Název:
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Překlad názvu:
Influence of Advertising on Real Estate Buying Decisions
Autoři:
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
The work deals with the development of advertising and marketing channels used by real estate agency on the Czech real estate market. Detailed phase defines the different types of advertisings and actors entering in the real estate market, as between sellers and buyers than among the intermediaries as well. If the real estate agency want to apply or increase sales through certain advertising, is the task of this work determine which target groups to use for specific kind of advertising.
Klíčová slova:
klient.; realitní agentura; realitní makléř; Reklama; Advertising; client.; real estate agency; real estate broker
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40955