Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh Assessment centra jako účinného nástroje výběru personálu ve firmě MOSER, a.s.
Válková, Pavla ; Hančová, Světlana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh výběrové metody assessment centre relevantní pro pozice průvodce, odborný prodavač, a pracovník infocentra obsazované ve společnosti MOSER, a.s. Pozornost je zaměřena na vymezení pojmů, zjištění konkrétních pozic pro návrh. Hlavní zájem však je věnován uskutečnění assessment centre a zejména návrhům souvisejícím s jeho uskutečněním.
Právní a daňové aspekty vytváření lidských zdrojů v podniku - srovnání ČR a Anglie
Valentová, Petra ; Penka, Miroslav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci související s právními a některými daňovými aspekty vytváření lidských zdrojů v podniku v kontextu českého a anglického právního prostředí. Pojem „lidských zdrojů“ je v práci omezen pouze na zaměstnance a „vytváření lidských zdrojů“ pouze na přijímání zaměstnanců do pracovního poměru založeného pracovní smlouvou. Dále je zpracováním práce sledováno několik cílů dílčích. První dílčí cíl spočívá v identifikaci některých problémů spojených s dodržováním právních norem, se kterými se může management podniku v oblasti vytváření lidských zdrojů setkávat v jednotlivých zemích. Druhým dílčím cílem je předložit na základě vlastních poznatků návrhy, jak by měl tyto problémy management podniku řešit. Součástí tohoto dílčího cíle by mělo být také zhodnocení výhod a nevýhod předložených návrhů řešení. Třetím dílčím cílem je pak porovnat daňové zatížení závislé činnosti zaměstnanců v České republice a v Anglii. Výsledkem toho by mělo být stanovení daňově optimálnějšího prostředí pro odvod daně z příjmů z mezd zaměstnanců. Jednotlivé cíle práce jsou vypracovány na pozadí teoretických východisek práce, které jsou důležité pro pochopení širšího kontextu vymezeného problému práce. Teoretickými východisky práce tedy je pojetí a význam lidských zdrojů; základní teoretické souvislosti pracovního práva v kontextu českého a anglického právního řádu; a odměňování jako faktor daňových nákladů za lidské zdroje podniku. V závěru práce pak jsou shrnuty základní poznatky, kterými byly stanovené cíle práce naplněny buď zcela, nebo zčásti. Jsou také zmíněny problémy, které vyvstaly při zpracování této práce, a jejich vliv na naplnění zmíněných cílů.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ
RUNDOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá vybranými pohledy na řízení lidských zdrojů v současné veřejné správě. Konkrétně se zaměřuje na současný systém plánování potřeby zaměstnanců, jejich příjímáním, adaptačním procesem nově přijímaných zaměstnanců a vzděláváním na České poště, s. p. OZJČ České Budějovice. Pro získání potřebných informací o řízení lidských zdrojů bylo využito dotazníkového šetření a nestandardizovaných rozhovorů s vedoucím pracovníkem. Hlavním cílem byla analýza postupů a metod personální práce. Dále pak zjišťování současného stavu fungování personální politiky v rámci České pošty, s. p. a postavení oddělení lidských zdrojů ve společnosti. Závěrem byl vytvořen návrh na zkvalitnění v podmínkách dalšího působení státního podniku.
Fluktuace zaměstnanců call centra
Smolová, Iva ; Wagnerová, Irena (vedoucí práce) ; Štikar, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fluktuaci zaměstnanců call centra pojišťovny. Po zmínce o psychologii práce a organizace se teoretická část zabývá zejména charakteristikou tohoto jevu. Snaží se zachytit nejdůležitější faktory, poukazuje na možné kroky vedoucí ke stabilizaci. Druhým tématem je call centrum a práce operátorů. Jsou zde popsána možná úskalí a rizika této profese, byl vypracován profesiogram zaměstnance konkrétního prodejního call centra. Poslední kapitola je věnována procesu náboru. Konkretizuje jednotlivé fáze přijímacího řízení, počínaje jeho přípravou a sestavením nezbytných dokumentů, konče adaptační fází nového zaměstnance v závěru celého procesu. Empirická část je zaměřena na fluktuaci v call centru pojišťovny (zde společnost "A"). Prvním krokem byla analýza personálních dat z období leden 2009 až říjen 2010. Následně jsme se snažili zodpovědět otázku, zda je možné použít Test rozhodování v časovém stresu, používaný při současném přijímacím řízení, sociabilitu, schopnost prosadit se a schopnost kontaktů coby prediktory setrvání ve společnosti. Z diagnostických metod jsme k tomuto účelu použili Bochumský osobnostní dotazník.
Využívání informací ze sociálních sítí při práci v personalistice
Tošovský, Jan
TOŠOVSKÝ JAN, Využití informací ze sociálních sítí v personalistice. Brno, 2019. Baka-lářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D. Práce zkoumá využívání sociálních sítí personalisty realitních kanceláří při jejich práci. Za pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů byl zkoumán postoj personalistů k náboru nových zaměstnanců skrze sociální sítě, rozhodování na základě informací ze sociálních sítí a také kontrola zaměstnanců skrze tyto sítě. V práci bylo také zkoumáno, kterým sociálním sítím je přikládána největší váha a jaké informace personalisté na těchto sítích hledají.
Komparace přístupu k lidským zdrojům v obchodních řetězcích ve vybraném okrese
KAPRÁLKOVÁ, Zdislava
Cílem této práce je porovnat přístup k lidským zdrojům v obchodních řetězcích - všeobecných a potravinových. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů týkajících se řízení lidských zdrojů a obchodních řetězců. Praktická část porovnává obchodní řetězce okresu Benešov na základě informací získaných z dotazníků.
Fluktuace zaměstnanců call centra
Smolová, Iva ; Wagnerová, Irena (vedoucí práce) ; Štikar, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fluktuaci zaměstnanců call centra pojišťovny. Po zmínce o psychologii práce a organizace se teoretická část zabývá zejména charakteristikou tohoto jevu. Snaží se zachytit nejdůležitější faktory, poukazuje na možné kroky vedoucí ke stabilizaci. Druhým tématem je call centrum a práce operátorů. Jsou zde popsána možná úskalí a rizika této profese, byl vypracován profesiogram zaměstnance konkrétního prodejního call centra. Poslední kapitola je věnována procesu náboru. Konkretizuje jednotlivé fáze přijímacího řízení, počínaje jeho přípravou a sestavením nezbytných dokumentů, konče adaptační fází nového zaměstnance v závěru celého procesu. Empirická část je zaměřena na fluktuaci v call centru pojišťovny (zde společnost "A"). Prvním krokem byla analýza personálních dat z období leden 2009 až říjen 2010. Následně jsme se snažili zodpovědět otázku, zda je možné použít Test rozhodování v časovém stresu, používaný při současném přijímacím řízení, sociabilitu, schopnost prosadit se a schopnost kontaktů coby prediktory setrvání ve společnosti. Z diagnostických metod jsme k tomuto účelu použili Bochumský osobnostní dotazník.
Návrh Assessment centra jako účinného nástroje výběru personálu ve firmě MOSER, a.s.
Válková, Pavla ; Hančová, Světlana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh výběrové metody assessment centre relevantní pro pozice průvodce, odborný prodavač, a pracovník infocentra obsazované ve společnosti MOSER, a.s. Pozornost je zaměřena na vymezení pojmů, zjištění konkrétních pozic pro návrh. Hlavní zájem však je věnován uskutečnění assessment centre a zejména návrhům souvisejícím s jeho uskutečněním.
Právní a daňové aspekty vytváření lidských zdrojů v podniku - srovnání ČR a Anglie
Valentová, Petra ; Penka, Miroslav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci související s právními a některými daňovými aspekty vytváření lidských zdrojů v podniku v kontextu českého a anglického právního prostředí. Pojem „lidských zdrojů“ je v práci omezen pouze na zaměstnance a „vytváření lidských zdrojů“ pouze na přijímání zaměstnanců do pracovního poměru založeného pracovní smlouvou. Dále je zpracováním práce sledováno několik cílů dílčích. První dílčí cíl spočívá v identifikaci některých problémů spojených s dodržováním právních norem, se kterými se může management podniku v oblasti vytváření lidských zdrojů setkávat v jednotlivých zemích. Druhým dílčím cílem je předložit na základě vlastních poznatků návrhy, jak by měl tyto problémy management podniku řešit. Součástí tohoto dílčího cíle by mělo být také zhodnocení výhod a nevýhod předložených návrhů řešení. Třetím dílčím cílem je pak porovnat daňové zatížení závislé činnosti zaměstnanců v České republice a v Anglii. Výsledkem toho by mělo být stanovení daňově optimálnějšího prostředí pro odvod daně z příjmů z mezd zaměstnanců. Jednotlivé cíle práce jsou vypracovány na pozadí teoretických východisek práce, které jsou důležité pro pochopení širšího kontextu vymezeného problému práce. Teoretickými východisky práce tedy je pojetí a význam lidských zdrojů; základní teoretické souvislosti pracovního práva v kontextu českého a anglického právního řádu; a odměňování jako faktor daňových nákladů za lidské zdroje podniku. V závěru práce pak jsou shrnuty základní poznatky, kterými byly stanovené cíle práce naplněny buď zcela, nebo zčásti. Jsou také zmíněny problémy, které vyvstaly při zpracování této práce, a jejich vliv na naplnění zmíněných cílů.
Návrh assessment centre jako účinného nástroje výběru personálu ve firmě Moser
Válková, Pavla ; Hančová, Světlana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vybírání nových zaměstnanců pomocí metody assessment centre do společnosti MOSER, a.s. Pozornost je zaměřena na vymezení pojmů, zjištění konkrétních pozic pro návrh. Hlavní zájem však je věnován uskutečnění assessment centre a zejména návrhům a přínosům souvisejícím s jeho uskutečněním, které vyhovují požadavkům společnosti MOSER, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.