Název: Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Překlad názvu: Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour
Autoři: Grigoryan, Lusine ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: etika; filantropie; mezinárodní normy; optimalizace nákladů; problémy životního prostředí; sociální obavy; sociální odpovědnost podniků; udržitelnost; Corporate Social Responsibility; cost optimization; environmental issues; ethics; international standards; philanthropy; social concerns; sustainability

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52869

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262325


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet