Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Udržení mladých hráčů v Českém fotbale
Helešic, Tadeáš ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Bednář, Miloš (oponent)
Název: Udržení mladých hráčů v českém fotbale Cíle: Hlavním cílem výzkumu v této bakalářské práci je pokusit se za pomoci elektronického dotazování najít hlavní důvody, proč děti a mládež mužského pohlaví ve věku 13 - 18 let předčasně končí s provozováním organizovaného fotbalu. Metody: Byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Dotazník byl sdílen přes sociální síť (Facebook) a sekce komentářů na portálu eurofotbal.cz. Dále byl dotazník rozesílán jednotlivým bývalým fotbalistům přímo. Výsledky: Nejdůležitějším důvodem, proč děti a mládež končí s fotbalem, byl zájem o jiné věci. Nicméně tato práce je nezkoumala podrobněji. Nejméně důležitým důvodem byl nedostatek peněz na oddílové příspěvky. Obecně strukturální důvody vyšly jako celkem nedůležité. Z deseti nejdůležitějších důvodů je jich sedm intrapersonálních. Dva jsou interpersonální a jeden strukturální. Klíčová slova: Fotbal, děti, mládež, ukončení sportovní činnosti, důvody ke skončení
Porovnání organizace fotbalových utkání klubů první a druhé české ligy
Růžička, Adam ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Porovnání organizace fotbalových utkání klubů první a druhé české ligy Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikovat a analyzovat jednotlivé prvky organizace fotbalových utkání a program připravený pro návštěvníky na stadionu. Následné porovnání by mělo sloužit ke vzájemné inspiraci a vylepšením, případně k upozornění na nedostatky. Dílčím cílem je návrh na zlepšení programu obou klubů. Metody: Data byla získávána kvalitativní metodou hloubkového interview se zástupci obou klubů a také pomocí strukturovaného osobního pozorování. Dále byla data mezi sebou porovnána. Na základě získaných dat byla provedena SWOT analýza ke zjištění nedostatků v produkci utkání obou klubů. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je porovnání organizace utkání klubů první a druhé české fotbalové ligy. Dále byla nalezena řešení pro zjištěné nedostatky za pomoci vzájemné inspirace obou klubů a poznatků z teoretické části. Klíčová slova: event management, první liga, druhá liga, fotbalový zápas, organizace
Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí
Straková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relations
Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů
Zelinka, David ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů Cíle: Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak fanoušci pražských prvoligových fotbalových týmů vnímají současné fungování technologie VAR ve fotbalovém prostředí. Metody: V bakalářské práci byly použity kvantitativní metody sběru dat. Jednalo se o dotazování. Dotazník byl zveřejněn elektronicky. Výsledky byly zachyceny pomocí grafů a tabulek. Výsledky: Na základě získaných informací od respondentů vyšlo najevo, že technologii VAR vnímá pozitivně velká většina dotazovaných. K současnému fungování mají však určité výhrady. Klíčová slova: Názory, fotbalová liga, fanoušci, VAR, vztahy s veřejností, zpětná vazba
Migrace českých juniorských hokejistů
Bureš, Jan ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Migrace českých juniorských hokejistů Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit, jaký vliv má migrace českých hokejistů v juniorském věku na jejich kariéru v NHL. K dosažení tohoto cíle bylo nutné nasbírat žádoucí sekundární data. Dalším dílčím cílem této práce bylo vymezení pojmů týkajících se tématu. Metody: V této práci bylo využito kvantitativního výzkumu. Jednou ze zásadních metod byla analýza dokumentů a textů, zejména relevantních studií a zdrojů, které obsahovaly data potřebná pro účely této práce. Dále bylo použito metody komparace, komparována byla data získaná v této práci s daty analyzovanými ve starších studiích, které se věnovaly stejnému tématu. V této práci bylo využito také metody korelačního šetření. Výsledky: Výsledky této práce v určitých ukazatelích navazují na již dříve provedené studie zabývající se podobným tématem. Porovnání s těmito studiemi dosvědčuje obecně známý pokles českých hráčů v NHL, který se za posledních 20 let zmenšil o více než polovinu. Co se týče samotných vlivů migrace, dříve provedené studie často poukazovaly na to, že jen málo hráčů, kteří jako junioři působí v zahraničí, se následně prosadí v NHL. Výsledky této práce však ukazují, že rozdíl v úspěšnosti juniorských migrantů a hráčů, kteří hokejově vyrůstají v...
Management of major orienteering events
Lavičková, Michaela ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Management významných akcí v orientačním běhu Cíl: Hlavním úkolem této práce je definovat a shrnout základní manažerské metody a principi důležité k úspěšnému zorganizování významných sportovních akcí se zaměřením na orientační běh. Práce si zároveň klade za cíl popsat metody detailněji a přiblížit je potencionálním organizátorů významných akcí v orientačním běhu a tím jim napomoci přinést profesionalitu do pořádání akce a všeho s tím spojeného. Metody: V této práci byl pro sběr a analýzu dat zvolen smíšený výzkum. Data o akcích byla sbírána pomocí elektronického dotazníku, analyzována pomocí základních statistických metod, jako průměr, modus, medián, korelace a poté zobrazena pomocí grafů. Korelace byly kriticky vyhodnocené i na základě logiky závislosti dvou proměnných. Výsledky: Výsledky ukázaly, že zásadní vliv na úspěch jakékoliv akce v orientačním běhu má organizační výbor - jeho spokojenost, oddanost a koherence. Přestože členové organizačních komisí často neměli žádné speciální vzdělání v oboru managementu sportovních akcí, léta pořádání národních a oblastních akcí jim daly dostatek zkušeností, aby byli schopni úspěšně, vzhledem k jejich vlastním dílčím cílům, uspořádat i akci nadnárodního významu. Klíčová slova: Dotazník, organizace, výzkum, světový pohár, významné akce, faktory...
Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory
Stejskalová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Nabídka produktů cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je inovace nabídky cyklistického závodu Transbrody pro sponzory. Na základě zpracované analýzy z rozhovoru a dotazníkového šetření navrhnout možnosti na zlepšení aktuální nabídky, a to doplněním současné nabídky o nové možnosti či produkty pro sponzory a o nové sponzorské balíčky nebo o nové sponzory. Tato práce bude sloužit cyklistickému klubu jako návrh na zlepšení nabídky pro sponzory do budoucích ročníků. Metody: V práci bylo využíváno jak kvantitativních metod, tak metod kvalitativních. Z kvantitativních metod byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření určená pro sponzory závodu. Z kvalitativní metody byla využita metoda polostrukturovaného dotazníku s marketingovým ředitelem závodu. Výsledky: Na základě rozhovoru s marketingovým ředitelem závodu Transbrody a dotazníkového šetření pro sponzory se ukázalo, že by sponzoři závodu uvítali i změnu současné nabídky. Ukázalo se, že organizátoři vůbec nevyužívají sponzorské balíčky a nepracují s aktivací sponzoringu. Bylo doporučeno vytvoření těchto balíčků. A u jednotlivých sponzorů navrhnuto, jak upravit nabídku pro konkrétního sponzora. Zároveň jsou zmíněny návrhy pro celkovou úpravu nabídky pro sponzory. Klíčová slova:...
Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL
Kohout, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Webová prezentace basketbalových klubů v Kooperativa NBL Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu vytvořit souhrn doporučení pro webovou prezentaci sportovního klubu na základě hodnocení webových stránek stávajících, ale také na základě požadavků, doporučení a očekávání návštěvníků stránek. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je obsahová analýza internetových stránek, které bylo podrobeno 12 internetových stránek klubů KNBL. Druhou metodou je Focus Group, které se zúčastnilo vybraných 8 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že webová prezentace klubů KNBL je na vysoké úrovni. Z výsledků vyplývá, že očekávání a požadavky návštěvníků se v určitých oblastech nepotkávají s realitou na samotných webových stránkách. Klíčová slova: Internet, webová stránka, online marketing, online komunikace
Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL
Mašek, Adam ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout program hracího dne pro návštěvníky Extraligy Ledního Hokeje v České republice. V práci bude kladen důraz na použití nových prvků, ale také na úpravu současné podoby programu hracího dne v českém prostředí. Dalším dílčím cílem je zhodnocení postojů event managementu vybraných klubů v ELH a NHL k programu celého hracího dne, které finálně reprezentují podobu hokejového doprovodného programu v celé lize. Metody: Pro získání dat ke zpracování diplomové práce budou použity metody osobního strukturovaného pozorování a hloubkových interview. Informace byly získané pomocí otázek, které byly vymyšleny pro účely interview v této práci. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo studiem literatury a konzultacemi s odborníky českého a kanadsko-amerického hokejového prostředí. Využito bylo také metody studia dokumentů. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh na zlepšení gameday programu klubu HC Sparta Praha. Návrh byl sestaven na základě analýzy, která využívala výše uvedených metod. Součástí návrhu jsou prvky programu využitelné před arénou dříve, než začne zápas. Návrh dále zahrnuje program v aréně a program během samotného utkání. Klíčová slova: Lední hokej, doprovodný program, HC Sparta...
Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha
Inneman, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti na fotbalových utkání FK Dukla Praha. Cíl práce je koncipován ve spolupráci s klubem FK Dukla Praha tak, aby mu poskytl cenné údaje o jeho návštěvnících a jejich spokojenosti s nabízenými službami. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Jeho hlavní část tvořilo elektronické dotazování prostřednictvím dotazníku vytvořeného pro účely této práce. Dotazování bylo dále doplněno polostrukturovaným rozhovorem se zaměstnancem marketingového oddělení FK Dukla Praha. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily několik možností, kterými by bylo možné zvýšit návštěvnost na domácích utkáních FK Dukla Praha. Jedná se především o zkvalitnění nabízených služeb, přizpůsobení se fanouškům a nabídku speciálních akcí. Klíčová slova: fotbal, diváci, fanoušci, stadion, marketingový výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.