Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvedení nové realitní kanceláře na trh
Holman, Pavel ; Merta, Petr (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení realitní kanceláře na trh. Cílem je vytvořit návrh podnikatelského plánu nové realitní kanceláře Perníkové reality s.r.o., charakterizovat práci realitního makléře a popsat realitní trh, ve kterém bude realitní kancelář působit.
Proposal for Brand Development
Brauner, Jakub ; Rampulová, Kateřina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the brand development of a small real estate agency APOLLO reality. The theoretical part is focused on defining the terms from the field of branding and real estate. It also defines the framework for brand development. In the analytical part, an internal analysis of the company was performed, focusing on the business and branding part of the agency. In the external analysis, a survey of brand perception research and an assessment of the visual identity of the main competitors was carried out. The proposal for brand development and brand control was created based on the results of the analysis. The proposal also includes a plan for the implementation of changes and calculations of costs for redesign.
Rodinný dům s realitní kanceláří
Langer, Ivo ; Sláma, Ludvík (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu rodinného domu s realitní kanceláří v obci Sokolnice. Objekt je navržen jako samostatně stojící, pozemek je situován ve velmi mírném svažitém území. Rodinný dům půdorysně zaujímá tvar písmene T, je třípodlažní, částečně podsklepený. První patro je funkčně rozděleno na část obytnou a část provozní. Součástí objektu je garáž a 2 parkovací stání pro zákazníky realitní kanceláře. Dům má jednoplášťovou a vegetační plochou střechu, zdivo z keramických tvárnic POROTHERM, v suterénní části použity tvarovky ztraceného bednění CSB.
Návrh obchodní strategie realitní kanceláře
Stehlík, Michal ; Pekárková, Lucie (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce, která nese název "Návrh obchodní strategie realitní kanceláře", se zabývá teorií a praxí strategického řízení. Teoretická část pojednává o založení malého nebo středního podniku, předpokladech úspěšného podnikatelského záměru a moderních manažerských metodách. Je zde popsán obecný postup provádění strategické analýzy podniku a z něho vycházející tvorba strategií. V praktické části je analyzován konkrétní nově vzniklý podnik, přičemž je provedena komplexní strategická analýza jednak jeho okolí, tedy socioekonomického a vládního prostředí včetně Porterova modelu konkurenčních sil, jednak je podrobeno strategické analýze rovněž vnitřní prostředí podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Hlavním přínosem mé práce je zformulování komplexního návrhu optimální strategie pro daný podnik do budoucna. V závěru práce je zhodnocen efekt založení daného podniku.
Podnikatelský záměr
Borovcová, Lucie ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
V diplomové práci je zpracován podnikatelský záměr realitní kanceláře. Na základě teoretických poznatků a zjištěných skutečností je zde obsažen návrh založení, ekonomické zhodnocení a možnost realizace tohoto projektu.
Marketing realitních kanceláří
Svoboda, Robert ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části práce jsou mezi sebou jednotlivé druhy reklamy porovnány pomocí metody vícekriteriálního rozhodování. Na základě toho je následně vybrána nejvýhodnější možnost.
Analýza možností zkvalitnění služeb v oblasti zprostředkování obchodu s nemovitostmi v podmínkách České republiky
Páč, Lubor ; Pavlíková, Andrea (oponent) ; Kledus, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vývoj v České republice po roce 1989 v oblasti zprostředkování obchodu s nemovitostmi a popsat současný stav. Současný stav byl shledán nevyhovujícím. Neexistuje zvláštní právní předpis, který by upravoval výkon realitní činnosti a pro výkon povolání není vyžadováno prokazování odborné či jiné způsobilosti. Realitní kanceláře nemají v České republice dobrou pověst a u řady občanů jsou neoblíbené. Jako reakci na stávající nevyhovující situaci byla na pokyn Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky ustanovena pracovní skupina, které bylo uloženo vypracovat analýzu současné situace v oblasti podnikání realitních kanceláří a navrhnout varianty jejího řešení. Dalším z cílů této práce je provést analýzu těchto navrhovaných variant řešení a případně uvést návrhy, které zde nejsou obsaženy.
Vedení, řízení a výběr spolupracovníků v realitní oblasti
Togner, Ondřej ; Starnovský, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o práci managementu a výběru nových spolupracovníků v oblasti realitní činnosti. Cílem diplomové práce je porovnat, jestli práce managementu a výběr nových spolupracovníků v praxi probíhá v souladu s odbornou literaturou. Teoretická část je věnována základním pojmům nejen z oblasti managementu, výběru pracovníků, ale i oblasti realitního trhu. V praktické části je prostřednictvím třech různých výzkumů (dotazník, řízený rozhovor a osobní pracovní zkušenost) provedený sběr dat, jejich analýza a vyhodnocení. Na závěr je provedeno posouzení teoretické a praktické části, vlastní doporučení a závěry diplomové práce. Přílohu diplomové práce tvoří i manuál pro výběr nových pracovníků do realitní kanceláře.
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Rosecká, Petra ; Hladká, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.