Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochrana obyvatelstva před a při radiační havárii
Červinka, Petr ; Hradil, Jaroslav (oponent) ; Mika, Otakar Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ochranou obyvatelstva před a při radiační havárii. V první části je popsáno jaké nebezpečí představují radiační havárie. Dále jsou uvedeny zdroje rizika a klasifikace havárií v jaderných elektrárnách. Je uvedena legislativa ČR týkající se této oblasti a zásady ochrany obyvatelstva. Součástí této práce je stručná studie havárie v Černobylu a návrh kapesní příručky pro obyvatelstvo.
Návrh a hodnocení způsobilosti procesu ve firmě
Červinka, Petr ; Hubka, Tomáš (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraného technologického procesu v podniku s cílem vyhodnocení způsobilost tohoto procesu a jeho ekonomického zhodnocení. V teoretické části práce jsou popsány teoretické poznatky z oblasti procesního řízení, statistického řízení kvality a z oblasti nákladů na jakost. V praktické části práce jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní technologický proces se záměrem zlepšení jeho výstupných parametrů, což vyjádřeno indexem způsobilosti procesu a náklady na jakost.
Využití biomasy v energetických výrobnách ČR
Červinka, Petr ; Mastný, Petr (oponent) ; Macháček, Jan (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je seznámit se s rozdělením biomasy podle druhu a použití. Srovnáme využívání biomasy mezi ČR a EU. Seznámíme se s technologií spoluspalování s fosilními palivy a její energetické a ekonomické hodnocení. Současný evropský trend směřuje ke stále většímu využívání obnovitelných zdrojů energie, kde významnou roli zaujímá biomasa.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. První částí je hra samotná, kdy dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat různé překážky. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně.
Komora pro elektronové svařování
Červinka, Petr ; Mrňa, Libor (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá problematikou návrhu pracovní komory elektronové svářečky. Tato vakuová komora krychlového tvaru o objemu cca 100 litrů bude využita v ÚPT AV ČR v.v.i. při budování experimentální svářečky s elektronovou tryskou o výkonu 2 kW s urychlovacím napětí 60 kV. V teoretické části je pojednáváno o teorii elektronového svařování, zákládních částech zařízení elektronových svářeček a o možnostech technologie svařování pracovních komor. V praktické části práce se řeší návrh pracovní komory (konstrukce komory v kreslícím softwaru), pevnostní kontrola navržené komory v softwaru ANSYS a návrh vhodné metody svaření. Na vzorku materiálu korozivzdorné oceli 17240, ze kterého bude komora vyrobena, byly použity metody svařování TIG a MAG, aby byla ověřena vhodnost zvolené metody svařování.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. Projekt je složen ze dvou částí. První částí je hra samotná, ve které dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat překážky a nebezpečí. Jedná se o herní mechaniky, které buď hráčům brání v postupu úrovněmi nebo je při doteku zabije. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně. Každá úroveň je složená z objektů, například bloků, pozadí a herních mechanik. Tyto objekty je možné dynamicky přidávat, odstraňovat a přesouvat.
Návrh řízení rizik vybraného podnikatelského subjektu
Červinka, Petr ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Návrh řízení rizik vybraného podnikatelském subjektu se zabývá řízením rizik ve firmě Adient Czech Republic k.s, která je výrobcem automobilových sedaček. Práce je rozčleněna na tři části teoretickou, analýzu současného stavu a vlastní návrh řešení. V teoretické části práce jsou popsány poznatky z oblasti řízení rizik. V další části práce je provedena analýza firmy a návrh vhodných řešení a opatření ke snížení rizika a dále ekonomické zhodnocení těchto návrhů.
Podnikatelský plán
Červinka, Petr ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení drobné společnosti a jejího úspěšného podnikání. Firma má charakter personální agentury. Předmětem podnikání této společnosti bude uspokojení poptávky po zaměstnancích se speciálními znalostmi a dovednostmi, kteří chybí v zahraničních firmách v dané oblasti. Společnost bude mít sídlo v Brně s pobočkou v Norsku. Teoretická část této práce obsahuje zásadní informace spojené s problematikou agenturního zaměstnávání, které jsou nezbytné pro úspěšné založení personální agentury. Praktická část této práce analyzuje podmínky a prostředí, sloužící k vytvoření záměru i samotné realizaci personální agentury, a zajištění jejího následného úspěchu.
Zápustkové kování pastorku
Červinka, Petr ; Dvořák, Milan (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2303 předkládá návrh technologie výroby výkovku – ozubeného pastorku – zhotovené zápustkovým kováním z materiálu 14 220.0. Na základě literární studie problematiky zápustkového kování a výpočtů, bylo navrženo kování na dvě operace. Vzhledem k předpokládané sérii 120 000 kusů za rok, bude součást vyrobena na svislém kovacím lisu LMZ 1000 A, se jmenovitou tvářecí silou 10 MN. Zápustky jsou vyrobeny ze slitinové nástrojové oceli 19 552.8, tepelně zpracované podle výkresové dokumentace. Závěrem daného projektu je provedeno technicko – ekonomické zhodnocení dané technologie výroby součásti.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. Projekt je složen ze dvou částí. První částí je hra samotná, ve které dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat překážky a nebezpečí. Jedná se o herní mechaniky, které buď hráčům brání v postupu úrovněmi nebo je při doteku zabije. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně. Každá úroveň je složená z objektů, například bloků, pozadí a herních mechanik. Tyto objekty je možné dynamicky přidávat, odstraňovat a přesouvat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 ČERVINKA, Pavel
1 Červinka, P.
5 Červinka, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.