Název: Přímý prodej a jeho význam v retailingu
Překlad názvu: Direct sale and its importance in retailing
Autoři: Skopal, Ruslan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptace; Přímý prodej; společnost Southwestern; typologie zákazníků; adapting; Direct sale; Southwestern Company; type of customer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24441

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75428


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet