a návrh klíčových činností jeho realizace
Kratochvíl, Leoš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce přináší reálná východiska a informace o možnostech založení malé firmy zabývající se nabídkou sportovních služeb. Práce je rozdělena do tří základních částí. Teoretická východiska, uvedená jako první část, vymezují základní pojmy a činnosti. Analytická část, přináší konkrétní výsledky při zkoumání jednotlivých faktorů ovlivňujících vznik nové společnosti. Návrhová část je vlastním výsledkem práce, navrhuje klíčové činnosti spojené s realizací projektu, definuje jeho parametry a celkově posuzuje životaschopnost na českém trhu.
|
| |
| |
| |