Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a strategie společnosti IceWarp na českém a zahraničním trhu
Vacek, Vladimír ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šveřepa, Jaromír (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat působení společnosti IceWarp na českém a zahraničním trhu a následně navrhnout novou strategii pro Velkou Británii. V úvodu práce je představen trh groupware řešení a produkt IceWarp Server. Další část obsahuje informace o české distribuční pobočce. Jsou zde popsány procesy získávání zákazníků, péče o stávající zákazníky a technická podpora. Následně je provedeno srovnání s britskou pobočkou, která má stejnou strukturu. Na základě zjištěných nedostatků je pro tento trh navržena nová strategie zohledňující dva přístupy lišící se ve finanční náročnosti navrhovaných opatření.
Komunikační mix firmy
KLOUZALOVÁ, Martina
Diplomová práce byla vypracována na téma Komunikační mix firmy. Vybranou společností bylo SOME Jindřichův Hradec s. r. o. Práce je rozděla na teoretickou a praktickou část. V teoretické částí je popsaná daná problematika za pomoci odborné literatury. V praktické části je popsán komunikační mix firmy a dále jsou navržena jeho zlepšení.
Analýza účinnosti motivace ve společnosti přímého prodeje
Pulščaková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na fungování společnosti přímého prodeje s důrazem na motivování pracovníků. Hlavním cílem práce je provést analýzu současného systému motivování a odměňování nezávislých kosmetických poradců ve společnosti Oriflame, zhodnotit jeho účinnost, zjistit nedostatky a navrhnout změny na zlepšení. Na základě studia odborné literatury je vypracována teoretická část, která uvádí čtenáře do problematiky prodeje, motivace, stimulačních prostředků a tvorby motivačních programů. Praktická část přináší základní informace o společnosti Oriflame, jejích současných aktivitách a systému pracovní motivace. Ke zhodnocení účinnosti motivačního systému na kosmetické poradce byly využity poznatky získané z dotazníku, osobních rozhovorů, firemních dokumentů i osobních zkušeností. Navazují návrhy a doporučení změn, které by mohly vést ke zvýšení účinnosti motivačního systému společnosti.
Mystery shopping - srovnání Sephora vs. Douglas
Homola, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Boj o zákazníka je typickým znakem obchodu dnešní doby. O důležitosti zákaznického servisu není pochyb. Pokud firma na trhu služeb opakovaně nedisponuje kvalitou v tomto ohledu, nespokojený zákazník v budoucnu využije služeb konkurence. Je mnoho prodejců, kteří svou úlohu nezvládají. Změřit kvalitu obsluhy je přitom velmi obtížné. Jednou z metod, které moderní marketing využívá, je mystery shopping. Tento manažerský nástroj slouží k identifikaci nedostatků v procesu obsluhy na všech místech, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem. Odhaluje, jaká je péče a celkový přístup personálu k zákazníkům. Na základě toho je možné srovnání nejen se standardy a normami společnosti, ale i s konkurencí, trhem. Identifikace nejlepších a nejslabších míst je příležitostí ke zlepšování výkonnosti a kvality obsluhy. Tématem mé diplomové práce je využití mystery shoppingu k porovnání zákaznického servisu ve společnostech Douglas a Sephora. Cílem práce je na základě provedeného mystery shoppingu doporučit parfumériím Douglas a Sephora opatření v oblasti zákaznického servisu. Dílčími cíly je posouzení aspektů jako důležitost času nákupu na kvalitu obsluhy, zda se liší úroveň obsluhy ve všední den a o víkendu, jak důležité je, zda nákup provádí muž či žena, nebo zda je kritickým faktorem věk zákazníka. Pokusím se rovněž dokázat, že ceny v kamenných parfumériích jsou výrazně vyšší než při online nákupu.
Analýza přímého prodeje ve společnosti Southwestern
Mikulík, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřená na využití přímého prodeje jako metodu distribuce a prodeje výrobků a služeb. Analyzuji produkci prodejců americké společnosti Southwestern a navrhuji možná zlepšení jejich výkonu. Teoretická část je věnována úvodu do problematiky přímého prodeje, historii, postavení v dnešním světě a profilu prodejců s využitím dostupné literatury a údajů. Část je věnována i multilevel marketingu, marketingovému mixu, obecnému popisu postupu a nakonec struktuře otázek kladených během procesu prodeje. Hlavním motivem praktické části je analýza produkce prodejců americké společnosti Southwestern, která přímého prodeje využívá k distribuci svých výrobků a služeb. Využiji interních dat, které jsem dostal k dispozici. Stručně popíši trh, na kterém se vyskytuje, produkty, komunikační mix a organizační strukturu. Závěr obsahuje doporučení ke zvýšení průměrné produkce prodejců společnosti Southwestern.
Přímý prodej a jeho význam v retailingu
Skopal, Ruslan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit, co zvyšuje pravděpodobnost toho, že si zákazník nabízený produkt zakoupí. A co zákazníka motivuje si produkt koupit od člověka, kterého nezná. V první části této práce použiji knihu "Navigate, selling the way people like to buy" od Dustina Hillise, kde budu vycházet z rozdělení zákazníků do čtyř skupin, dle toho jakým způsobem nakupují. Stejně jako v semináři Lee McCroskeyho "Becoming a Chameleon", tyto čtyři typy posléze budu porovnávat se zjištěním z praxe. Pro aplikaci teorie jsem si vybral letní program společnosti Southwestern. Budu vycházet hlavně ze svých vlastních zkušeností a ze svých zápisků a poznatků. Mám 3 roky zkušeností (osobně jsem za 240 dnů prodeje prodal produkty 850 zákazníkům). Závěrem bude vyhodnocení užitečnosti znalosti všeobecné teorie v konkrétním případě, a zda lze brát zákazníka jako unifikovanou jednotku.
Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Hapáková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru a výběrového procesu prodejců a komunikaci s různými typy osobností. Teoretickou část uzavírá detailní popis cyklu prodeje. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představím historii společnosti, její organizační strukturu, produktové portfolio a její letní program pro studenty vysokých škol. Těžištěm pro mne jsou řízené rozhovory s prodejci společnosti. Závěr mojí práce obsahuje doporučení pro zlepšení výběru a tréninku nových prodejců společnosti Southwestern.
Network marketing as an opportunity
Miššik, Dušan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vysvetliť pojem sieťový marketing a jeho využitie v súčasnom obchode. Prvá časť je zameraná na vymedzenie teoretického základu problematiky, vývinu odvetvia sieťového marketingu a jeho ilegálnej formy. Druhá časť analyzuje využitie network marketingu v súčasnom obchode a zároveň predstavuje najvýznamnejšie svetové spoločnosti priameho predaja. Praktická časť je aplikáciou teoretického základu práce na spoločnosť FM GROUP a priestor je venovaný návrhom na zlepšenie fungovania spoločnosti a distribúcie produktov.
Přímý prodej bioprodukce ve vybrané lokalitě
ŽIŽKOVÁ, Adéla
Předmětem mé diplomové práce je přímý prodej bioprodukce. Hlavním cílem mé diplomové práce bylo zjistit zájem spotřebitelů o prodej bioprodukce, respektive o přímý prodej bioprodukce. Dalším cílem bylo analyzovat současný stav přímého prodeje bioprodukce v Jihočeském kraji. První cíl diplomové práce jsem splnila na základě spotřebitelského výzkumu uskutečněného online pomocí dotazníku vytvořeného v aplikaci Google Docs. Z výzkumu vyplynulo, že přímého nákupu využívají více ženy. Nejčastějším důvodem žen, proč nevyužívají přímý nákup, je malá informovanost. Nejvíc mužů přímého nákupu nevyužívá pro nedostatek času a pro malou informovanost. Zájem o přímý prodej mají spíše ženy než-li muži. Nejvýznamnější důvod žen, proč by využili přímého nákupu je, že si myslí, že biopotraviny přímo od výrobce budou čerstvější, dalším důvodem je důvěra, že bioprodukt bude opravdu bio, důvěra ve výrobce (farmu). Nejvíc mužů by mělo zájem o přímý prodej také kvůli čerstvosti bioproduktů. Pohodlnost je hlavním důvodem mužů, proč by přímého nákupu nevyužili. Ženy jako důvod nezájmu o tento druh nákupu uváděly nejvíce nedostatek času. Druhý výzkum byl zaměřen na Jihočeské ekofarmy. Celkem bylo osloveno 64 biofarem, z nichž se průzkumu zúčastnilo 50 farem. U biofarem zabývajících se chovem dobytka je ze 32 % je odbyt zajištěn prodejem masa, nebo živých zvířat přímo na farmě, nebo ve vlastní prodejně. U ostatních komodit pěstovaných na ekofarmách v Jihočeském kraji, mají přímý prodej své bioprodukce pouze dvě firmy, které produkují mléko. U komodit ovoce, obiloviny, luskoviny a brambory ani jedna z firem, které pěstují tyto komodity, nemá přímý prodej své produkce.
Analýza účinnosti reklamní kampaně produktu přímého prodeje
Pulščaková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Každý podnik i jednotlivý prodejce se musí naučit, jak uspět na trhu -- jak si zavázat zákazníka k opakovanému nákupu. Jedním ze způsobů distribuce zboží od výrobce přímo ke koncovému spotřebiteli je přímý prodej. Pro podporu výrobků přímého prodeje je kromě osobního působení prodejců důležitá i účinná reklamní kampaň. Jejím cílem je zaujmout, oslovit a přimět potencionálního zákazníka ke koupi. Tato bakalářská práce z různých pohledů analyzuje účinnost reklamní kampaně. Zaměřuje se zejména na rozličné reklamní nástroje, jejich klady a zápory. Práce se věnuje rozboru a hodnocení konkrétní zaváděcí reklamní kampaně produktu švédské kosmetické firmy Oriflame, společnosti, která je jednou z vůdčích firem v oblasti přímého prodeje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.