Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fundraising jako způsob financování neziskových organizací
Zámečník, Jan ; Vechetová, Marta (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje informace o způsobech financování neziskové organizace a o možných zdrojích, které jsou využitelné při fundraisingu. Její součástí je i přehled významných dárců z minulých let. Další část práce se pak obsahuje informace o činnostech, které by měla nezisková organizace vykonat pro podání grantové žádosti. Jsou zde i informace o činnostech, které následují po úspěšném získání grantu. Část práce je pak věnována představení způsobu získávání zdrojů v neziskové organizaci signály.cz, o.s.
Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze
Novotná, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bude aktivovat sponzoring v softballovém klubu v Praze pomocí vytvoření nabídek sponzoringu na míru předem vybraným společnostem. Metody: Práce využívala metody kvalitativního charakteru. Nejprve se výzkum soustředil na analýzu stávajícího stavu sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze pomocí hloubkového rozhovoru s generálním manažerem klubu a krátkých rozhovorů se stávajícími sponzory o jejich spokojenosti. Poté na základě rozhovoru se specialistou na sponzoring a poznatky z rozhovorů s partnery byl sestaven seznam možných benefitů pro sponzory. Na závěr byly vytvořeny návrhy pro vybrané společnosti. Výsledky: Výsledky z provedeného výzkumu a analýzy současného stavu sponzoringu klubu poskytly východiska pro vytvoření návrhů aktivací sponzoringu pro vybrané firmy. Tyto návrhy zohledňují potřeby, cíle a filosofie jednotlivých firem a klubu. Klíčová slova: aktivace, sponzoring, softball, financování sportu, marketing
Sales Promotion and Advertising of Company
Držka, Adrián ; Pustay, Adam (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Berto sk, s.r.o., that produces meat delicacies with the aim on the advertisement and sales support. All of the information about the firm come from an in-depth interview with the business director of the company. The thesis consists of three parts. In the first part, my aim is to explain the theoretical terms, in the second part I am analysing the chosen company and its surroundings. The last part offers recommendations and suggestions for improvement of the current marketing communication.
Spokojenost a rozvoj sponzoringu v českém freeskiingu
Vaňous, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Cíle práce: Hlavním cílem této práce je shrnout podmínky pro sponzorování freeskiingu, zjistit co sponzoři očekávají od jezdců k získání a udržení sponzoringu, a také jakou podporu očekávají jezdci od svého sponzora a co všechno jsou ochotni pro to udělat a obětovat. Dalším cílem je analýza celkového rozvoje a počtu firem pohybujících se ve freeskiingu. Metoda: Potřebná data byla získána pomocí dotazníků, které byly elektronickou podobou zaslány všem sponzorovaným jezdcům věnující se newschool freeskiingu. Obdobné dotazníky byly také zaslány všem týmovým manažerům firem či distributorům, kteří sponzoring poskytují. Výsledky: Jezdci i sponzoři jsou se sponzoringem poměrně spokojeni, ovšem k dokonalé spolupráci je ještě třeba odstranit poměrně závažné chyby a nedostatky. Po zlepšení komunikační stránky by se situace jistě o mnoho zlepšila.
Příjmy organizačních výborů letních olympijských her
Žižka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Příjmy organizačních výborů letních olympijských her Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza hlavních příjmů jednotlivých organizačních výborů letních olympijských her. V práci jsou blížeji analyzovány především příjmy z prodeje vstupenek. Vedlejším cílem je upravení a dopočítání převodního mechanismu pro měny. Zjištěné hodnoty v národních měnách jsou převáděny na CZK roku 2010, tyto hodnoty vyjadřují skutečnou hodnotu, jaká by byla zaplacena v roce 2010, pokud by se olympijské hry konaly v České republice. Metody: V práci je použito pro sběr dat metod sekundární analýzy dokumentů. Základní soubor tvoří letní olympijské hry konané v období 1896-2008, k porovnání jsou přidány i odhady z Londýna (2012) a Prahy (2016, 2020). Zkoumané proměnné jsou: celkový příjem OVOH, příjem OVOH z prodeje televizních práv, příjem OVOH ze sponzorování, příjem MOV z TOP programu, příjem OVOH z prodeje licencí, příjem OVOH z prodeje vstupenek, průměrná cena prodané vstupenky, nejdražší a nejlevnější cena vstupenky na úvodní ceremoniál OH, celkový počet prodaných vstupenek. Pro převod hodnot z národních měn na CZK roku 2010 je použit převodní mechanismus využívající měnových kurzů, parity kupních sil a indexu spotřebitelských cen. Pro vyhodnocení výsledků se používají následující analýzy: trendová analýza pro...
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu
Hozák, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je, na základě zjištěných informací, vypracovaných analýz a srovnání fungování vybraných veřejnoprávních televizí v Evropě, vytvořit návrh na úpravu a aplikaci nových funkcí a služeb v prostředí programu ČT Sport. Metody: V bakalářské práci byly využity kvalitativní metody, pomocí kterých byla získána potřebná data. Jednalo se jak o strukturované dotazníky, které byly využity pro komunikaci s vybranými zaměstnanci zahraničních veřejnoprávních televizí, tak byly zároveň provedeny strukturované a nestrukturované rozhovory se zaměstnanci České televize. Poslední použitou metodou byla analýza sekundárních dat. Výsledky: Výsledky práce dokazují vysokou efektivnost a využitelnost veškerých možných zdrojů u ČT Sport, která je schopna se zlomkem zdrojů produkovat kvalitní a široký obsah. Zlomek je prezentován jako menší množství zdrojů oproti jiným zahraničním televizím. Zároveň bylo srovnáno fungování jiných veřejnoprávních televizí, působících v Evropě, a byly identifikovány jejich kvalitní služby. Právě tyto služby pak byly v rámci návrhu implementovány do prostředí České republiky, konkrétně ČT Sport. Klíčová slova: sport, veřejnoprávní televize, reklama, sponzoring, koncesionářské poplatky, vysílací...
Marketingová komunikace HC Baník Sokolov
Pastier, Lukáš ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Baník Sokolov Cíle: Hlavním cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit současný stav marketingové komunikace HC Baník Sokolov a navrhnout konkrétní změny, které povedou k jejímu zlepšení. Metody: V práci bylo využito metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum probíhal formou elektronického dotazování. Respondenti především hodnotili spokojenost s marketingovou komunikací HC Baník Sokolov a odpovídali i na otázky, co by v klubu chtěli vylepšit. Kvalitativní výzkum proběhl formou hloubkového interview se sportovním manažerem klubu Karlem Mlejnkem, který napomohl proniknout do problematiky klubu více do hloubky. Výsledky: Na základě provedeného hodnocení bylo zjištěno, že současný stav marketingové komunikace HC Baník Sokolov je na velmi dobré úrovni, v porovnání s ostatními poloprofesionálními kluby. Analýza marketingové komunikace dále zjistila, že klub má problémy se zimním stadionem a spoluprací s výhodnějšími potenciálními partnery. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, lední hokej, propagace, vztahy s veřejností
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary
Strnad, Daniel ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klub

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.