Název: Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Překlad názvu: Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Autoři: Gomboš, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Karásková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: osvědčené postupy; prodej; zákaznícka spokojenost; ŠKODA AUTO; best practices; customer satisfaction; sales; ŠKODA AUTO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35888

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162587


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet