Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
Elektronický záznam jízd pomocí GPS
Kokeš, Ondřej ; Magát, Martin (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Systém provádějící elektronický záznam jízd s využitím GPS umožní jednoduše sledovat provoz vozidla. Během užívání vozidla jsou informace shromažďovány a ukládány do paměťového modulu, odkud je potom generována samotná kniha jízd. Předkládaná práce se zabývá stručným shrnutím možností, které lze využít při realizaci tohoto projektu, a následně kompletním řešením takového systému včetně hardwarové a softwarové části.
Rozvoj značky podniku
Benedikovičová, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku rozvoja brandingu spoločnosti zaoberajúcej sa predajom hudobných nástrojov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky k téme branding. V analytickej časti sú poznatky aplikované na skúmanú firmu. Na základe porovnania jednotlivých prvkov brandingu danej firmy a konkurencie sú spracované návrhy aktivít pre podporu rozvoja značky.
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Konstrukční návrh měřicího volantu
Papp, Tomáš ; Čavoj, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Táto diplomová práca pojednáva o konštrukčnom návrhu meracieho volantu. Zariadenie nahrádza pôvodný volant v testovanom automobile, je napojené na tyč riadenia pomocou adaptéru. Snímané veličiny sú krútiaci moment v riadení a aktuálny uhol natočenia volantu. Zariadenie slúži na meranie týchto veličín v reálnom čase počas jazdy. Z ich záznamu je možné sledovať určité dynamické aspekty vozidla.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Bezdrátová senzorová síť na platformě Android
Bělohoubek, Tomáš ; Zbořil, František (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Současná mobilní zařízení s operačním systémem Android v sobě obsahují množství senzorů, bezdrátových modulů a prostředků pro zjišťování polohy a stávají se zajímavé pro využití v oblasti senzorových sítí. Práce se zabývá zkoumáním možnosti těchto zařízení a jejich praktickým využitím v oblasti bezdrátových senzorových sítí. Z těchto poznatků vychází návrh a implementace vlastní aplikace.
Design of Electromagnetic Positioning Platform for Testing of Nonlinear Control and Identification Algorithms
Rajchl, Matej ; Takács, Gergely (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
This thesis deals with design and construction of electromagnetic positioning platform for testing of nonlinear control and identification algorithms. The plaform is based on shaping of the magnetic field using three electromagnets and positioning of a steel ball using this magnetic field on a resistive touch panel which measures the ball position at each point. The platform is meant mainly for demonstration of different nonlinear control algorithms. Three of which are shown and tested in this thesis.
Řízení tříosého manipulátoru
Rapčan, Ján ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Houška, Pavel (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá riadením a presným polohovaním dopravníka v 3D priestore. Pre riadenie, polohovania bolo využité hardwarové a softvérové vybavenie od spoločnosti Bernecker&Reiner. Medzi ciele práce patrilo aj oboznámenie sa z programovacím prostredím AUTOMATION STUDIO, v ktorom prebiehala celá práca.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.