Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání úředníků veřejné správy a role kombinované formy studia v inovaci vzdělávacích programů
Vodičková, Monika ; Froněk, Jan (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se soustřeďuje na téma vzdělávání úředníků veřejné správy, které je přiblíženo jak po stránce teoretické, tak praktické. Práce vychází z teoretického konceptu lidského kapitálu. Ve druhé kapitole je vymezeno současné pojetí celoživotního učení České republice, jeho systém a základní dokumenty. V další části je popsán základní teoretický rámec vzdělávání úředníků veřejné správy v České republice, který vychází ze zákona 312/2002 Sb. o úřednících územně samosprávných celků pro přípravu pracovníků ve veřejné správě a o změně některých zákonů. Jsou zde vysvětleny základní principy vzdělávání úředníků, popsány jednotlivé oblasti vzdělávání úředníků, systém akreditací vzdělávacích institucí a programů, základní modely vytváření vzdělávacích programů. Závěrečná část práce je zaměřena na praktické poznatky z realizace vzdělávacích programů určených pro cílovou skupinu úředníků veřejné správy, a týká se projektu ESF Vytvoření inovativních vzdělávacích programů pro pracovníky veřejné správy Zlínského kraje. Práce je doplněna řadou dokumentů, které jsou používány na úřadech v rámci procesu vzdělávání.
Uplatnění psychologie v personálním řízení
Koubková, Martina ; Froněk, Jan (oponent) ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce)
Člověkem a jeho pracovní aktivitou se zabývá mnoho společenských věd. Z psychologických disciplín je to především personální psychologie a psychologie práce a organizace. Cílem každé organizace je vytvoření silné pozice na trhu a dosahování zisku. Psychologie a její poznatky představují v ekonomické a manažerské praxi jeden z mnoha způsobů, jak přispět nejen k osobnímu úspěchu pracovníků, ale i k úspěchu celé organizace. Psychologie práce sleduje zákonitosti psychické regulace pracovní činnosti a využití těchto zákonitostí v praxi. Předmětem zkoumání je samotná práce, osobnost pracovníka, pracovní podmínky a pracovní výkon. Společným pojítkem předmětu zkoumání, cílů a úkolů psychologie práce jsou právě lidé - zaměstnanci. Ti jsou v organizaci považováni za nejdůležitější faktor úspěchu a prosperity
Využití psychologie v práci personalisty
Hinaisová, Markéta ; Froněk, Jan (oponent) ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce)
Ve svojí bakalá ské práci se zabývám psychologickými metodami a aspekty, které jsou použitelné v r zných oblastech personální práce a p ispívají tak ke zkvalitn ní práce personalist , a tím i k efektivn jšímu personálnímu ízení celé organizace. Jedná se o oblast personálního výb ru, kde vysv tluji nejb žn ji užívané psychologické metody a jejich využití. Jedná se o metodu rozhovoru, testy pracovní zp sobilosti, assessment centrum a také se zmi uji o grafologii. Dále se tato práce zabývá motivací pracovník a konflikty v organizaci. Zabývám se významem motivování zam stnanc v organizaci a uvádím základní motiva ní teorie, jejichž znalost pomáhá k pochopení významu motivace v pracovním procesu. Dále v této práci poukazuji na úlohu personalisty v ešení konflikt v organizaci. Na záv r uvádím jako p íklad personální oblast u policie, kde psychologie nachází výrazné uplatn ní. Práce je zakon ena kapitolou o etickém jednání, které nesmí v práci personalisty chyb t.
Management a leadership ve 20. století
Šafránková, Noemi ; Froněk, Jan (oponent) ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vývoj nejvlivnějších a nejznámějších teorií managementu a leadershipu ve 20. st. Jádro práce spočívá v popisu a závěrečném kritickém zhodnocení přínosu těchto teorií. Zabývá se teoretickými poznatky především z pohledu vztahujícího se k lidské stránce podnikové organizace. V první části se zaměřuje na klasické teorie a velké školy managementu jako vědecké řízení, škola lidských vztahů, správní a byrokratické řízení. Ve druhé části se snaží podat v rámci možnosti zaměření jednotlivé teorie psychologicko - sociální, procesní, systémové a empirické. Tyto směry jsou více rozmělněné než klasické velké teorie, proto není cílem popsat všechny existující, ale pouze ty nejdůležitější pro dnešní dobový kontext.
Interkulturní komunikace ve firmách
Štillerová, Aneta ; Froněk, Jan (oponent) ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám vlivem kultury na firemní komunikaci. Vycházím z témat obecné interkulturní komunikace, která poté vztahuji na firemní praxi. Hlavním východiskem je předpoklad, že vliv kultury na firemní komunikaci je v českých firmách doposud spíše neuvědomován, přehlížen nebo podceňován. Z tohoto důvodu jsem si vybírala především nejdůležitější a nejzákladnější témata interkulturní komunikace. Cílem je předložit dostatečné množství argumentů, které by vedly jak manažery, tak zaměstnance k přijmutí interkulturní komunikace jako relevantního tématu firemního života současné doby a k uvědomění si potřeby školení, jež by ve výsledku rozvíjela celkové komunikační schopnosti. V první kapitole se zabývám nejdříve firemní komunikací, poté samotnou kulturou a nakonec definuji interkulturní firemní komunikaci. Jako speciální část přikládám několik příkladů z ankety se zaměstnanci české pobočky německé IT firmy, jež zaměstnává odborníky široké palety národností. Druhá kapitola je nejobsáhlejší a vnitřně členitá. Čtenáře v ní seznamuji s konkrétními tématy interkulturní komunikace, zejména s vlivem kultury na naše vnímání a myšlení, dále s různými komunikační styly, s kulturními rozdíly v neverbální komunikaci a neposledně s vlivem rozdílných hodnot na interkulturní komunikaci. Vždy se přitom...
Typologie osobnosti podle Myersové a Briggsové
Hladníková, Nina ; Froněk, Jan (oponent) ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce)
Každý jedinec je výjimečný. Každý z nás je produktem dědičnosti a prostředí. Velký vliv na vývoj osobnosti má rodina, kultura, životní situace a zkušenosti. Výsledkem je odlišnost od kohokoliv jiného. Každý člověk přepokládá, že myšlení ostatních lidí funguje na stejném principu, ale velmi často lidé, se kterými přijdeme do kontaktu, nehodnotí a nevnímají věci jako my nebo se nezajímají o stejné věci. Jejich myšlení funguje odlišně než to naše. Tyto odlišnosti vytváří prostor pro aplikaci a využití osobnostních typologií. S odlišným vnímáním, názory, pohledy, se setkáváme ve všech oblastech našeho života, ať už v rodinném, školním či pracovním prostředí. K porozumění těchto rozdílů nám pomáhá i typologie osobnosti podle Myersové a Briggsové (MBTI®). MBTI umožňuje identifikovat, proč se lidé chovají tak jak se chovají, proč dělají rozhodnutí jinak, než jak očekáváme. K tomu využívá čtyř dichotomií, na jejichž základě je vytvořeno šestnáct osobnostních typů. Kromě pochopení základního chování lidské osobnosti, můžeme tuto typologii využít i v jiných oblastech, jako např.: osobní rozvoj, plánování a rozvoj kariéry, koučování, zlepšení komunikace, řešení konfliktů a problémů, budování týmů apod.
Stabilizace pracovníků
Horová, Karolína ; Froněk, Jan (oponent) ; Kocianová, Renata (vedoucí práce)
Stabilizace pracovníku je stále aktuálním tématem jak z duvodu nákladu, které s sebou nese fluktuace, tak i vnitrního a vnejšího fungování spolecností. Tato práce si klade za cíl nahlédnout na stabilizaci pracovníku z hlediska personálních cinností, které se navzájem ovlivnují. V teoretické cásti jsou zmíneny personální cinnosti, které jsou vlivnými stabilizacními prvky - zjištení spokojenosti pracovníku ve spolecnosti, odmenování, vzdelávání a rízení kariéry. Významným stabilizacním prvkem je odmenování, jehož role je významná již pri získávání budoucích pracovníku. Práce se zabývá charakteristikou výše zmínených personálních cinností v teoretické rovine a také v souvislosti se spolecností Austria Hotels International Ceská republika, kde byla problematika stabilizace zkoumána. V praktické cásti práce se reší skutecný stav výše zmínených personálních cinností v Austria Hotels International Ceská republika. Se zretelem k zjišteným skutecnostem je nastíneno optimální rešení problematiky stabilizace a odhadnut budoucí vývoj stabilizace ve spolecnosti Austria Hotels International Ceská republika. Práce je zakoncena zmínením oblastí a postupu, na které je nutné soustredit pozornost, aby byla situace z hlediska stabilizace ve spolecnosti Austria Hotels International Ceská republika optimální.
Komunikace jako nástroj efektivního fungování organizace
Lindovská, Hana ; Froněk, Jan (oponent) ; Kocianová, Renata (vedoucí práce)
Práce se v teoretické části věnuje vysvětlení pojmu komunikace, přibližuje její funkce, popisuje komunikační proces a druhy komunikace, zabývá se také překážkami, které mohou při komunikaci vzniknout. Vyjmenovává nejrůznější komunikační nástroje a prostředky, které interní komunikaci v organizaci napomáhají plnit svou funkci. Poukazuje na to, že účinná komunikace je nezbytným předpokladem úspěšného fungování organizace, spoluvytváří loajalitu zaměstnanců k zaměstnavateli a zvyšuje jejich motivaci. Součástí práce je také praktická část zaměřující se na úroveň komunikace v organizaci, kterou je Atel Energy AG, organizační složka. Zahrnuje konkrétní poznatky z výše jmenované organizace, které byly zjištěny v zaměstnaneckém průzkumu a doplněny postřehy z přímého pozorování v organizaci. Část informací z průzkumu, která se bezprostředně dotýká interní komunikace, je v práci prezentována a shrnuta v celkovém vyhodnocení.
Efektivní výběr a adaptace obchodních zástupců
Kahounová, Lucie ; Froněk, Jan (oponent) ; Kocianová, Renata (vedoucí práce)
P edložená bakalá ská práce se zabývá výb rem a následnou adaptací obchodních zástupc . Procesu výb ru a adaptace p edcházejí jasn dané a provázané aktivity, bez kterých by nebylo možné kvalitní výb r nových zam stnanc v bec realizovat. Pozornost je v nována procesu analýzy pracovní pozice a následné tvorb popisu práce. D ležitou sou ástí této práce je kapitola týkající se teorie kompetencí a kompeten ního modelu. Pokud je výb r dob e realizován a vybraný uchaze p ijme pracovní nabídku a nastoupí na pozici, p ichází na adu adaptace nového zam stnance. Adaptace je d ležité období, kdy hraje st žejní roli nad ízený daného zam stnance. Kvalitn provedená adaptace zam stnance, m že nastartovat jeho profesní rozvoj a budoucí kariérní r st. Ve spole nosti Coca-Cola HBC eská republika, s.r.o. je výb ru a adaptaci obchodních zástupc v nována velká pozornost. Obchodní zástupce je v nejužším kontaktu se zákazníky a zásadním zp sobem svým výkonem ovliv uje úsp šnost celé spole nosti na trhu. Kompetence a kompeten ní model se prolínají celou personální politikou spole nosti. Existuje popis práce obchodního zástupce a specifický kompeten ní model. Kompeten ní model a popis práce tvo í základ, na kterém je postaven celý proces výb ru nových obchodních zástupc a veškeré procesy, které vlastnímu výb ru p edchází. Kompeten...
Řešení statické dopravy na sidlišti Bažantnice v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Froněk, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením stávajícího stavu statické dopravy na sídlišti Bažantnice v Hodoníně. Stanovením potřebného počtu odstavných a parkovacích stání dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6110/Z1. V druhé části se práce zabývá návrhem možných úprav místních komunikací. Cílem je navýšení počtu odstavných a parkovacích stání v lokalitě. Pro zklidnění dopravy je nově navržena obytná zóna a zóna tempo 30.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.