Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,229 záznamů.  začátekpředchozí987 - 996dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza chování uživatelů sociální sítě Facebook
Lehman, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice soukromí ve virtuálním světě sociálních sítí. Popisuje nástrahy, ale i možnosti nastavení v oblasti soukromí v prostředí sociální sítě Facebook. Dále analyzuje uživatelskou znalost těchto možností pomocí dotazníkového šetření a snaží se nalézt určité korelace v odpovědích uživatelů. Na závěr naznačuje možnosti jak zvýšit společenské povědomí o principech fungování sociálních sítí a nakládání s osobními údaji v prostředí internetu.
Moderní přístupy k marketingové komunikaci
Vodráško, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Naše společnost vstoupila do nového věku internetu. Světu vládnou nové technologie, které ovlivňují život všech lidí na naší planetě. Svět se velice rychle mění a s ním i všechny odvětví lidské činnosti. Každý z nás se musí vyrovnávat s obrovským nárůstem informací, které se na něj denně z okolí valí. Lidé jsou tak stále častěji přesyceni reklamou. Díky finanční krizi, která postihla ekonomiky po celém světě, firmy nechtějí utrácet vysoké částky za plošné a často neefektivní reklamní kampaně. Jedno je tedy jisté. Marketing jako takový se přizpůsobuje vývoji společnosti a tím pádem musí být stále levnější, zajímavější a efektivnější než marketing, na který jsme byli zvyklí dříve. Proto je důležité přemýšlet nad základními pravidly marketingu v nových souvislostech, přizpůsobovat firemní strategii změnám a reagovat tak na nové potřeby a přání zákazníků. Jaké jsou nové přístupy v marketingové komunikaci? Pomáhá internetová reklama při marketingových kampaních? A jsou sociální sítě opravdu klíčem úspěchu dnešní doby? Toto jsou otázky, kterými se budu zabývat v mé práci.
Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení sociálních sítí v České republice a jejich možným využitím pro podnikatelské účely s důrazem na marketing. Práce je zaměřena na sociální síť Facebook, která vykazuje z pohledu počtu uživatelů a jejich aktivity nejvíce využívanou sociální síť v ČR s nejvyšším reklamním potenciálem. Práce popisuje proces tvorby placených i neplacených forem propagace v rámci této sociální sítě a předkládá návrh optimálního řešení pro zapojení firem do jejího fungování. Zjištěné poznatky byly v průběhu psaní práce prakticky aplikovány na již existující profil e-shopu www.milujito.cz na Facebooku.
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Kronďáková, Ivana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá internetovým marketingem, jeho vývojem a specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu a měření jejich efektivity. V praktické části se zaměřuje na využití internetového marketingu v cestovním ruchu na příkladu vodácké půjčovny Hastrman. Analyzuje marketingové aktivity půjčovny a také konkurenčních firem. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro vybranou firmu navržena marketingová strategie.
Firemní využití sociálních sítí
Píša, Luděk ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou sociálních sítí, konkrétně jejich využitím firmami. Práce je členěna na dva celky -- teoretický a praktický. V teoretické části dostane čtenář potřebný informační základ a rozhled na poli sociálních sítí s důrazem na jejich využití firmami. V této souvislosti je zmíněna analytika sociálních sítí, protože právě ta je hlavní pro druhou část práce -- vlastní výzkum. Ve výzkumu jsou podrobeny analýze firmy z České republiky, Spolkové republiky Německo a Spojených států amerických. Je analyzováno jejich chování na sociální síti Facebook. Analýza se skládá ze dvou metod. Metoda komparativní časová porovnává stejný vzorek firem v čase t a t + 3 roky. Metoda komparativní geografická porovnává působení firem v závislosti na místu jejich sídel. Cílem praktické části je ověření předem stanovených hypotéz.
Analýza trhu bubble tea v České republice
Stibor, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem bubble tea v České republice ve vztahu ke společnosti Bubbleology. Cílem práce je analýza jejího marketingového mixu a navržení změn a opatření, které by vedly ke zvýšení povědomí o značce a následně i ke zvýšení zisků. Za pomoci dotazníkového šetření na internetu je nejdříve určena cílová skupina nápoje. Poté jsou popsány hlavní značky na trhu a identifikována je hlavní konkurence pro Bubbleology. Následuje analýza samotného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištění jsou navrženy doporučení a doplňky k současnému mixu. Jedná se především o zvýšení digital engagement za pomoci sociálních sítí a mobilní aplikace a o zlepšení promočních aktivit v místě prodeje. Správnost konceptů je nakonec ověřena pomocí skupinového rozhovoru.
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn \a jeho využití ve firmě OPUS Praha
Vyskočilová, Marcela ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slavíková, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje pole sociálních sítí, popisuje jednotlivé typy sociálních sítí i jejich historii. První kapitola je soustředěna také na popis využití sociálních sítí ve firmách. V druhé kapitole je cíleno na seznámení čtenáře se sociální sítí LinkedIn -- historií, strukturou a jeho využitím. Kapitola je zakončena podrobným popisem, jak by měl vypadat ideální firemní profil na LinkedIn. Posledním cílem této práce je praktická ukázka, jak se tvoří ideální firemní profil. Je k tomu využita metoda případové studie. Kromě toho je ve třetí kapitole také představena společnost OPUS Praha, jejíž profil je sestavován, její marketingové strategie a dosavadní působení firmy na sociálních sítích.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.
Comparison of trends in the area of recruitment and selection of the employees
Veliká, Zuzana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Bušina, Filip (oponent)
Diplomová práce se zaobírá porovnáváním trendů v oblasti získávání zaměstnanců a výběru zaměstnanců. Cílem práce je poukázat na neustále se měnící nástroje a kanály využívané při nábore zaměstnanců. Práca je rozdělená do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obecně popisuje personální práci a obsazování volných pracovních míst. Praktická část se už přímo zaobírá porovnáváním trendů v oblasti získávání a výběrů zaměstnanců. Konkrétně porovnává minulé a současné trendy, s poskytnutím přehledu možných budoucích trendů.
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,229 záznamů.   začátekpředchozí987 - 996dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.