Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,373 záznamů.  začátekpředchozí1333 - 1342dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán a jeho realizace pro ATLANTIK FT,a.s.
Hrubý, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Matoušková, Magdalena (oponent)
Při prosazování se na trhu a snaze získat nové zákazníky, hraje velmi důležitou roli používání marketingových nástrojů. Z tohoto důvodu by neoddělitelnou součástí každého podniku, který chce na trzích uspět, mělo být marketingové plánování. Cílem práce je poukázat na praktickou stránku zpracování marketingového plánu konkrétního produktu. Na základě toho dojde ke zhodnocení, jak moc se shodují obecně popsané způsoby přípravy marketingového plánu, uvedených v literaturách, s praxí. Teoretická část popisuje obecné informace o marketingovém plánu, jeho částech, přípravě implementaci a kontroly.Ve zbylé části práce je popsána skutečná příprava nového produktu -eATLANTIK, v rámci společnosti ATLANTIK FT, a. s. a to od počátečního impulsu vycházející z dlouhodobých strategických cílů, přes přípravu konkrétních částí marketingového plánu. Metody použité při práci: pozorování, deskripce, dedukce, komparace, aplikace a další.
Marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí
Chvilíčková, Šárka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí, a to pomocí marketingového výzkumu - jednak pozorováním rozdílů v nákupním chování mužů a žen v supermarketech a hypermarketech, a také pomocí dotazníku zaměřeného na hlavní rozdílné rysy tohoto chování.
Marketing orientation of the further development of bakery
Soroková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Při budování úspěšného podniku má marketing v dnešní době nezastupitelnou úlohu. Schopnost znát svého zákazníka je rozhodujícím faktorem v boji s konkurencí a získání požadovaného místa na trhu. Téma této bakalářské práce je věnováno právě marketingové orientaci při dalším rozvoji malé firmy, která na základě konkrétního podniku demonstruje jeden z možných přístupů k marketingové strategii. Úvodní část práce je věnována teoretickým východiskům marketingové strategie, která je následně v druhé části aplikovaná na malou pekárnu, která se snaží o získání lepší tržní situace a o upevnění loajality jejích zákazníků. Hlavní těžiště práce proto spočívá ve vyhodnoceném dotazníku, zaměřeném na známost a spokojenost zákazníků s výrobky a službami dané firmy. Na základě výsledků výzkumu jsou pak v závěru uvedená některá doporučení, směřující k dosažení požadovaného stavu.
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
Marketingový výzkum restaurace
Dinhová, Lan ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Cílem práce byla realizace marketingového výzkumu restaurace Thanh Long. Pozornost byla věnována teorii marketingového výzkumu a charakteristice etnické gastronomie. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna spokojenost se službami restaurace Thanh Long a byly navrženy návrhy na zlepšení.
Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Bohatá, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti.
Širůčková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce "Marketingový výzkum značky Kubík a její působení na děti" se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem obecně, je zde shrnut proces marketingového výzkumu a jeho vyhodnocení pomocí statistických analýz. Dále se práce zabývá marketingovou segmentací trhu a to především charakteristikami dětského tržního segmentu. Je zde představena firma Kubík a její produkty. Praktická část se opírá o výsledky terénního výzkumu v mateřské a základní škole, jehož cílem je analyzovat názory dětí na výrobky značky Kubík.
Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Karasová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Marketingové a komerční komunikace. Formy komerčních komunikací. Právní úprava a etika v reklamě z hlediska náboženských prvků. Analýza vybraných reklamních kampaní s náboženskou tématikou. Kvalitativní marketingový výzkum. Doporučení do budoucna pro práci s tématikou náboženství a náboženských symbolů.
Internetová reklama
Popelová, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,373 záznamů.   začátekpředchozí1333 - 1342dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.