Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Agalakova, Valeriia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Bakalářská práce byla věnována otázce vážnosti sportovního marketingu. V současné době je tato oblast téměř samostatnou disciplínou, protože tradiční marketingové metody mají v rámci působení ve sportovní sféře velmi malý vliv. Hlavním zaměřením práce je prozkoumání marketingové aktivity fotbalového klubu Arsenal FC v modelu 7P marketing mixu, a také v oblasti merchandisingu a celosvětové práce s fanoušky, což jsou důležité prvky ovlivňující prospěch klubu. Na základě analýzyyla byla také provedena identifikace problémů marketingových strategií českých fotbalových klubů.
Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sportovním marketingem - konkrétně komparací marketingových strategií profesionálního fotbalového klubu a amatérského fotbalového klubu krajské úrovně. V práci jsou nejprve charakterizovány jednotlivé formy komerčních komunikací a specifika sportovního marketingu, poté jsou zde představeny kluby SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou včetně jejich marketingových strategií. V rámci práce bylo provedeno terénní šetření zaměřené na vnímání klubu svými vlastními fanoušky. Výsledky terénního šetření byly také komparovány s výsledky terénního šetření bakalářské práce stejného autora s cílem posoudit vliv amatérského marketingového oddělení FK Olympie Týn nad Vltavou na vnímání tohoto klubu.
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Hartman, Jaroslav ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Bakalářská práce má za hlavní cíl analýzu vlivu vítězství na marketing sportovních klubů v házenkářském prostředí České republiky. Jedná se o celky TJ Lokomotiva Louny a HK A.S.A. Město Lovosice. Hlavní pozornost bude věnována médiím, fanouškům a sponzorům, jakožto nejdůležitějším stakeholderům. V teoretické části je popsán sportovní marketing od svých historických kořenů až po současnost, marketingový mix, definováni jednotliví stakeholders obou výzkumných vzorků a vysvětleny strategie sportovního marketingu. V praktické části je na základě kvalitativních dat z nestrukturovaných rozhovorů s funkcionáři klubů pojednávajících o sponzoringu, kvantitativních dat z dotazníkového šetření zaměřených na fanoušky a sekundárních dat z internetového portálu Anopress IT popisujících média, kvalitativně interpretován vliv vítězství na jednotlivé stakeholdery a na závěr navržena doporučená strategie sportovního marketingu, kterou by kluby měly využívat.
Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Kramář, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Kafka, Ivan (oponent)
Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.
Analýza strategie Red Bullu a její asociace s extrémními sporty
Janek, Alicja ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Sportovní marketing je rozdělen do tří katerorií: marketing sportovního odvětví, marketingové produkty a služby zaměřené na sport a propagace sportu pro věřejnost. Tato diplomová práce je převážně zaměřena na marketing sportovních odvětví a zárověň představuje analýzu unikátní a inovativní společnosti. V dynamicky se rozvíjejícím odvětví energetických nápojů zaujímá Red Bull GmbH vedoucí pozici na trhu. Tato práce popisuje postup vytváření marketingové strategie pro Red Bull a identifikuje zahrnuté principy, procesy a používané nástroje a techniky. Hlavním cílem této práce je vysvětlit jak marketigová kampaň ovlivňuje efektivitu vytváření asociací mezi extrémními sporty a značkou Red Bull.
Marketingové zastupování profesionálního sportovce
Jíchová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trávníček, David (oponent)
Tato práce je zaměřena na praktický příklad chodu marketingové agentury SPORT INVEST Marketing, a.s. a představení poskytovaných služeb na vybraném sportovci -- rychlobruslařce Martině Sáblíkové. Na základě použitých metod -- dotazníkového šetření a interview - jsem zhodnotila odpovědi a získaná data, z kterých vychází SWOT analýza. Marketingové agentuře jsem doporučila možné návrhy na zlepšení a zefektivnění jejich postupů od výběru sportovce po hledání vhodných obchodních partnerů. Práce ukázala, že samotný výběr sportovce je důležitý, pro agenturu i potenciální sponzory. Úspěch sportovce nezaručuje jeho další marketingové využití. Také propagace sponzorů sportovce by se měla stát něčím výjimečným a zajistit tak hlavním sponzorům exkluzivní podmínky.
Pojišťovny a financování marketingových aktivit v oblasti sportu v ČR
Rapantová, Nela ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bártová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování marketingových aktivit pojišťoven v oblasti sportu a jejich úspěšnosti. Dále zjištění povědomí veřejnosti o těchto aktivitách a jejich finanční analýza. První část práce se věnuje teorii sportovního marketingu, druhá se postupně zabývá marketingovými aktivitami ve sportu tří českých pojišťoven, a to České pojišťovny, ČSOB Pojišťovny a Kooperativy. Rozebírá důvody podpory sportu, její využití, úspěšnost a budoucnost. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o povědomí veřejnosti o sportovním marketingu českých pojišťoven. Poslední, čtvrtá, část pak obsahuje finanční analýzu.
Ekonomika sportovní organizace Český svaz silového trojboje
Houžvička, Ondřej ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Lemoch, Petr (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného financování Českého svazu silového trojboje porovnáním státních dotací s Českým svazem vzpírání a nalezení dalších možností financování Českého svazu silového trojboje a propagace tohoto sportu samotného. V současnosti je Český svaz silového trojboje financován především státními dotacemi a to se jeví jako nedostatečné. Bakalářská práce popisuje některé nástroje sportovního marketingu, jež by bylo vhodné použít pro podporu financování a nárůstu počtu závodníků provozujících silový trojboj.
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Lacinová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popis a následná analýza stávající marketingové strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha. Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a projekty tohoto klubu. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu, jehož cílem bylo zjištění povědomí fotbalových příznivců o tomto českém klubu a jeho marketingových aktivitách. V závěru jsou navrženy případné změny a zlepšení pro budoucí vývoj klubu.
Marketing communication of golf in CR and SR
Tomčová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Polišenský, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analýza jednotlivých marketingových komunikací používaných v golfu v České a Slovenské republice, taktéž analýza marketingových činností dvou vybraných golfových hřišť, prostřednictvím kterých jsi udržují svoje postavení mezi konkurencí. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy marketingu, sportovního marketingu, marketingové komunikace a její jednotlivé formy v rámci sportu v České a Slovenské republice. Tématem praktické části je rozbor aktivit a následující doporučení do budoucna ve dvou analyzovaných golfových hřištích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.