Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí108 - 117dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku ZDAR, a.s. a návrhy na její zlepšení
Pohanková, Jana ; Klimešová, Zdena (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením finanční situace podniku ZDAR, a. s. Při hodnocení jsou použity vybrané metody finanční analýzy. Na základě provedené analýzy jsou navrhnuta opatření pro zlepšení finanční situace podniku.
Autocentrum VW Group
Kuruc, Adam ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce se zabývá novostavbou objektu Autocentra VW GROUP v Brně, městské části Brno-Brněnské Ivanovice na ulici Kaštanová st.p.č. 50/1, 51/1, 52, 53, 54, 55/1, 55/2, 55/3, 55/4 v k.ú. Je vedena Magistrátem města Brna jako Brownfields pod číslem 0201. Má trojúhelníkový tvar o výměře cca 1,3 Ha a územním plánem je určena pro smíšené plochy. Nachází se na ulici Kaštanová a v současné době je z této komunikace přístupný. Z východní strany je pozemek lemován ochranným pásmem řeky Svratky. Okolní zástavbu tvoří administrativní, průmyslové a obchodní budovy. Objekt je situován v severo-východní části pozemku. Je navrhován jako jednopodlažní ocelová montovaná hala rozdělená do dvou částí, které vyhovují požadavkům provozu autocentra VW GROUP. Prezentaci, prodeji a následnému záručním a pozáručním servisu automobilů značek Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.
Integration of marketing and sales departments in the company
Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.
Nové trendy v automobilovém průmyslu
Martan, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Diplomová práce mapuje nové trendy v automobilovém průmyslu. Zkoumá, jakým směrem tyto trendy pozměnily automobilový trh a průmysl a z jakých příčin. Dále práce zjišťuje vliv trendů na prodeje nových osobních automobilů, kde je kladen důraz na nové technologie a vývoj automobilového trhu ve světě s důrazem na Českou republiku během krizového období. Práce sleduje 2 skupiny trendů, a to trendy, které se objevují již delší dobu, a trendy zcela nové, které významně ovlivňují automobilový trh. První jmenovaná skupina se zabývá technologickými inovacemi, ale i například problematikou rozšiřování modelových řad automobilek za účelem maximalizace objemu prodeje, či problematikou zvyšování bezpečnosti a výkonnosti nových modelů automobilů. Dalším důležitým tématem ve skupině je problematika fenoménu dieselového pohonu v Evropské unii a s ní související dodatečná daňová zátěž na vozy s vyšší spotřebou. Významná část druhé skupiny obsahuje vývoj a vliv finanční krize na prodeje nových vozů v daném období. Dále se věnuje zcela novým trendům jako snižování obsahu motoru při použití přeplňování (downsizing), nastupující vlně vozů SUV a fenoménu vozů s náhonem všech čtyř kol. V poslední části práce je pak rozebrána problematika a v závěru vývoj hybridních automobilů.
Ekonometrická analýza vybraného segmentu drogistického zboží
Záhorovský, Radek ; Sekničková, Jana (vedoucí práce) ; Dlouhá, Zuzana (oponent)
Tato práce si klade za cíl kvantifikovat vlivy, které působí na prodeje vybraných produktů segmentu toaletních papírů v maloobchodním řetězci Tesco Česká republika. Model je sestaven na základě dlouhodobého pozorování časových řad prodejů a průměrných cen pro vybrané produkty. Pro kvantifikaci je použit odhad exponencionální funkce modelu, který je následně testován. Odhad parametrů je spočítán pomocí softwaru EViews. Práce srovnává výsledky modelu pro jednotlivé produkty a hledá nejefektivnější způsob promoce pro jednotlivé značky. Spočítané parametry lze následně implementovat pro plánování prodejů segmentu toaletních papírů. Výsledky práce ukazují rozdíly mezi značkovými toaletními papíry a privátní značkou, které jsou způsobeny rozdílným vnímáním kvality ze strany spotřebitelů.
Ekologické zemědělství (regionální strukturální a geografické analýzy)
MEINELOVÁ, Soňa
Cílem této diplomové práce s názvem "Ekologické zemědělství (regionální strukturální a geografické analýzy)" je zpracování a vyhodnocení dat ÚZEI (MZe) za ekologickou zemědělskou produkci a odbyt Jihočeského kraje ČR s následnou strukturální a geografickou regionální analýzou, vycházející z grafických výstupů (produkčních map, grafů a diagramů). Mapové listy poskytují základní přehled o teritoriálním rozmístění rostlinné a živočišné produkce, grafy o její struktuře a odbytové diagramy pak přehled o základních odbytových tocích a uplatnění bioprodukce. Geografická analýza se dotýká rovněž zpracovatelských kapacit a vybraných odbytových formátů v rámci kraje.
Řešení Prodej v současné obchodní praxe
Moskalenko, Taras ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na filosofii řešení prodeje obecně, její problémy, implementaci a principy zvláště. Také pokrývá témata prodejní funkce ve společnosti, prodejní pracovní síly a přidružených problémů s najímáním a rozlišováním mezi prodejními pozicemi, teoretické pozadí řešení prodeje a diskuzi o jeho tématičnosti a schopnosti cílit potřeby moderního ekonomického prostředí. Empirická část je postavena na třech případových studiích společností jako jsou VMware, Cisco, DuPont a příkladu obchodního modelu společnosti IBM, která úspěšně používá řešení prodeje jako základ pro svoje provozní aktivity. Výsledky zkoumání jsou k dispozici na konci praktické části a v obecném závěru.
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Gomboš, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Karásková, Jana (oponent)
Zákaznická spokojenost je důležité téma i pro úspešného českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO a.s. Diplomová práce s názvem Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s. analyzuje management zákaznické spokojenosti s prodejním servisem a ověřuje použitelnost navrhovaných zlepšení existujícich procesů.
Současné postavení Škoda - Auto a.s. na automobilovém trhu
Hanzl, Jan ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem, které jsem si zvolil ke zpracování ve své bakalářské práci, je "Současné postavení Škoda Auto a.s. na automobilovém trhu". Automobilový průmysl dnes patří ke světově nejvýznamnějším odvětvím, své pevné místo má i v historii České republiky. Z dnešního pohledu je pro hospodářství ČR nejdůležitější automobilkou Škoda Auto a.s. Tento tradiční český podnik, jehož počátky se datují do daleké historie, je dnes nejvýznamějším českým exportérem. Cílem práce je čtenáři přiblížit současné dění na automobilovém poli a také pozici Škoda Auto z pohledu prodejních čísel a podílu na trhu. Dále také zda lze předpokládat rozvoj dané společnosti v následujících letech a kudy se tento případný rozvoj bude ubírat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí108 - 117dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.