Název:
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Překlad názvu:
Physical Simulation in 3D Scene Using PhysX
Autoři:
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
This bachelor thesis is focused on physic simulation utilized by physics engine PhysX. Program is made in XNA Framework. Application consists of network game for two players and presentation of few physical simulations.
Klíčová slova:
detekce kolizí; herní engine; Lidgren.Network; PhysX; PhysX.Net; XNA Framework; collision detection; game engine; Lidgren.Network; PhysX; PhysX.Net; XNA Framework
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54857