Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Dobešová, Michaela ; BA, Adriana Šilarová, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
Návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na zahraniční trh
Franěk, Jiří ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na polský trh pomocí growth hackingu a marketingového frameworku PAVORD. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů v oblastech online marketingu, Facebook Ads Manageru a reportingu reklamních kampaní. Analytická část je dedikována představení projektu, analýze současného stavu, marketingovému mixu společnosti a výzkumu korelace a kauzality vybraných metrik na úspěšnost reklamních příspěvků. V návrhové části je představen způsob využití nasbíraných dat pro návrh kampaně, nastavení procesů pro řízení a vyhodnocování reklamních příspěvků skrze growth hacker app.
Marketingová komunikace
Párová, Radka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Tvorba marketingové strategie pro začínající podnik
Martinkovičová, Lenka ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej stratégie pre začínajúci podnik. Práca je rozdelená celkovo na tri časti. Prvá časť popisuje teoretické východiská práce, medzi ktorými sú zahrnuté všetky potrebné pojmy a metódy, ktoré boli naďalej využité v diplomovej práci. Druhá časť práce sa venuje stručnému predstaveniu podniku a analýze súčasného stavu. Tretia časť je zameraná na konkrétne návrhy vedúce k tvorbe marketingovej stratégie. Hlavným cieľom bolo spracovanie vhodnej marketingovej stratégie, ktorá by mala dopomôcť k lepšiemu chápaniu potrieb zákazníkov, situácie na trhu a najmä k počiatočnému rozvoju podniku. Čiastkovým cieľom bolo identifikovať a komparovať cukrárne v Brne na základe stanovených požiadaviek, ktoré vychádzajú z prvkov marketingového mixu 7P. Vyhodnotenie prebiehalo na základe archívnej obsahovej analýzy, pričom bolo skúmaných celkovo desať konkurenčných cukrární, ktoré sa nachádzajú výhradne v centre mesta a v jeho blízkom okolí. V závere práce sú formulované konkrétne kroky, ktorými sa priblížime k úspešnej propagácií novovzniknutého podniku a tým aj k jeho počiatočnému rozvoju.
Návrh marketingového mixu podniku
Jelínková, Soňa ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybraného podniku. V první části práce jsou zpracovaná teoretická východiska nezbytná pro pochopení zkoumané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku pomocí analýz marketingového vnějšího a vnitřního prostředí. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných prvků marketingového mixu podniku.
Spokojenost zákazníků
Oskorip, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Návrh rozvoje produktového portfolia společnosti působící v papírenském průmyslu
Krutišová, Zuzana ; Schüller, David (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku se situačním zhodnocením v oblasti možností rozšíření produktového portfolia a následným návrhem klíčových kroků pro vstup na trh s novým produktem. V teoretické části práce je popsána problematika strategického a investičního rozhodování o produktové strategii a rozvoje produktu včetně popisu vybraných analyticko-evaluačních metod. Analytická část práce se zaměřuje na aplikaci vybraných metod ve vybraném kontextu podnikového prostředí za účelem identifikace klíčových faktorů a zhodnocení možností pro rozhodování s ohledem na novou produktovou strategii. Návrhová část vypracovává zvolenou variantu rozvoje produktové strategie s investičním posouzením rozšíření nové produktové řady včetně doporučení obchodnímu oddělení firmy.
Strategie snižování míry prokrastinace při používání metod zlepšujících vědomí a emoční autoregulaci
Gealfow, John Altair ; Schüller, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje a testuje strategii řízení lidských zdrojů v oblasti produktivity práce pracovníků vykonávajících intelektuální práci za využití poznatků psychologického výzkumu týkajících se prokrastinace a produktivity při výkonu intelektuální práce či při studiu. Navržená strategie implementuje zejména dvě metody, které se v těchto výzkumech ukázaly jako efektivní pro snižování prokrastinace, a to metodu pozornosti a všímavosti (attention, awareness a s ní související mindfulness) a dále metodu reflexe prostřednictvím osobního deníku (journaling). Diplomová práce zahrnuje vytvoření výukového programu skládajícího se z videolekcí v oblasti time-managementu, technik mindfulness, awareness a journalingu. Následně zahrnuje zaznamenávání dat o používání těchto metod na denní bázi po dobu 15 dní účastníky studie, přičemž zaznamenávané informace mají kombinovanou povahu mezi objektivními informacemi o výkonnosti (údaje o používání počítače, záznam vykonané práce a čas na ní strávený) a informacemi sebehodnotícími (subjektivní hodnocení denní produktivity, subjektivní hodnocení vnímané spokojenosti). Práce testuje navrženou strategii na vzorku 15 univerzitních studentů, přičemž využívá metody vstupního a výstupního dotazníku, stejně tak vyhodnocení průběžně získaných dat z journalingu. Cílem je vyhodnotit účinnost navržené strategie se záměrem potenciálního uplatnění této strategie v podnikové praxi při řízení lidských zdrojů, stejně tak spatřuje možnost uplatnění také pro zvyšování studijní produktivity studentů a jejich sebeřízení.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní agentury
Pitlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit franšízové pobočky cestovní agentury Invia, která se nachází v Kuřimi nedaleko Brna. V teoretické části jsou vysvětleny podstatné pojmy a definovány analýzy, které budou následně aplikovány. Výstupem bakalářské práce je návrh spočívající v založení cestovní kanceláře, což povede k rozšíření nabídky, zvýšení konkurenceschopnosti a rovněž celkových zisků podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.