Název:
Podnikatelský plán. Salon krásy pro náročné
Překlad názvu:
Business plan: High class salon of beauty
Autoři:
Wallner, Martin ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Lošwk, David (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Založení či rozšíření podniku se v dnešním vysoce konkurenčním prostředí neobejde bez důkladně propracovaného podnikatelského plánu, který pomůže odhalit případné překážky vstupu na trh nebo finanční náročnost. Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně všech náležitostí tak, aby byl připraven k případné realizaci a popsal všechna jeho rizika stejně jako přednosti. V první části jsou vyloženy základy problematiky tvorby podnikatelského plánu, jeho hlavní podoby a nezbytnosti. Druhá část práce přináší reálný pohled očima malé fungující firmy na možnost diverzifikovat své portfolio činnosti v oboru, který se liší od jejích dosavadních aktivit. Procesy v podniku jsou navrženy tak, aby činnost byla efektivní a aby svou koncepcí podnik zaplnil objevené místo na trhu. Ve svém plánování se podnik opírá o marketingový výzkum, který poskytuje informace pro marketingový plán. Ten je pak promítnut i do plánu finančního.Foundation and expansion of entrepreneurship without sophisticated business plan is impossible nowadays in such a competitive environment. Business plan helps to discover possible barriers of penetrating the market or financial needs. Goal of this thesis is to compile a business plan including all the requisites necessary for the possible realization. It is desirable to describe all the risks and advantages as well. In the first part of the thesis there are explanations of the main themes describing making of a business plan, its common forms and integral parts. Second part is focused to the real point of view of the small profiting company planning about the diversification of its activities to the different sector. The processes in the company are designed to be effective and progressive when applying into the new segment of market. Planning is based on marketing research which provides informations for the plan of marketing. That plan is consequently exposed to the financial plan.
Klíčová slova:
finanční plán; investice; konkurence; konkurenční výhoda; marketingový plán; podnikatelský plán; produkt; služba; business plan; competition; competitive advantage; financial plan; investment; plan of marketing; product; service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23500