Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online fundraising a mikrofinancování v sociální síti a na Webu 2.0
Richterová, Daniela ; Kera, Denisa (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Identifikační záznam Richterová, Daniela. On line fundraising a mikrofinancování v sociální síti a na Webu 2.0 [Online fundraising and microfinace in the context of social networks and Web 2.0]. Praha, 2011. 102 s. Diplomová práce. Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví 2011. Vedoucí diplomové práce Mgr. Denisa Kera, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce charakterizuje online nástroje fundraisingu a mikrofinancování v kontextu fenoménu Web 2.0 a rozvoje sociálních médií. Cílem práce je analýza a hodnocení existujících webových filantropických portálů v zahraničí a v České republice. Pozornost je věnována teoretickému vymezení pojmů, principů a technologií Webu 2.0, platforem sociálních médií a jejich propojení s online filantropií. Vysvětleny jsou nové pojmy jako je crowdfunding, P2P lending a crowdsourcing. Analytická část práce je zaměřena na zhodnocení fungování fundraisingových sociálních webů Network for Good a GlobalGiving a mikrofinančních portálů Kiva a LoanBack. Z českých filantropických projektů jsou analyzovány portály Šance pro draha, myELEN, Daruj správně a Skutečný dárek. Důraz je kladen na zhodnocení projektů na základě míry integrace principů a technologií Webu 2.0. V závěru práce je navržena možná implementace získaných poznatků v českém...
Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour
Grigoryan, Lusine ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Povědomí a obavy ohledně otázek sociálního a životního prostředí stoupá v rámci různých odvětví byznysu a s tím související vlivy už nelze přehlédnout. Sociální odpovědnost je komplexní strategie, která se prolíná do všech procesů podniku. Cílem této diplomové práce je uskutečnit vyčerpávající analýzu současných praktik v oblasti společenské odpovědnosti firem a jaký vliv to má na chování zákazníka. Použitá literatura popisuje předešlé nálezy v této oblasti, hlavně výzkumy mezi českými zákazníky. V praktické části jsou provedeny rozhovory s představiteli společností, s cílem prozkoumat praktické zkušenosti praktik společenské odpovědnosti firem v největší pivovarnické společnosti- Anheuseh-Busch InBev.
Aktivity malého a středního podnikání ve filantropii v České republice v letech 2015 a 2016
Pajerská, Simona ; Barák, Vladimír (vedoucí práce) ; Maule, Petr (oponent)
Filantropie coby humanisticky motivovaná dobročinnost sloužící k podpoře obecně prospěšného účelu je jedním z hlavních příjmů neziskových organizací a také konkrétních příjemců sociální pomoci. V poslední době zažívá filantropie v České republice vzestup jak ve své individuální, tak kolektivní formě. Teoretická část je zaměřena na dynamický vývoj podnikání na našem území, který částečně zasáhl i do ochoty občanů být dobročinný a vymezení pojmu malé a střední podnikání. Dále na filantropii jako součást širšího konceptu společenské odpovědnosti firem. V praktické části je provedena analýza dotazníkového šetření, z kterého vyplývá, že malé a střední podniky berou filantropii vážně. Jejich příspěvky jsou většinou pravidelné a rozhodně se nejedná o symbolické částky. Většina dotazovaných firem přispívá na filantropii, protože opravdu chtějí pomoci a neberou dobročinnost pouze jako marketingový nástroj.
Koncepce CSR a její realizace u mobilních operátorů v ČR
Kvapilová, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá problematikou společenské odpovědnosti firem u mobilních operátorů v České republice. Jejím cílem je analyzovat politiku a praktiky CSR mobilních operátorů v České republice a zhodnotit tyto aktivity v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Dílčím cílem práce je navrhnout opatření a řešení, které by vedly k vyrovnání rozdílů mezi danými podniky a celkově k vyšší efektivitě CSR v mobilním sektoru. To vše na základě analýzy jednotlivých CSR aktivit a jejich následné komparace. K porovnání poslouží SWOT analýzy CSR jednotlivých firem. Aktivity jsou popsány i porovnány v rámci jednotlivých tří pilířů společenské odpovědnosti.
Analýza dárcovství
Wiesnerová, Jana ; Melzochová, Jitka (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Práce analyzuje pomocí probit modelů vlivy jednotlivých faktorů na pravděpodobnost přispění na charitativní účely, přičemž hodnotí pouze finanční dary. Použitá data byla čerpána z databáze MML-TGI vzniklé na základě projektu společnosti MEDIAN s. r. o. a jsou za rok 2012. V práci jsou sestaveny dva modely s využitím různých vysvětlujících proměnných. Oba modely potvrzují hypotézu práce, že vyšší pravděpodobnost participace na dárcovství je u žen. V prvním modelu se podařil prokázat vliv věku a dosaženého vzdělání na pravděpodobnost věnovaní finančního daru charitám. Nejvyšší nárůst pravděpodobnosti byl zaznamenán u věkové kategorie 40 až 45 let a u vysokoškolských absolventů. Ve druhém modelu se testovala dále závislost dárcovství na politické orientaci, čistém měsíčním příjmu a rodinném stavu. Bylo dokázáno, že nejvyšší pravděpodobnost můžeme čekat u vdaných žen a ženatých mužů, stejně jako u lidí pravicově orientovaných a osob s příjmem v rozmezí 15.001 Kč až 30.000 Kč měsíčně.
The importance of philantrophy for marketing activities of company
Kováčová, Lenka ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na filantropickou činnost. Jejím úkolem je identifikovat, jakým konkrétním dobročinným aktivitám se věnuje společnost O2 Czech Republic, jaký význam těmto aktivitám přikládá ve vztahu k marketingové činnosti firmy. Také je jejím úkolem pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké postoje o daných aktivitách spotřebitelé sdílejí, jak ovlivňují jejich kupní rozhodovací proces a na základě těchto zjištění identifikovat reálný význam daných činností pro marketingovou činnost firmy.
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Vztah studentů oboru Sociální a charitativní práce k dobrovolnictví v letech 2010 - 2013 na Teologické fakultě Jihočeské univerzity
CHÁNOVÁ, Jitka
Bakalářská práce je výsledkem tříletého výzkumu mezi studenty denního studia na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, oboru Sociální a charitativní práce. První část vymezuje základní pojmy, uvádí do historického kontextu současnou podobu dobrovolnictví v České republice, představuje jednotlivé typy organizované dobrovolnické činnosti a v kapitole Management dobrovolnictví se věnuje profesionalizaci, legislativě a koordinační činnosti v dobrovolnických organizacích. Druhá část se zaměřuje na samotný kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, nakolik se studenti aktivně zabývají dobrovolnictvím, je-li pro ně studium na Teologické fakultě vzhledem k dobrovolnictví dostatečně informující a inspirující a jestli se v průběhu studia mění jejich postoje a motivace k dobrovolnictví.
Bilance praktického zapojování zaměstnanců do CSR aktivit firmy
Akšteinová, Michaela ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením zapojení zaměstnanců Skupiny ČEZ do jejích společensky odpovědných aktivit, především do jejího programu firemního dobrovolnictví. Cílem práce je kromě samotného zhodnocení také srovnání programů firemního dobrovolnictví s konkurenčními firmami RWE a E.ON a návrh možných zlepšení dosavadních postupů. Teoretická část práce definuje základní pojmy jako společenská odpovědnost firem (Corporate Social Responsibility -- CSR), firemní filantropie a dobrovolnictví a možnosti zapojení zaměstnanců do odpovědných aktivit firmy. Analytická část práce popisuje sociální oblast společenské odpovědnosti ve Skupině ČEZ a možnosti zapojení jejích zaměstnanců do těchto aktivit se zaměřením na firemní filantropii a dobrovolnictví. Následuje popis obdobných činností v rámci CSR u konkurenčních firem. Na základě výsledků dotazníkového šetření je poté provedeno zhodnocení programů firemního dobrovolnictví v jednotlivých firmách a nastíněny různé možnosti pro zlepšení dosavadních postupů CSR ve Skupině ČEZ.
Filantropie a bohatství společnosti
Duchoslavová, Romana ; Doležalová, Antonie (vedoucí práce) ; Hrdinová, Ivana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat vývoj dárcovství V ČR po roce 1989. V první části se zabývá teoretickým základem pojmů altruismus a filantropie, vymezuje zkoumané dárcovství jako neadresné a dává ho do souvislosti s uvažovanými teoretickými východisky. Dále se zaměřuje na vztah občanské společnosti a dárcovství a reflexi rolí nadací v české společnosti. V praktické části pak je zkoumán rozvoj individuálního dárcovství na vzorku čtyř českých nadací. Jednoznačný trend není pozorován, jsou ovšem diskutovány další pozoruhodné skutečnosti, které výsledky analýzy odhalují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.