Název:
Systém hodnotenia zamestnancov
Překlad názvu:
Employee Evaluation System
Autoři:
Valachová, Alica ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca sa zaoberá analýzou systému hodnotenia zamestnancov. Cieľom je zhodnotenie súčasného stavu vo vybranej spoločnosti, identifikácia silných a slabých stránok a návrh optimalizačných riešení. Ten je vykonaný na základe rozboru výsledkov dotazníkového šetrenia medzi respondentami. Teoretická časť v sebe zahŕňa ciele, kritériá, oblasti hodnotenia, opis kompetenčného modelu, jeho tvorbu a typy, charakteristiku vybraných metód hodnotenia so zameraním na hodnotiaci rozhovor. Praktická časť analyzuje procesy spojené s hodnotením vo vybranej spoločnosti. Ťažisko práce tvorí rozbor výsledkov získaných pomocou dotazníkového šetrenia vykonaného medzi respondentmi, na základe ktorých sa stanovujú silné a slabé stránky procesu hodnotenia zamestnancov v spoločnosti a sú navrhnuté doporučenia ku zlepšeniu.Diplomová práce se zabývá analýzou systému hodnocení zaměstnanců. Cílem práce je zhodnocení současného stavu ve vybrané společnosti, identifikace silných a slabých stránek a návrh optimalizačních řešení. Ten je provedený na základě rozboru výsledků dotazníkového šetření mezi respondenty. Teoretická část zahrnuje cíle, kritéria, oblasti hodnocení, opis kompetenčního modelu, jeho tvorbu a typy, charakteristiku vybraných metod hodnocení se zaměřením na hodnotící rozhovor. Praktická část analyzuje procesy spojené s hodnocením ve vybrané společnosti. Těžiště práce tvoří rozbor výsledků získaných pomocí dotazníkového šetření provedeného mezi respondenty, na základě kterých se stanoví silné a slabé stránky procesu hodnocení zaměstnanců ve společnosti a jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení.The goal of this master thesis is to analyze the employee evaluation system. A thesis objective is to estimate current situation in a given company, to identification strengths and weaknesses and to suggest a possible solution. The solution is administered on the basis questionnaire set analysis. The theoretical part includes objectives, criteria, evaluation categories, competence model description, it is making and the types. It also includes a description of the selected assessment methods with a focus on assessment interviews. The practical part analyzes processes connected to the assessment in the company. The main focus lies on the analysis of the questionnaire outcomes. Strenghts and weaknesses of the evaluation process are being evaluated and possible improvements are being suggested.
Klíčová slova:
hodnocení zaměstnanců; hodnotící rozhovor; zpětná vazba; competence model; Employee evaluation; evaluation interview; feedback
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46681