Název:
Náboženství a náboženské symboly v komerčních komunikacích
Překlad názvu:
Religion and religious symbols in commercial communications
Autoři:
Karasová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingové a komerční komunikace. Formy komerčních komunikací. Právní úprava a etika v reklamě z hlediska náboženských prvků. Analýza vybraných reklamních kampaní s náboženskou tématikou. Kvalitativní marketingový výzkum. Doporučení do budoucna pro práci s tématikou náboženství a náboženských symbolů.Marketing and commercial communications. Forms of commercial communications. Legal regulations and ethics in an advertising focused on religious elements. Analysis of selected advertising campaigns with religous themes. Qualitative marketing research.Recommendation for the future work with themes of a religion and religious symbols.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; náboženství a náboženské symboly; právo a etika v reklamě; reklama a komunikace; advertising and communications; law and etihics in an advertising; marketing research; religion and religious symbols
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20645