Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová podpora předmětu MEID
Glassl, Jiří ; Vídenka, Rostislav (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
S rozvojem internetu jako prostředku pro nabízení služeb (zdroje informaci), dochází k rozvoji prostředků pro prezentování služeb uživatelům internetu. Službou je nazýváno vše co dává uživateli možnost se vzdělávat, bavit se, obchodovat a samozřejmě možnost poznávat nové lidi. Prostředkem jsou pak programovací jazyky a programovací prostředí. Cílem projektu je využití těchto prostředků a vytvořit tak webové stránky, jež by sloužily jako elektronická podpora předmětu Elektronic in Deutsch. Obsahem stránek je kromě informací vztahujících se k německému jazyku i test. Test má zhodnotit studentovi jeho možnosti na úspěšné absolvování předmětu Elektronik in Deutsch.
Formy elektronického marketingu
Grygová, Eva ; Dočkalová, Jana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat elektronickým marketingem podniku PROZK s.r.o. Moje práce bude řešit, zda podnik dostatečně využívá této formy marketingu a pokud ne, navrhnu konkrétní postupy a řešení pro tuto firmu. Zejména se zaměřím na webové stránky, bannery, emailový marketing a v neposlední řadě také na elektronický obchod podniku PROZK s.r.o. Mým úkolem bude navrhnout změny pro větší odlišení od konkurence, zviditelnění podniku na internetu, lepší informovanost zákazníků, a tím dosáhnu většího obratu podniku a získání nových zákazníků.
Návrh webové prezentace
Pluháček, Stanislav ; Pavlačka,, Roman (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu webové prezentace, principu tvorby validních kódu XHTML, CSS a webových stránek jako takových, se zaměřením na jejich přístupnost a použitelnost. Všechny tyto pravidla a principy jsou použité při samotném návrhu firemní prezentace pro firmu Atego, s.r.o. Stránka je realizována pomocí XHTML 1.0 Transitional, CSS 2.0, PHP a databázového systému MySQL.
Elektronické formy marketingu
Habart, Lukáš ; Kousal, Ivan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingu společnosti. Ve své práci se budu zabývat, zda společnost dostatečně využívá zejména elektronického marketingu, shrnu nejvýznamnější druhy elektronického marketingu, jeho trendy a vyberu pro společnost nejlépe vyhovující.
Podnikatelský záměr
Bojanovský, Patrik ; Slámová, Jaroslava (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením srozumitelného podnikatelského plánu na založení webového portálu, který je zaměřen na katalog restaurací umožňující jejich hodnocení a další marketingovou propagaci. V úvodní části jsou rozebírána teoretická východiska, na základě kterých je vypracována praktická část práce. Praktická část se již soustředí na vypracování samotného podnikatelského plánu, podle kterého bude posouzena realizovatelnost a reálnost záměru
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
Metodika tvorby internetových stránek
Fabik, Lukáš ; Janečková, Jana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá metodologií tvorby internetových stránek podle aktuálních trendů a nároků moderní doby. Velký důraz je kladen na celý proces tvorby webových stránek, jejich přístupnost a použitelnost. Cílem práce je na základě teoretických východisek a osobních poznatků analyzovat stávající webovou prezentaci a navrhnout a implementovat kompletní redesign webových stránek Katedry politologie a evropských studií Filosofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Nový web usnadní komunikaci mezi katedrou, jejími studenty a veřejností. Použitelnost internetových stránek je ověřena uživatelským testováním webu.
Návrh internetových stránek
Sysalová, Hana ; Sysala, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je problematika tvorby firemních internetových stránek. První část je orientována na teoretickou oblast týkající se internetu, jeho služeb a funkcí a efektivity internetových stránek. V praktické části bakalářské práce se zaměřuji na konkrétní návrh a tvorbu internetových stránek.
Podnikatelský plán pro založení drobného podniku
Ingr, Martin ; Novák, Petr (oponent) ; Jakubcová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru pro založení vlastního drobného podniku zaměřujícího se na tvorbu a správu webových stránek s úzkou specializací na cílový trh. V úvodní části práce je věnována pozornost poznatkům z teoretické oblasti, které se společně s vypracovanými analýzami staly základními podklady pro následné sestavení samotného podnikatelského plánu, jehož reálnost a proveditelnost je posouzena v praktické části diplomové práce.
Internet advertising for SME
Molnár, Peter ; Beluský, Vladimír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this work is to point main forms of internet advertising, used by advertising campaign. The other aims are to point on usage of internet advertising in SME and layout of advertising campaign using internet forms of advertising.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.