Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,632 záznamů.  začátekpředchozí2876 - 2885dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh a implementace skladového systému
Pokorný, Petr ; Nohel, Otakar (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám návrhem skladového systému pro knihkupectví, dle specifických požadavků pro toto odvětví. Na základě analýzy stávajícího systému zjišťuji nedostatky a navrhuji řešení na jejich odstranění. Na základě výsledků byl vypracován návrhu datového modelu a implementace tohoto modelu do skladového systému.
Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii
Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na zkvalitnění služeb v České republice pro privátní klientelu. Cílem práce je najít a analyzovat rozdíly mezi českými a britskými bankovními službami pro privátní klientelu a navrhnout doporučení pro banky i jejich klienty, která by vedla ke zvýšení spokojenost zákazníků.
Analýza a návrh zdokonalení jednotlivých elementů elektronického obchodu
Čep, Jaroslav ; Saňáková, Irena (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce hledá možnosti zdokonalení jednotlivých elementů v problematice elektronického obchodu a jejich aplikace. Naopak je důležité i zjištění kritických prvků a jejich náprava či odstranění za účelem zvýšení zájmu potencionálních zákazníků o zboží nabízené v elektronickém obchodu, tak i zvýšení tržeb.
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
Návrh strategie pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku
Chvojková, Lucie ; Ubík, Stanislav (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci firmy KERAVIT, spol. s r.o. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti a doporučení vedoucí v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost firmy.
Implementace efektivního E-Shoppingu
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o implementaci účinného elektronického nakupování zákazníků přes internet a aplikaci nejnovějších trendů do systému elektronického obchodu pro danou firmu. Cílem práce je moderní systém elektronického obchodu, který přinese pohodlí jak zákazníkům, tak i majiteli firmy provozující tento druh obchodování. Výsledkem práce bude nový systém aplikovány do firmy, dále bude proveden a zpuštěn reklamní a marketingový návrh na propagaci obchodu a firmy na internetu. Tyto nové trendy nám po jejich implementaci přinesou zvýšený počet zákazníků v elektronickém obchodě a tím i vyšší počet objednávek a zviditelnění firmy.
Studie založení sportovního centra a návrh klíčových činností jeho realizace
Kratochvíl, Leoš ; MBA, Vladimír Sitta, (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce přináší reálná východiska a informace o možnostech založení malé firmy zabývající se nabídkou sportovních služeb. Práce je rozdělena do tří základních částí. Teoretická východiska, uvedená jako první část, vymezují základní pojmy a činnosti. Analytická část, přináší konkrétní výsledky při zkoumání jednotlivých faktorů ovlivňujících vznik nové společnosti. Návrhová část je vlastním výsledkem práce, navrhuje klíčové činnosti spojené s realizací projektu, definuje jeho parametry a celkově posuzuje životaschopnost na českém trhu.
Návrh podnikatelského záměru v oblasti cestovního ruchu
Navrátilová, Silvie ; Soukal, Jan (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikání v oblasti cestovního ruchu na základě živnostenského oprávnění. Vytvořená cestovní agentura bude zprostředkovávat ubytování, stravování a výuku oblíbených sportů. Zakladateli má pomoci připravit nejlepší podmínky pro úspěšné podnikání.
Analýza vývoje úrokových sazeb v EU a vliv jejich výše na činnost podniku
Unzeitig, Filip ; Meluzín, Tomáš (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je prokázat, že úroková míra má významný vliv na investiční činnost podniku. K verifikaci toho tvrzení chci analyzovat vývoj úrokových sazeb v konkrétních zemích Evropské unie. Po sesbírání všech potřebných dat bude provedena analýza, která má za účel zjistit vliv výše úrokových měr na podnik a vzájemný vliv úrokových sazeb.
Návrh a implementace IS/IT do malé firmy
Řešetková, Dagmar ; Štepník, Štefan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Základem této bakalářské práce je charakteristika konkrétní firmy, analýza vnitřního a vnějšího okolí a současného stavu. Obsahuje návrh a implementaci nového IS, jeho zpětnou analýzu a návrh změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,632 záznamů.   začátekpředchozí2876 - 2885dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.