Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetence lektora měkkých dovedností působícího v soukromém sektoru
Vlasáková, Adéla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetenčním modelem lektora měkkých dovedností, který působí v soukromém sektoru. Zabývá se specifiky ve vzdělávání dospělých s důrazem na představení bariér při vzdělávání dospělého člověka. Pojednává dále o specifikách vzdělávání dospělých, přičemž se zaměřuje na rozdíly od vzdělávání dětí a mládeže. Práce se zaměřuje na formulaci požadavků na osobnostní předpoklady lektora, jeho kompetence a prezentuje očekávání, která se k lektorovi vztahují. Na základě představené teorie a provedeného výzkumného šetření je sestaven kompetenční model lektora měkkých dovedností. Výzkumné šetření je zaměřeno na tři skupiny účastníků vzdělávacího procesu, a to zástupců vzdělávací organizace z pozice zaměstnavatele lektora, zadavatele vzdělávací akce z pozice zákazníka lektora a zástupců lektorů samotných.
Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Spilka, Ivo ; Šiška, Jan (oponent) ; Valešová Malecová, Barbara (oponent)
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních technik při sociálním učení, nácviku komunikačních dovedností a také při řešení problémového chování. Představuje i další možnosti, jak jejich účinky zintenzivnit - zejména prostřednictvím aplikace principů Kaizen a některých technik neurolingvistického programování. Teoretickými východisky práce jsou principy strukturovaného učení, aplikovaná behaviorální analýza resp. nástroje kognitivně behaviorální terapie, Kirkpatrickův čtyřstupňový model, měření účinnosti výchovných a vzdělávacích procesů se záběrem především na třetí stupeň, tj. změnu chování cílové skupiny, a principu Kaizen, coby producenta velkých změn prostřednictvím pravidelně realizovaných malých pokroků, který se zatím využívá zejména pro neustálé zlepšování v industriální sféře. Účinnost vlastního projektu je prokázána 360o zpětnou vazbou, postavenou na kompetenčním modelu jednoho gymnázia, které integruje studenty s poruchami autistického spektra.
Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Spilka, Ivo ; Šiška, Jan (oponent)
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních technik při sociálním učení, nácviku komunikačních dovedností a také při řešení problémového chování. Představuje i další možnosti, jak jejich účinky zintenzivnit - zejména prostřednictvím aplikace principů Kaizen a některých technik neurolingvistického programování. Teoretickými východisky práce jsou principy strukturovaného učení, aplikovaná behaviorální analýza resp. nástroje kognitivně behaviorální terapie, Kirkpatrickův čtyřstupňový model, měření účinnosti výchovných a vzdělávacích procesů se záběrem především na třetí stupeň, tj. změnu chování cílové skupiny, a principu Kaizen, coby producenta velkých změn prostřednictvím pravidelně realizovaných malých pokroků, který se zatím využívá zejména pro neustálé zlepšování v industriální sféře. Účinnost vlastního projektu je prokázána 360o zpětnou vazbou, postavenou na kompetenčním modelu jednoho gymnázia, které integruje studenty s poruchami autistického spektra.
Návrh optimální organizační struktury občanského sdružení a motivace jeho členů
Horáková, Veronika ; Grufíková, Zdeňka (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá organizační strukturou občanského sdružení a navrhuje vhodnou motivaci jeho členů. Popisuje jednotlivé druhy organizačních struktur, základní pojmy z oblasti managementu a nejvýznamnější metody řízení a motivace lidí. Pojednává o rozdílném pojetí řízení a fungování v ziskovém a neziskovém faktoru.
Employee Evaluation System
Valachová, Alica ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou systému hodnocení zaměstnanců. Cílem práce je zhodnocení současného stavu ve vybrané společnosti, identifikace silných a slabých stránek a návrh optimalizačních řešení. Ten je provedený na základě rozboru výsledků dotazníkového šetření mezi respondenty. Teoretická část zahrnuje cíle, kritéria, oblasti hodnocení, opis kompetenčního modelu, jeho tvorbu a typy, charakteristiku vybraných metod hodnocení se zaměřením na hodnotící rozhovor. Praktická část analyzuje procesy spojené s hodnocením ve vybrané společnosti. Těžiště práce tvoří rozbor výsledků získaných pomocí dotazníkového šetření provedeného mezi respondenty, na základě kterých se stanoví silné a slabé stránky procesu hodnocení zaměstnanců ve společnosti a jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení.
Systém rozvoje kompetencí v ČSOB a.s.
Vaňasová, Miroslava ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Hyťha, Pavel (oponent)
Práce popisuje a hodnotí současný stav rozvoje kompetencí manažerů v ČSOB, a.s. a také má za cíl zjistit, jak jsou se současnou situací spokojeni. Došla jsem k závěru, že manažeři ke svému rozvoji nejvíce využívají metody, které nepatří mezi jimi preferované. Také si na základě sebehodnocení nemyslí, že sledované kompetence ovládají na optimální úrovni. Proto bych doporučila zaměřit se na preferované metody, a tak se pokusit optimalizovat celý systém rozvoje z hlediska preferencí manažerů. Díky tomu by se mohla zvýšit spokojenost zaměstnanců a tím pádem i efektivita celého systému rozvoje.
Practice requirements on competences of recent graduates of management fields
Brigant, Juraj ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Ve své práci řeším problematiku identifikace klíčových kompetencí, které jsou vyžadovány praxí od čerstvých absolventů manažerských oborů. První cíl práce, identifikaci klíčových manažerských kompetencí, které ve všeobecnosti zaměstnavatelé požadují od čerstvých absolventů manažerských oborů, je obsažen v teoretické části práce využitím obsahové analýzy dostupných zdrojů. Následně jsem se výzkumem snažil určit, do jaké míry jsou studiem na Fakultě managementu identifikované kompetence rozvíjené a které další kompetence by měli být rozvíjeny. Posledním cílem bylo posouzení shodnosti identifikovaných kompetencí s požadavky konkrétního zaměstnavatele, který jsem naplnil rozhovory s vybranými zaměstnavateli a sumarizací zprostředkovaných informací. Zjištění práce mají význam pro Fakultu managementu v oblasti správního zaměření inovací výuky a pro studenty má význam poznání požadavek praxe a následné zhodnocení své připravenosti po absolvování studia za účelem lepší přípravy a efektivity studia.
Systém hodnocení zaměstnanců ve vybraném podniku
Kovalčuková, Lenka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Pulchartová, Naďa (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě a zavádění systému hodnocení zaměstnanců ve společnosti ELTODO EG, a.s. Prvními kroky při zavádění systému hodnocení byla analýza pracovních míst, jejíž výsledkem jsou popisy pracovních míst a specifikace rolí, a tvorba kompetenčního modelu podniku. Dále se musely určit cíle hodnocení, stanovit oblasti a kritéria hodnocení, zvolit vhodné metody hodnocení a vytvořit jasný hodnotící formulář. Jádrem systému hodnocení zaměstnanců je hodnotící pohovor, který slouží k zhodnocení dosavadního pracovního výkonu pracovníka, posouzení úrovně jeho kompetencí, poskytnutí zpětné vazby pro hodnotitele a stanovení výkonových a rozvojových cílů zaměstnance pro další období. Součástí této práce je i metodika hodnocení, která obsahuje směrodatné pokyny pro vedení hodnotících pohovorů, ale také obsahuje informace o tom, kdo bude zaměstnance hodnotit, kdy se bude hodnocení provádět a k čemu budou sloužit výsledky hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.