Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro zaměstnance VUT s podporou biometrie
Tesařová, Alena ; List, Jaroslav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací mobilní aplikace pro zaměstnance VUT v Brně. Výsledná aplikace je psaná pro platformy Android a iOS v jazyku React Native. Jejím cílem je ulehčení každodenních činností zaměstnance, které vede k zefektivněni práce a snížení administrativy. Teoretická část se věnuje výběru nejdůležitějších modulů z informačního systému na základě statistických dat a dotazníků. Realizační část obsahuje návrh uživatelského rozhraní vybraných modulů a popis implementace aplikace. Výsledná aplikace byla otestována skupinou zaměstnanců a získala velmi dobré slovní hodnocení.
Optimalizace výroby pracovní komory 80C
List, Jaroslav ; Zemčík, Oskar (oponent) ; Dvořák, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimalizace výroby pracovní komory 80C v různých fázích výroby a posoudit jejich použitelnost. Důraz je kladen především na snížení nákladů při výrobě. V první kapitole si rozebereme zadání a požadavky od zákazníka. Je zde navržena optimalizace jednotlivých postupů. V rešeršní části práce teoreticky rozebereme materiál, metody svařování a technologie dělení materiálu použitelné pro výrobu dílů pracovní komory. V praktické části posoudíme použitelnost možných metod svařování a dělení materiálu. Vybereme části svařence vhodné pro optimalizaci. Jsou zde rozvedené optimalizace navrhnuté v první kapitole. Závěrem je posouzení z ekonomického hlediska.
Bateriový box pro elektromobil
List, Jaroslav ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem bateriového boxu s lithium-iontovou technologií, pro co největší dojezd elektromobilu VUT SuperEL II. Na základě analýzy prostor elektromobilu a parametrů elektronické soustavy, byla navržena maximální velikost celé sestavy baterií 84s130p. Byly vybrány články 18650 s technologií NMC z důvodu velmi vysoké gravimetrické i volumetrické hustoty, která dosahuje 274 Wh/kg a 564 kWh/ m3. Celková nominální kapacita navržených bateriových boxů v elektromobilu činí 138 kWh. Celková gravimetrická energetická hustota navrženého boxu činí 215,6 Wh/kg. Umožňuje elektromobilu teoretický dojezd při spotřebě 14 kWh/100 km téměř 1000 km. Jednotlivé bateriové moduly bateriového boxu jsou řízeny pro optimální provozní podmínky pomocí BMS. Celková sestava je rozdělena na 5 bateriových boxů. Tyto boxy jsou vyráběny technologií ohýbaných svařovaných plechů ze slitiny hliníku EN AW 1050A a oceli 1.4301. Byly provedeny MKP analýzy pro ověření mechanické únosnosti navržené konstrukce. Práce se také zabývá návrhem bateriových modulů a jejich zapojením.
Mobilní aplikace pro zaměstnance VUT s podporou biometrie
Tesařová, Alena ; List, Jaroslav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací mobilní aplikace pro zaměstnance VUT v Brně. Výsledná aplikace je psaná pro platformy Android a iOS v jazyku React Native. Jejím cílem je ulehčení každodenních činností zaměstnance, které vede k zefektivněni práce a snížení administrativy. Teoretická část se věnuje výběru nejdůležitějších modulů z informačního systému na základě statistických dat a dotazníků. Realizační část obsahuje návrh uživatelského rozhraní vybraných modulů a popis implementace aplikace. Výsledná aplikace byla otestována skupinou zaměstnanců a získala velmi dobré slovní hodnocení.
Bateriový box pro elektromobil
List, Jaroslav ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem bateriového boxu s lithium-iontovou technologií, pro co největší dojezd elektromobilu VUT SuperEL II. Na základě analýzy prostor elektromobilu a parametrů elektronické soustavy, byla navržena maximální velikost celé sestavy baterií 84s130p. Byly vybrány články 18650 s technologií NMC z důvodu velmi vysoké gravimetrické i volumetrické hustoty, která dosahuje 274 Wh/kg a 564 kWh/ m3. Celková nominální kapacita navržených bateriových boxů v elektromobilu činí 138 kWh. Celková gravimetrická energetická hustota navrženého boxu činí 215,6 Wh/kg. Umožňuje elektromobilu teoretický dojezd při spotřebě 14 kWh/100 km téměř 1000 km. Jednotlivé bateriové moduly bateriového boxu jsou řízeny pro optimální provozní podmínky pomocí BMS. Celková sestava je rozdělena na 5 bateriových boxů. Tyto boxy jsou vyráběny technologií ohýbaných svařovaných plechů ze slitiny hliníku EN AW 1050A a oceli 1.4301. Byly provedeny MKP analýzy pro ověření mechanické únosnosti navržené konstrukce. Práce se také zabývá návrhem bateriových modulů a jejich zapojením.
Optimalizace výroby pracovní komory 80C
List, Jaroslav ; Zemčík, Oskar (oponent) ; Dvořák, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimalizace výroby pracovní komory 80C v různých fázích výroby a posoudit jejich použitelnost. Důraz je kladen především na snížení nákladů při výrobě. V první kapitole si rozebereme zadání a požadavky od zákazníka. Je zde navržena optimalizace jednotlivých postupů. V rešeršní části práce teoreticky rozebereme materiál, metody svařování a technologie dělení materiálu použitelné pro výrobu dílů pracovní komory. V praktické části posoudíme použitelnost možných metod svařování a dělení materiálu. Vybereme části svařence vhodné pro optimalizaci. Jsou zde rozvedené optimalizace navrhnuté v první kapitole. Závěrem je posouzení z ekonomického hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.