Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,756 záznamů.  začátekpředchozí1483 - 1492dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Ošetřovatelská péče o pacienta ve stomatochirurgii při zavádění zubních implantátů
SAZMOVÁ, Šárka
Tato práce se zabývá zmapováním ošetřovatelské péče ve všech fázích procesu zavádění zubních implantů a způsoby získávání znalostí sester v tomto oboru. Zpracování výzkumné části práce probíhalo formou kvalitativního výzkumu. Jako nejvhodnější metoda byl vybrán hloubkový rozhovor polostrukturovaného typu. Technikou ,,vyložení karet" byla data rozčleněna do čtyř kategorií. V uvedených kategoriích vzniklo deset podkategorií. Zjištěné skutečnosti byly v každé kategorii zpracovány do schémat. V časovém úseku od října 2012 do března 2013 bylo osloveno deset sester, z nichž bylo pět ochotných se výzkumu zúčastnit. Záměrně byly vybrány ordinace s různým zázemím a vybavením. Podmínkou byla práce v implantologii. Z výpovědí oslovených respondentek bylo zjištěno, že v každé podkategorii je několik skupin sester, které se od sebe liší způsobem výkonu dané činnosti. Ukázalo se, že na větších pracovištích mají lepší přístup k rozsáhlejšímu technickému zázemí a možnosti implantovat v ordinacích lépe připravených k invazivním chirurgickým výkonům. Tato skutečnost snižuje rizika vzniku komplikací v pooperačním období i případného odhojení implantovaných materiálů. Výhodou menších pracovišť je bezesporu více osobní přístup k pacientovi. V oblasti vzdělávání sester všechny oslovené sestry uvedly, že vystudovaly střední zdravotnickou školu. Jak výzkum ukázal, na těchto školách se stomatologii jako samostatnému oboru příliš času nevěnuje a v případě dentální implantologie je vzdělávání ještě skoupější. Většina respondentek se oboru učila během své praxe a teoretické vzdělávání, jak se ukázalo, jim téměř zcela chybí. V souvislosti se stále častějším zaváděním tohoto typu ošetření do běžných stomatologických praxí je do budoucnosti potřeba této problematice věnovat více úsilí a sestrám nabídnout možnosti dalšího vzdělávání zaměřeného na úlohu sestry ve stomatologii a stomatochirurgii. Zásadním, avšak nikoliv posledním nedostatkem je i fatální absence odborné literatury a učebnic zaměřujících se právě na nezastupitelnou úlohu sestry v tomto oboru. Po zjištění těchto nedostatků byla, jako výstup z této bakalářské práce vytvořena brožura pro začínající sestry.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
ČEJKOVÁ, Kristýna
Práce je zaměřena na zjištění a vyhodnocení skutečného stavu v oblasti motivace a stimulace zaměstnanců vybraného podniku. Na základě získaných teoretických a praktických znalostí bylo cílem ukázat na chyby v oblasti motivování a stimulování zaměstnanců a navrhnout případné změny pro zlepšení. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů vztahujících se k motivaci a stimulaci. Pro zpracování této práce jsem zvolila Domov pro seniory Máj České Budějovice příspěvkovou organizaci. Zde bylo uskutečněno dotazníkové šetření. Pro získání vzorku respondentů byl použit náhodný výběr. Cílem šetření bylo zjistit postoj zaměstnanců k problematice motivace a stimulace v této organizaci. V závěru práce jsou uvedeny změny, které by měly přispět k lepší motivaci a stimulaci zaměstnanců této organizace.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybraném podniku
KOVÁŘOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce s názvem Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybraném podniku, je analyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, charakterizovat a zhodnotit stávající personální procesy, identifikovat potřeby zaměstnanců a podniku a navrhnout možné způsoby zlepšení stávající situace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a zabývá se výkladem pojmů týkající se vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Informace pro tuto část byly získány z odborné české i zahraniční literatury. Druhá, praktická část obsahuje podrobnou charakteristiku vybraného podniku a analýzu vzdělávání a rozvoje pracovníků pomocí nestrukturovaných rozhovorů. Pro tyto účely byla vybrána firma Leifheit, s.r.o. se sídlem v Blatné. Tato společnost se zabývá výrobou drobných předmětů pro domácnost a bytových textilií. Pomocí nestrukturovaných rozhovorů vedených s pracovníkem personálního oddělení bylo charakterizováno vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve firmě a provedena analýza současného stavu vzdělávání. Dále je práce zaměřena na konkrétní vzdělávání, které v organizaci proběhlo v minulých letech, popis externích firem, které firma využívá pro potřeby vzdělávání a v neposlední řadě na vstupní vzdělávání, které je také velice důležité. V závěru bakalářské práce bylo vyhodnoceno vzdělávání a rozvoj zaměstnanců a navrženy možné změny, které by mohly přispět ke zlepšení současného stavu vzdělávání a tím i k zefektivnění činnosti celého podniku.
AUDIT VZDĚLÁVACÍHO STŘEDISKA VE VYBRANÉM PODNIKU
KOCOURKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje teoretické vymezení znalostní společnosti, rozvoje lidského kapitálu a vzdělávání. V druhé části jsou zanalyzována data ze sledovaného období 2008 - 2012 doplněná o standardizované a nestandardizované rozhovory, zjevné zúčastněné pozorování a dotazníkové šetření.
Cestovní ruch pro vybraný segment: studenti středních škol
PEXOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy zhodnotit úroveň cestovního ruchu pro studenty středních škol v Českých Budějovicích. Zpracovat strategický rozvoj cestovního ruchu pro zvolený segment a vytvořit pro něho vhodný produkt včetně uvedení na trh. Zpočátku byla nastudována odborná literatura, která sloužila jako podklad pro vytvoření literárního přehledu a zhotovena situační analýza. Na základě výsledků z terénního šetření byl navrhnut nový produkt zvaný Edu-caching, který se skládá ze tří tematických okruhů, jehož přínos by spočíval především ve zvýšení zájmu o školní exkurze sledovaným segmentem.
Hudební vzdělávání žáků se zrakovým postižením v průběhu primární edukace se zaměřením na základní umělecké školy
MINAŘÍKOVÁ, Mirka
Bakalářská práce se zabývá hudebním vzděláváním žáků se zrakovým postižením v průběhu primární edukace, zaměřuje se na vzdělání v základních uměleckých školách. Cílem je pomocí teoretických východisek popsat a dále zmapovat hudební výuku žáků se zrakovým postižením, kteří navštěvují základní umělecké školy. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly. První z nich vysvětluje pojem zrakového postižení, uvádí jeho různá dělení a možnosti využití sluchového, hmatového, čichového a chuťového vnímání jako kompenzačních smyslů zrakově postižených. Ve druhé kapitole jsou stručně popsány možnosti a způsoby vzdělání žáků se zrakovým postižením. Poslední třetí kapitola se soustřeďuje na oblast hudebního vzdělávání. Největší část se věnuje hudební výuce žáků se zrakovým postižením v rámci základní umělecké školy. K dosažení výzkumných cílů práce bylo pro praktickou část použito kvalitativního postupu. Pro sběr dat byla zvolena metoda dotazování a technika polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory probíhaly s osmi respondenty z řad ředitelů, zástupců ředitelů nebo pedagogů oslovených základních uměleckých škol Jihočeského kraje, kteří mají nebo měli zkušenost s výukou žáků se zrakovým postižením. Ze závěrečného zpracování výsledků praktické části práce vyplývá několik skutečností. Pedagogům, vyučující žáky s postižením zraku bez odborného vzdělání zaměřeného právě pro výuku těchto žáků, se nabízí jediná možnost metodického vedení žáků, a to udržováním pravidelného kontaktu a spoluprácí s pedagogy působící na Konzervatoři Jana Deyla v Praze. Osvojení si Braillského notopisu a teoretických základů hudební nauky, a tím tedy i samotné uskutečňování výuky, je velmi důležité pro samotnou hru na hudební nástroj u žáků se zrakovým postižením a také pro možnost dalšího vzdělávání uměleckého směru. Ve hře na hudební nástroj záleží na správném začátku výuky, na spolupráci pedagoga s dítětem a s rodiči a na důslednosti vyučujícího ve výuce. Způsobů začlenění se do kolektivních aktivit je několik. Hudební uplatnění žáků se zrakovým postižením jako možnost pracovního zapojení je již věcí všední, avšak mnohdy složitou. Práce může vést k většímu povědomí pedagogů dětí se zrakovým postižením o možnostech hudebního vzdělání tohoto směru a k dalšímu prohlubování tématu rozšiřováním teoretických i praktických poznatků.
Zpracování a edukační účinnost webových stránek katedry výchovy ke zdraví na PF JU.
VÁVROVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá tématem předávání vědomostí z oblasti vzdělávání ke zdraví pomocí internetových stránek katedry a jejich efektivitou. Výrazným prvkem bakalářské práce je pohled na předávání informací elektronickou cestou za pomoci internetu a obecné hodnocení edukační účinnosti vzdělávacích webových stránek za pomoci stanovených kritérií.Cílem výzkumu je získat názory na vizuální a obsahové zpracování webových stránek katedry výchovy ke zdraví a podněty na jejich vylepšení.
Aplikace výtvarných aktivit se zaměřením na rozvoj osobnosti u osob ve výkonu trestu odnětí svobody
JANSKÁ, Dagmar
Tato diplomová práce se zabývá aplikací výtvarných činností se zaměřením na rozvoj osobnosti u osob ve výkonu trestu. Práce je rozdělena na teoretické a praktické kapitoly. První část vymezuje některé klíčové pojmy penitenciárného prostředí včetně programu zacházení a pedagogických disciplín, které se uplatňují v tomto specifickém prostředí. Praktické kapitoly se věnují realizaci vlastního dlouhodobějšího didaktického projektu s názvem ?Kordelie?, který je zaměřen na pozitivní myšlení, hodnotový systém a rozvoj kompetencí u cílové skupiny trvale pracovně nezařaditelných odsouzených žen ve Vazební věznici České Budějovice. Na základě aplikace těchto souborů činností a následného vyhodnocení, sleduji reálnou možnost zařazení výtvarného didaktického projektu do individuálních aktivit programů zacházení pro odsouzené osoby.
Skill & love share v Čechách aneb Buďte každý den o něco lepší
Losekoot, Michelle
Všichni si asi pamatujete, že studium jakékoliv školy byl strašný vopruz. Obecně nám náš vzdělávací systém vryl do paměti, že učení je mučení. Já vám dokážu, že není. Existují projekty, díky kterým se budete učit rádi a díky kterým dokonce zjistíte, že vy sami máte několik znalostí či dovedností, které můžete předávat dál. Skillshare projekty jsou budoucnost vzdělávání a já s Naučmese.cz vám vysvětlíme proč.
Prezentace: idr-599_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-599_2 - Stáhnout plný textMP4
Jak učit ty, kteří už vědí opravdu hodně
Koubský, Petr
V loňském roce jsme založili vzdělávací iniciativu iCollege, zaměřenou na výuku podnikání na internetu. V současné době máme 20 absolventů zimního semestru a dalších 30 studentů prochází kursem právě teď. Chci se s vámi podělit, co se naučili studenti, co učitelé a co my organizátoři.
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,756 záznamů.   začátekpředchozí1483 - 1492dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.