Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Olympiáda dětí a mládeže jako motivace ke kariéře sportovců
Svobodová, Petra ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Olympiáda dětí a mládeže jako motivace ke kariéře sportovců Cíle: Cílem práce je zhodnotit faktory motivace sportovců k účasti na ODM a vnímaný image akce. Zařazení účastníků ODM a sportovců bez účasti do výzkumu umožňuje porovnání vnímaného image mezi těmito dvěma skupinami respondentů. Metody: V práci jsou využity metody kvantitativní a kvalitativní. Stěžejní metodou bylo elektronické dotazování účastníků ODM a členů sportovních svazů bez účasti na ODM. Dotazníky byly sestaveny podle vzoru zahraničních výzkumů. Elektronické dotazování bylo následně doplněno hloubkovým rozhovorem s marketingovým odborníkem. Výsledky: Dosažené výsledky ukazují, že ODM v očích účastníků naplňuje své hlavní poselství. Přináší účastníkům nejen sportovní zkušenosti, ale především zábavu, zážitky a nová přátelství. ODM je motivační akcí, která motivuje nejen k rekreačnímu, ale i vrcholovému sportu. Pozitivní je, že mediální tlak v průběhu konání akce není značný, aby účastníkům zkazil pozitivní vztah ke sportu. Image ODM je pozitivně vnímán jak u účastníků, tak i u nezúčastněných sportovců. Zároveň výzkum ukázal, že osobní zkušenost s akcí a prožité emoce mají pozitivní vliv na hodnocení image akce. Můžeme říct, že pokud je image vnímán pozitivně, pak i spokojenost s organizací je hodnocena kladně a záměr v...
Postoje a názory adolescentů ve věku 15-18 let ke sportu a pohybovým aktivitám
Jansa, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Postoje a názory adolescentů ve věku 15-18 let ke sportu a pohybovým aktivitám Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjišťování a komparování dotazníkem PASA názory a postoje k pohybovým aktivitám a sportu u adolescentní mládeže, zaměřené na studenty 15 - 18leté ze středních škol (gymnázia). Metody: V diplomové práci využíváme metodu dotazování respektive techniku písemného dotazování v rámci dotazníku PASA. Dotazník byl využíván před patnácti lety, přesto jsme provedli na menším vzorku pilotáž a některé otázky jsme upravili. Prostřednictvím dotazníku PASA se dotazujeme na některé názory a postoje adolescentní mládeže k pohybovým aktivitám a sportu z hlediska psychosociálního, reálných pohybových a sportovních aktivit, využití dostupných tělovýchovných a sportovních zařízení aj. Výzkumné šetření jsme prováděli na vybraných středních školách-gymnáziích v České republice. Výsledky: Získané údaje jsme statisticky zpracovali a výsledky uvádíme v souhrnných tabulkách s konstatováním statisticky významných rozdílů mezi pohlavím, věkovými kategoriemi. Součástí práce je srovnávání našich výsledků s výzkumem uskutečněným v roce 2000 (Slepička et. al., 2001). Klíčová slova: adolescent, pohybová aktivita, sport, dotazování, gymnázium
Výzkum spokojenosti zákazníků pražských tělocvičen zaměřených na cvičení s kettlebellem
Rýc, Tomáš ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti zákazníků pražských tělocvičen zaměřených na cvičení s kettlebellem Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků se skupinovými tréninky a ostatním servisem v pražských pobočkách tělocvičen Železné koule. Na základě získaných informací od zákazníků budou sestavena doporučení pro zlepšení činnosti Železné koule. Metody: V rámci práce byl proveden kvantitativní výzkum založený na metodě elektronického dotazování. Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí výsečových a sloupcových grafů. Výsledky: Skrze výzkum bylo zjištěno, že jsou zákazníci se službami v obou pražských tělocvičnách Železné koule spokojeni. Z nedostatků byla pro majitele Železné koule navrhnuta možná řešení na zlepšení. Klíčová slova: sportovní služba, marketingový výzkum, klienti, dotazování
Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb
Lojková, Nikola
Lojková, N. Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomické přínosy z marketingových strategií pohostinského podniku. V řešení byla použita SWOT analýza, analýza konkurence, podniku a dotazníkové šetření zaměřené na hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě získaných informací byla navržena marketingová zlepšení ke zvýšení poptávky a růstu tržeb. Byl vytvořen návrh zlepšení v řízení podniku k dosažení kladného ekonomického výsledku.
Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport
Jelínková, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci prodejny APM Sport a na základě získaných poznatků vytvořit návrh ke zlepšení nové marketingové komunikace prodejny. Metody: Pro zhodnocení marketingové komunikace byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu a analýza interních dokumentů. Následně doplněné o kvantitativní výzkum v podobě dotazování aktuálních a potenciálních zákazníků. Výsledky: Výstupem této diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zefektivnění věrnostního programu, osobního prodeje během výjezdových akcí a rozšíření spolupráce PR. Nově jsou navrženy společné outdoorové akce, použití venkovní reklamy a guerilla marketing. Klíčová slova: zákazník, dotazování, komunikační mix, propagace, sportovní zboží
Spokojenost zákazníků se službami Squashparku Cibulka
Donát, Blahomír ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků Squashparku Cibulka s poskytovanými službami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve Squashparku Cibulka. Dílčím cílem je ze získaných dat navrhnout doporučení na zlepšení, o kterém by Squashpark měl uvažovat. mé práci jsou použity dvě metody kvantitativního výzkumu. Jedná se o písemné a osobní dotazování. Písemné dotazování je zaměřeno na zákazníky tohoto squashparku, kde hodnotí jednotlivé aspekty, které já, vedení squashparku a vedoucí práce. Osobní dotazování je prováděno s provozní squashparku. Ta měla odhadnout, co respondenti ohodnotí v písemném dotazování nejčastěji. Do výzkumu jsem zařadil i mé vlastní pozorování v průběhu písemného a osobního zování. Výsledky: Na základě dat jsem zjistil určité nedostatky, které squashpark má, a které by bylo možné zlepšit. Největší problémy se týkají vybavení posilovny a čistoty squashparku. Naproti tomu jsem zjistil i velmi kladné stránky, kterými je podle zákazníků např. chování personálu. Získaná data jsem zobrazil pomocí klasifikačních křížů a slovně okomentoval. Poté jsem sestavil tabulku nejproblematičtějších aspektů a navrhl doporučení. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní centrum, dotazování,
Popularita olympijských her u studentů středních a vysokých škol
Svobodová, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita olympijských her u studentů středních a vysokých škol Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit znalosti studentů o olympijských hrách. Získané výsledky jsou dále porovnány podle druhu a oboru studia respondentů. Metody: Ke splnění hlavního cíle bakalářské práce byl potřeba sběr primárních dat. Marketingový výzkum využíval kvantitativní metodu, dotazování. Znalosti studentů byly zkoumány pomocí elektronického dotazníku vytvořeném na serveru Survio.com. Výzkumný soubor obsahoval 206 respondentů. Výsledky: Znalosti českých studentů o olympijských hrách můžeme považovat za průměrné. Ze závěrečné komparace dosažených výsledků můžeme konstatovat, že rozdíly mezi jednotlivými druhy a obory studií jsou značné. Studenti bakalářských studií se svými znalostmi převýšili studenty středních škol a navazujících oborů zejména v otázkách týkajících se historie, minulých i budoucích ročníků her. Mezi studijními obory dominovali studenti sportovního oboru, kteří znají sporty i ročník prvních her téměř dokonale. Klíčová slova: Dotazování, olympijské hry, popularita, marketingový výzkum, znalost, respondent
Popularita esportu u studentů UK
Houda, Adam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje
Popularita esportu v České republice
Houda, Adam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Popularita esportu v České republice Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu v České republice. Práce primárně zkoumá, zda by veřejnost v České republice jevila zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník vytvořený přímo pro účely této práce Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí obyvatel České republiky. Respondenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.