Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí260 - 269dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Váchová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Strategická analýza firmy a její praktická aplikace na podnik, externí a interní analýza a strategie podniku.
Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné
Wallner, Martin ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Lošwk, David (oponent)
Založení či rozšíření podniku se v dnešním vysoce konkurenčním prostředí neobejde bez důkladně propracovaného podnikatelského plánu, který pomůže odhalit případné překážky vstupu na trh nebo finanční náročnost. Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně všech náležitostí tak, aby byl připraven k případné realizaci a popsal všechna jeho rizika stejně jako přednosti. V první části jsou vyloženy základy problematiky tvorby podnikatelského plánu, jeho hlavní podoby a nezbytnosti. Druhá část práce přináší reálný pohled očima malé fungující firmy na možnost diverzifikovat své portfolio činnosti v oboru, který se liší od jejích dosavadních aktivit. Procesy v podniku jsou navrženy tak, aby činnost byla efektivní a aby svou koncepcí podnik zaplnil objevené místo na trhu. Ve svém plánování se podnik opírá o marketingový výzkum, který poskytuje informace pro marketingový plán. Ten je pak promítnut i do plánu finančního.
Strategická analýza
Langerová, Anna ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přibyl, Evžen (oponent)
Cílem této práce je provedení strategické analýzy podniku Soma spol. s r.o. a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení ohledně možného dalšího vývoje. Teoretická část se soustřeďuje na poznatky vztahující se k tématu práce. Jsou popsané metodické postupy strategické analýzy, které jsou následně využité v praktické části. V praktické části je realizována analýza okolí za použití PESTEL analýzy a Porterová pětifaktorového modelu konkurenčního prostředí. Dále je provedena interní analýza podniku zahrnující identifikaci firemních zdrojů, finanční analýzu, analýzu hodnototvorného řetězce a portfolio analýzu. Závěr práce obsahuje vyhodnocení všech analýz pomocí metody SWOT a doporučení vycházející ze zjištěných příležitostí a ohrožení, silných a slabých stránek firmy.
Strategická analýza a návrh konkurenční strategie pro firmu KRINNER CZ s.r.o.
Hůlková, Romana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Hamr, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategické analýzy konkrétní organizace. V teoretické části jsou vybrány a popsány vhodné metody interní a externí analýzy a následně popsány teorie pro návrh konkurenční strategie daného subjektu. Výstupy strategické analýzy jsou v praktické části implementovány pro potřeby konkrétní organizace za cílem formulace optimálního návrhu konkurenční strategie. V závěru práce jsou výsledky shrnuty pro potřeby managementu organizace, představující úvodní náhled do problematiky volby strategie.
Strategická analýza
Ciffra, Michal ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování strategické analýzy a následná formulace strategických doporučení společnosti Netsimple Conspiracy s.r.o. Toho je docíleno na základě identifikace silných a slabých stránek společnosti a příležitostí a ohrožení, plynoucí z jejího okolí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá teorií strategického řízení, strategie podniku a strategické analýzy obecně. Praktická část bakalářské práce se věnuje aplikaci metod strategické analýzy na společnost Netsimple Conspiracy s.r.o., jejímž výstupem je formulace strategických opatření. V závěru jsou shrnuty všechny výstupy strategické analýzy společnosti Netsimple Conspiracy s.r.o., ale také práce jako celek.
Nové směry v přístupu ke strategii v německých slévárnách litiny
Kupec, Olga ; Lang, Helmut (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent) ; Synek, Miloslav (oponent)
Doktorská disertační práce, která vychází z nové teorie managementu, prozkoumala v teorii i praxi nové směry v přístupu ke strategii v německých slévárnách litiny. Objasnila důvody, které vedou ke strukturálním změnám, vypracovala podklady pro rozhodování, popsala problémy, které vznikají při uvádění těchto strategií do praxe a navrhla jejich řešení. Dále bylo prozkoumáno a kriticky zhodnoceno, k jakým konkurenčním výhodám přispívají tyto strategické směry a následně diskutován nadřazený cíl strategie. Z empirického výzkumu vyplývá, že německé slévárny litiny by silně ovlivněny novými, především informačními technologiemi a rozvojem automobilového průmyslu a jeho strategiemi. Nejvýznamnějším strategickým trendem sléváren litiny je  zaměření se na klíčový obor činnosti.  Kooperace a inovační strategie představují komplementární strategie k primární strategie a umožňují sloučit komplexní požadavky zákazníků s potřebnou specializací a zachovat si tak konkurenceschopnost.   Výzkum, který zohlednil i aktuální globální hospodářskou krizi a strukturální krizi automobilového průmyslu, ukázal, že německé slévárny litiny musí přehodnotit své aktuální strategie a tyto pozměnit od růstu směrem ke stabilitě a dlouhodobému rozvoji.
Analýza konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE)
Landová, Jana ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Cílem této práce je nalezení konkurenční výhody SBU (v organizační struktuře VŠE). V rámci VŠE působí jako SBU Program studií střední a východní Evropy (CESP). Jedná se o semestrální placený program, který je součástí nabídky cizojazyčných studijních programů na VŠE v Praze. Na základě zmapování konkurence na trhu programů pro free movers v České republice, provedení SWOT analýzy programu CESP a vyhodnocení dotazníkového šetření mezi absolventy CESP jsou definovány konkurenční výhody programu CESP. V budoucnu je třeba se zaměřit na propagaci těchto konkurenčních výhod a rozvoj odpovídající programové nabídky, která bude oslovovat stále nové a nové zájemce o studium na VŠE.
Konkurenční strategie společnosti Garnea a.s.
Baštýř, Václav ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Společnost Garnea a.s. prošla během posledního roku několika zásadními změnami. Jedná se především o změnu trhu, na který se společnost až doposud zaměřovala, a o změnu značky základního prodejního sortimentu. Navíc společnosti Garnea a.s. v posledních letech klesal jak obrat, tak zisk. Z tohoto důvodu je hlavním cílem této práce definovat novou strategii, která by brala v potaz zmíněné změny a zároveň efektivně řešila problémy, se kterými se společnost potýká. Pro tento účel byla vypracována analýza společnosti. Analýza tržního segmentu obsahuje jasnou charakteristiku trh a hlavních skupin zákazníků. Analýza konkurenčního prostředí poskytuje základní informace o hlavních konkurentech na lokální i národní úrovni, vyzdvihuje jejich silné a slabé stránky a zmiňuje cíle, kterých tyto společnosti hodlají dosáhnout. Na základě všech těchto informací a s ohledem na současné i budoucí možnosti společnosti je formulována nová konkurenční strategie. Tato si klade za cíl dosáhnout lepší pozice na trhu.
Perspektiva rozvoje klastrů v České republice
ČERVENÁ, Jitka
Hlavním cílem diplomové práce je analýza podmínek pro tvorbu klastrů v České republice a možnosti jejich dalšího rozvoje. Práce obsahuje charakteristiku minulého a současného operačního programu na podporu klastrů, analýzu současné situace v rozvoji klastrů v jednotlivých krajích České republiky a její porovnání pomocí komparativní metody s Rakouskem.V závěrečné části jsou shrnuty poznatky a informace získané prostřednictvím dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru s manažerem klastru EKOGEN.
Konkurenční výhoda a pozice daného podniku
LÍBENKOVÁ, Eva
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurence mezi společnostmi, které poskytují služby a prodávají zboží pro telekomunikační společnost Telefónica 02 Czech Republic, a.s. Hlavním cílem této práce bylo určit současnou úroveň konkurenceschopnosti, a podat návrhy na zlepšení. Bylo provedeno dotazování konečných spotřebitelů s cílem zjištění přání a potřeb zákazníků. Pro spotřebitele je, dle odpovědí, nejdůležitější úroveň servisu a znalosti a schopnosti obsluhy prodejny. Nejdůležitější návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti analyzované firmy byly zlepšení prodejních a komunikačních znalostí prodejce, posílit propagaci servisního místa, používat více logo společnosti a zajistit aktuálnost internetových stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí260 - 269dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.