Název:
Spokojenost zákazníků se službami Squashparku Cibulka
Překlad názvu:
Customer satisfaction with the services of Squashpark Cibulka
Autoři:
Donát, Blahomír ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Spokojenost zákazníků Squashparku Cibulka s poskytovanými službami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve Squashparku Cibulka. Dílčím cílem je ze získaných dat navrhnout doporučení na zlepšení, o kterém by Squashpark měl uvažovat. mé práci jsou použity dvě metody kvantitativního výzkumu. Jedná se o písemné a osobní dotazování. Písemné dotazování je zaměřeno na zákazníky tohoto squashparku, kde hodnotí jednotlivé aspekty, které já, vedení squashparku a vedoucí práce. Osobní dotazování je prováděno s provozní squashparku. Ta měla odhadnout, co respondenti ohodnotí v písemném dotazování nejčastěji. Do výzkumu jsem zařadil i mé vlastní pozorování v průběhu písemného a osobního zování. Výsledky: Na základě dat jsem zjistil určité nedostatky, které squashpark má, a které by bylo možné zlepšit. Největší problémy se týkají vybavení posilovny a čistoty squashparku. Naproti tomu jsem zjistil i velmi kladné stránky, kterými je podle zákazníků např. chování personálu. Získaná data jsem zobrazil pomocí klasifikačních křížů a slovně okomentoval. Poté jsem sestavil tabulku nejproblematičtějších aspektů a navrhl doporučení. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní centrum, dotazování,Title: Customer satisfaction with the services of Squashpark Cibulka Objectives: The main goal of this bachelor's thesis is to determine customer's satisfaction with the services in the Squashpark Cibulka. The second goal is to propose the recommendations of improvement that squashpark can perform. Methods: In my thesis, I use two methods of quantitative research. These two methods are questioning in writing and personal questioning. The first one is customer-oriented where customers evaluate the aspects that were chosen by me, by management of this squashpark and by my supervisor of bachelor's thesis. Personal questioning is performed with the employer of squashpark. She is supposed to guess what the most frequent answer by the customers is. To the research, I also add my subjective observation during the questioning. Results: Based on the research, I could determine some imperfections that this squashpark has. The biggest problems are regarded to health club (gym) and purity in whole squashpark. On the other hand, I found also very positive aspects, for instance the behaviour of squashpark staff is evaluated very well. From the gained facts, I made the classificatory crosses that were annotated. Then I made a table of the most problematic aspects that I found and I proposed the recommendations...
Klíčová slova:
dotazování; marketingový výzkum; sportcentrum; marketing research; questionings; sportcentre