|
Návrh financování České florbalové unie
Veselý, Ondřej ; Němec, Vojtěch (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je analyzovat současnou finanční situaci občanského sdružení ČFbU. Důraz je kladen na finanční analýzu sdružení, z hlediska vybraných finančních ukazatelů příjmu. Na základě zhodnocení finanční situace v letech 2004 až 2006 jsou formulovány dílčí závěry. Dále je předložen návrh pro zlepšení finanční situace ČFbU.
|
|
Financování zdravotně postižených sportovců v České republice.
Šroňková, Kristýna ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název: Financování zdravotně postižených sportovců v České republice Cíle: Cílem této studie bylo zjistit způsob financování zdravotně postižených sportovců v České republice. Metody: Ke zjištění financování zdravotně postižených sportovců v České republice byla použita anketa a otevřené otázky prostřednictvím emailové komunikace. Anketa byla zaměřena na problematické oblasti, specifické pro sekci financování. Otevřené otázky doplňovaly anketu směřovanou na sportovce. Výsledky: Výsledky studie ukázaly, že financování zdravotně postižených sportovců je nedostatečné. Postoje a názory oslovených sportovců byly téměř shodné. Dle získaných informací nelze hodnotit financování svazů jako systematické. Financování sportovců prochází neustálými změnami. Klíčová slova: handicap, dotace, sportovní svaz, paralympiáda, intaktní sportovec, sponzorský dar
|
|
Návrh financování České florbalové unie
Veselý, Ondřej ; Němec, Vojtěch (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je analyzovat současnou finanční situaci občanského sdružení ČFbU. Důraz je kladen na finanční analýzu sdružení, z hlediska vybraných finančních ukazatelů příjmu. Na základě zhodnocení finanční situace v letech 2004 až 2006 jsou formulovány dílčí závěry. Dále je předložen návrh pro zlepšení finanční situace ČFbU.
|
|
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a výzkum event marketingových aktivit této společnosti.
|
|
Náklady na reprezentaci z pohledu daně z příjmů právnických osob
Veselá, Lucie ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Vybíral, Roman (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení dosavadní právní úpravy nákladů na reprezentaci jakožto daňově neuznatelných nákladů a jejich komparace s náklady na propagaci a sponzoring, přičemž právě tyto druhy nákladů jsem si vybrala z důvodu jejich možné zaměnitelnosti či podobnosti s náklady na reprezentaci. Po zhodnocení dosavadní legislativy v této oblasti se v práci soustředím na otázku opodstatnění těchto nákladů jakožto daňově neuznatelných a také na vytyčení hranice mezi výše zmíněnými skupinami nákladů, přičemž v práci vycházím ze současného stavu české právní úpravy, literatury, judikatury a zahraniční právní úpravy v Německu a ve Velké Británii.
|
|
Pojišťovny a financování marketingových aktivit v oblasti sportu v ČR
Rapantová, Nela ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bártová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapování marketingových aktivit pojišťoven v oblasti sportu a jejich úspěšnosti. Dále zjištění povědomí veřejnosti o těchto aktivitách a jejich finanční analýza. První část práce se věnuje teorii sportovního marketingu, druhá se postupně zabývá marketingovými aktivitami ve sportu tří českých pojišťoven, a to České pojišťovny, ČSOB Pojišťovny a Kooperativy. Rozebírá důvody podpory sportu, její využití, úspěšnost a budoucnost. Třetí částí je vyhodnocení průzkumu o povědomí veřejnosti o sportovním marketingu českých pojišťoven. Poslední, čtvrtá, část pak obsahuje finanční analýzu.
|
| |
| |
|
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Havlena, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity serveru www.o2exxtra.cz, v kontextu využívání komunitních webů ke komerčním účelům. Server O2 Extra je komunitním portálem, který sdružuje sponzoringové aktivity společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., a dává možnost svým uživatelům soutěžit a být informován o aktuálním kulturním i sportovním dění. V teorii diplomové práce je probírána tématika Webu 2.0 a komunitních sítí, s představením těch nejdůležitějších - Google, Last.fm, Myspace a Facebook, přičemž jsou uvedeny jejich historie a funkce. V teorii práce má samostatný prostor vymezen také pojem sponzoring, který je důležitý pro pochopení fungování webu. Praktická část se zabývá představením www.o2extra.cz, popisem jeho funkcí a vzhledu a stěžejní částí je pak hodnocení jeho efektivity pomocí metodologického nástroje - Google analytics. Prostor je věnován analýze důležitých statistik s komentářem a interpretací pro potencionální čtenáře. Výstupem je pak ucelený obraz o fungování a efektivitě www.o2extra.cz s doporučeními do budoucnosti.
|