Název: Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii
Překlad názvu: Marketing Study of Banking Services in Czech republic and Great Britain
Autoři: Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; běžný bankovní účet; Klient; pobočka; poplatek; služba; spokojenost; srovnání; trh; výzkum; analysis; branch; Client; comparison; current bank account; fee; market; research; satisfaction; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6258

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245530


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet