Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
Real-Time Generator of 2.5D Game World
Dubec, Matej ; Pečiva, Jan (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create a game world generator, working in real-time, in Unity game engine. The thesis revolves around principes of game creation, methods of procedural generation of objects used in games and describes the design and implementation of the generator.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. První částí je hra samotná, kdy dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat různé překážky. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně.
Collection and visualization of data from the vehicle driving simulator
Viater, Dominik ; Arm, Jakub (oponent) ; Michalík, David (vedoucí práce)
In this bachelor thesis, I deal with the collection and visualization of data from a vehicle driving simulator. In the theoretical introduction, I deal with the description of the game engine Unreal Engine 4 and its editor, web server search, open-source database search. The practical part deals with data collection from simulation, comparison of two types of data collection, and then visualization of this data.
Simulátor řízení vozidla
Michalík, David ; Fiedler, Petr (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě vlastního simulátoru řízení vozidla a základnímu sběru dat o uživateli pomocí této aplikace. Součástí práce je teoretický úvod do systémů s lidským operátorem, popis funkce a rozhraní herních enginů, rešerše open source herních enginů, popis pracování s Unreal Engine a následné praktické ukázky vytvořeného simulátoru řízení se stručnou analýzou získaných dat o uživateli.
Audiovisual Work Presentation in Virtual Reality
Lazorčák, Daniel ; Sikora, Pavel (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Goal of this thesis is research of Game Engines aviable for the creation of gallery of audiovisual artworks in virtual reality, research of texture mapping, choice of suitable game engine for our work, creation of scene of the virtual gallery in selected Game Engine, demonstration of projecting the artwork onto exhibit body by streaming it from internet storage with use of ambisonic sound that engine provides and with abillity to control the playback of the piece. Creation of search engine for looking up artpieces in database by using tags with option to project the found piece to the body. Properties of Game Engines Unity, Unreal Engine, Game Maker Studio, Godot and CryEngine are given. A working application of virtual gallery with implented audiovisual artpieces is created.
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. Projekt je složen ze dvou částí. První částí je hra samotná, ve které dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat překážky a nebezpečí. Jedná se o herní mechaniky, které buď hráčům brání v postupu úrovněmi nebo je při doteku zabije. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně. Každá úroveň je složená z objektů, například bloků, pozadí a herních mechanik. Tyto objekty je možné dynamicky přidávat, odstraňovat a přesouvat.
Projekt vesmírné hry využívající simulační engine Delta3D
Sauer, Václav ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulačním a herním enginem Delta3D a možností jeho využití pro vývoj her. Poskytuje seznámení s tímto enginem a jeho ideologií. Je zde popsáno, jak tento engine přistupuje k vykreslování, výpočtu fyziky, přehrávání zvuků a jiným záležitostem hojně ve hrách využívaným. Dále zde jsou popsány nástroje poskytované enginem Delta3D, které je možné při vývoji her použít. Těchto informací je poté použito k implementaci samotné jednoduché hry v tomto enginu. Postup při návrhu a implementaci této hry je popsán v hlavní části práce.
Editor kooperativního prostředí ve VR
Schneider, Michael ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření editoru v herním enginu Unity, ve kterém lze jednoduše sestavit svět pro virtuální realitu.     Práce seznamuje s aktuálními VR technologiemi a jejich omezeními. Také se zabývá návrhem a implementací VR aplikace v Unity, včetně potřebných pluginů. Součástí řešení je i VR multiplayer, který umožňuje sdílet vytvořený svět s ostatními hráči VR.  Pro funkčnost takovéto aplikace bylo potřeba vytvořit komplexní systémy pro správu prostoru, dále vytvořit implementaci serveru, který podporuje klienta ovládaného pomocí virtuální reality a systémy interakcí, aby svět okolo hráčů zůstal interaktivní.  

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.