Název:
Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii
Překlad názvu:
Marketing Study of Banking Services in Czech republic and Great Britain
Autoři:
Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na zkvalitnění služeb v České republice pro privátní klientelu. Cílem práce je najít a analyzovat rozdíly mezi českými a britskými bankovními službami pro privátní klientelu a navrhnout doporučení pro banky i jejich klienty, která by vedla ke zvýšení spokojenost zákazníků.
This bachelor´s thesis compares banking sector in the Czech Republic and banking sector in the United Kingdom of Great Britain. It deals with analysis of banking services, mostly from marketing point of view, and the aim is, to recommend improvements of banking services for private clients in the Czech Republic. The purpose of the thesis is, to analyse the differences between czech and british banking services for private clients and to create recommendations for banks and their clients to increase the satisfaction of the clients.
Klíčová slova:
analýza; běžný bankovní účet; Klient; pobočka; poplatek; služba; spokojenost; srovnání; trh; výzkum; analysis; branch; Client; comparison; current bank account; fee; market; research; satisfaction; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6258