Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 389 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ovládání robotického ramene s využitím rozšířené reality a tabletu
Pristaš, Martin ; Musil, Petr (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je vytvorenie experimentálnej aplikácie na manipuláciu virtuálnych objektov v rozšírenej realite pomocou tabletu pre ovládanie robotického ramena. Navrhnuté sú rôzne spôsoby manipulácie virtuálnych objektov pre ich transláciu, rotáciu a zmenu merítka. Tieto metódy sú otestované na niekoľkých užívateľoch a porovnané vrámci ich využiteľnosti. Aplikácia umožňuje odosielať pozíciu zmeny virtuálneho objektu robotickému ramenu PR2 a simulovať tak manipuláciu virtuálnych objektov vďaka rozšírenej realite.
Mobilní aplikace pro sdílení polohy ve skupině
Matějíček, Vojtěch ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace umožňující snadné sdílení polohy mobilního zařízení ve vytvořených skupinách. Práce obsahuje analýzu potřeb uživatelů, uživatelského rozhraní a možností přidávání členů skupin. Mobilní aplikace bude dostupná pro obě majoritní mobilní platformy, tedy iOS i Android. Z tohoto důvodu byla vyvíjena pomocí nástroje Flutter pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací. Nedílnou součástí aplikace je webový server napsaný v jazyce PHP a frameworku Yii2.
Platformově nezávislé úložiště citlivých dat
Klemens, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zabezpečení dat pro operační systémy Windows, iOS a MacOS s cílem vytvořit ideální knihovnu pro ukládáni dat. Na základě získaných faktů byla navržena a implementována knihovna PISSD v jazyce C++ za použití knihovny Crypto++. Knihovna nabízí jednoduché uživatelské rozhraní pro ukládání dat a jejich strukturování do modulů. Její funkčnost je ověřena sadou unit testů.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Mobilní aplikace pro zaměstnance VUT s podporou biometrie
Tesařová, Alena ; List, Jaroslav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací mobilní aplikace pro zaměstnance VUT v Brně. Výsledná aplikace je psaná pro platformy Android a iOS v jazyku React Native. Jejím cílem je ulehčení každodenních činností zaměstnance, které vede k zefektivněni práce a snížení administrativy. Teoretická část se věnuje výběru nejdůležitějších modulů z informačního systému na základě statistických dat a dotazníků. Realizační část obsahuje návrh uživatelského rozhraní vybraných modulů a popis implementace aplikace. Výsledná aplikace byla otestována skupinou zaměstnanců a získala velmi dobré slovní hodnocení.
Program pro výuku cizích jazyků pro mobilní zařízení
Janča, David ; Samek, Jan (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem výukové aplikace cizích jazyků pro mobilní zařízení, která vyučuje fráze a slova pomocí účinného adaptivního algoritmu. Výukový algoritmus se přizpůsobuje uživateli využitím informací z průběhu učení za účelem maximalizace efektivity výuky. V práci jsou představeny výukové algoritmy a programování v XCode pro iOS. Tvorba výukové aplikace je složena z mnoha disciplín, a proto se práce zabývá i tématy jako teorie výuky, výběr cílové mobilní platformy, přehled populárních výukových aplikací a uživatelské testování.
Aplikace AAK speciální pedagogiky pro i-CT Framework
Čajánek, Martin ; Šátek, Václav (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu potřeb komunikace ve speciální pedagogicepři práci s osobami s mentálním postižením a na aplikaci, která danou problematiku řeší. Vyvíjená aplikace umožňuje sestavování vět pomocí výběru obrázkových symbolů reprezentujících slova, či jejich vlastní tvorbu a následnou hlasovou syntetizaci hotové věty. Je určená pro mobilní zařízení se systémy Android a iOS, byla vyvíjena v souladu s návrhovými principy počítačové terapie a slouží jako nadstavba pro i-CT Framework, rámec zastřešující a zjednodušující práci s aplikacemi určené pro speciální pedagogiku.
Multiplatformní mobilní aplikace
Lang, Jiří ; Kolář, Dušan (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce popisuje problematiku vývoje aplikací na mobilní zařízení, se zaměřením na vývoj napříč platformami. Seznamuje s nejpoužívanějšími nástroji pro multiplatformní vývoj a jejich principy. Dále se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro systémy iOS a Android. Tato aplikace slouží pro organizaci času stráveného na různých projektech a úkolech pomocí přehledných grafů a statistik. Poskytuje také nástroje pro lepší řízení týmových projektů pro malé firmy a podnikatele.
Asistent pilota balónu pro iPhone
Fabián, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vývoj mobilní aplikace pro platformu iPhone, která by sloužila jako asistent pilota horkovzdušného balónu. Hlavní funkčnost spočívá ve vytvoření aktu- ální mapy směru a síly větru pro jednotlivé letové hladiny a následná navigace na zadaný cíl. Mezi druhotné funkce patří vedení pilotního deníku, záznam a zpětné prohlížení prove- dených letů. Podstatným aspektem této aplikace je kvalitní návrh uživatelského rozhraní vyhovujícího podmínkám, za kterých bude aplikace použita. Součástí je vyhodnocení expe- rimentu provedeného během reálného balónového letu.
Distribuovaný systém pro internetové marketingové průzkumy
Klembara, Radovan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať distribuovaný systém, ktorý bude zastrešovať prácu s internetovými dotazníkmi. Práca má za úlohu vytvoriť systém zložený z mobilnej aplikácie pre zariadenia s operačným systémom iOS a serverovej aplikácie. Úlohou mobilnej aplikácie je sprostredkúvať prácu s dotazníkmi. Serverová aplikácia sa postará o ukladanie a správu dát v databáze. Práca sa zameriava aj na vytvorenie motivačného systému, pre zlepšenie pravdepodobnosti vyplnenia dotazníkov.       V práci som vytvoril mobilnú aplikáciu pre zariadenia s iOS operačným systémom, ktorého verzia nie je staršia ako iOS 14. Ďalej som vytvoril serverovú aplikáciu, spravujúcu PostgreSQL databázu. V práci riešim aj motiváciu používateľov k vyplňovaniu dotazníkov, a to pomocou systému odmien. Používateľ dostáva za každý vyplnený dotazník určitú čiastku vnútoroaplikačnej meny. Menu si potom používatelia môžu vymeniť za zľavové kupóny.      Riešenie práce poskytuje používateľom mobilnú aplikáciu, v ktorej môžu efektívne vypĺňať dotazníky, získavať odmeny a vymieňať si ich za zľavové kupóny. Používateľom je umožnené vytvárať dotazníky a získavať z nich výsledky. Pre motivovanie ostatných používateľov je možné pridávať zľavové kupóny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 389 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.