National Repository of Grey Literature 264 records found  beginprevious246 - 255next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Rámcová směrnice o vodě - příčiny a důsledky institucionální reformy vodního hospodářství v ČR s důrazem na zapojení veřejnosti do tohoto procesu
Romášková, Adéla ; Čamrová, Lenka (advisor) ; Hadrabová, Alena (referee)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuální problematikou zavádění nové evropské legislativy, konkrétně Rámcové směrnice o vodě. Snaží se objasnit s tím spojené problémy a následně zanalyzovat jejich příčiny. Cílem práce je zhodnocení této institucionální reformy vodního hospodářství v podmínkách České republiky. Zvláštní důraz je kladen na zapojení veřejnosti do tohoto procesu, což vychází z nové ?filozofie? Evropské unie a v České republice toto pojetí nemá prakticky žádné historické kořeny. V této souvislosti vznikají mnohé problémy, které jsou demonstrovány na případové studii v konkrétní oblasti povodí.
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Livorová, Hana ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Jetmar, Marek (referee)
V současné době se stále více zdůrazňuje nutnost používání metod a nástrojů marketingové komunikace v organizacích neziskového sektoru. Díky kvalitní komunikaci s širokou veřejností mohou neziskové organizace rychleji a efektivněji dosáhnou cíle, za kterým byly založeny. Cílem práce je seznámení s problematikou neziskového sektoru v české společnosti, vymezení neziskových organizací, se zaměřením na soukromé neziskové organizace, jejich klasifikace, analýza funkcí neziskového sektoru v české ekonomice a charakteristika marketingu a marketingových nástrojů používaných neziskovými organizacemi. Součástí práce je také praktická analýza marketingové komunikace v konkrétní české nadaci a dále pak návrh komunikačního plánu pro české občanské sdružení.
Účetnictví a specifika financování neziskových organizací
Veselá, Jana ; Šímová, Jaroslava (advisor) ; Takáčová, Hana (referee)
Práce se zabývá neziskovým sektorem. Rozčleňuje jej z hlediska účetní právní úpravy na vládní a nevládní neziskový sektor. V případě nevládního sektoru jsou vymezeny četně zastoupení formy organizací z právního a účetního hlediska, nevládní sektor je zastoupen příspěvkovými organizacemi. Třetí část je věnována rozboru hospodaření příspěvkové organizace. Čtvrtá část porovnává nevládní neziskové organizace z oblasti školství se střední školou (příspěvkovou organizací).
Rozvíjení vztahů s klienty neziskové organizace
Bledý, Lukáš Bc. ; Nový, Jan (advisor) ; Balcarová, Jitka (referee)
Teoreticko-metodologická část: teoretické modely a faktory, které ovlivňují vzájemné vztahy mezi klientem (pacientem) a organizací (lékařem) Aplikační část: kvalitativní výzkum v organizaci, zjištění teoretického modelu aplikovaného organizací, návrhy na zlepšení Závěr: překážky a naplnění cílů práce
Možnosti využívání bankovních produktů neziskovými organizacemi
Špatná, Hedvika ; Nový, Jan (advisor)
V bakalářské práci se týká bankovních produktů určených pro soukromoprávní neziskové organizace. Jsou zde uvedeny hlavní rysy a charakteristika bankovních produktů, přehled základních bankovních produktů. Byly představeny produkty bank sídlících v Jindřichově Hradci a provedena analýza nákladovosti vzájemně srovnatelných produktů těchto bank.
Financování neziskových organizací na Jindřichohradecku
Čížek, Jan ; Nový, Jan (advisor)
Práce prezentuje výsledky průzkumu mezi regionálními nestátními neziskovými organizacemi v oblasti Jindřichohradecka zaměřeného na zjištění struktury jejich finančních zdrojů. Zabývá se také obecně neziskovým sektorem a možnostmi financování neziskových organizací. Na základě výsledků dotazníkového šetření posuzuje frekvenci využívání jednotlivých zdrojů a určení příčin jejich nízkých či vysokých preferencí při jejich vyhledávání a využívání a obsahuje návrh optimálního řešení zjištěných disproporcí.
Sociální marketing v Nadaci Naše dítě
Flanderková, Dagmar ; Puchýř, Milan (advisor) ; Kácovská, Petra (referee)
Diplomová práce je věnována oblasti sociálního marketingu s aplikací na neziskovou organizaci Nadace Naše dítě. Hlavním cílem práce je na základě vlastního výzkumu zhodnotit postavení této nadace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž se teoretická část věnuje marketingu, komunikaci, reklamě a médiím. Zvláštní kapitola je vyčleněna charakteristice neziskového marketingu a neziskového sektoru. Praktická část práce seznamuje s Nadací Naše dítě a s jejími mediálními kampaněmi. Poslední kapitola je věnována zhodnocení činnosti této nadace a představení vlastního výzkumu na základě dotazníkového šetření.
Financování neziskových organizací na Jindřichohradecku
Fröhlich, Vojtěch ; Nový, Jan (advisor)
Práce prezentuje výsledky průzkumu mezi regionálními nestátními neziskovými organizacemi v oblasti Jindřichohradecka zaměřeného na zjištění struktury jejich finančních zdrojů. Zabývá se také obecně neziskovým sektorem a možnostmi financování neziskových organizací. Na základě výsledků dotazníkového šetření posuzuje frekvenci využívání jednotlivých zdrojů a určení příčin jejich nízkých či vysokých preferencí při jejich vyhledávání a využívání a obsahuje návrh optimálního řešení zjištěných disproporcí.
Finanční strategie České společnosti AIDS pomoc
Ambrož, Jakub ; Olejníková, Hana (advisor) ; Mikan, Pavel (referee)
Diplomová práce se zabývá finanční strategií neziskové organizace. První část se věnuje teorii, pak následuje představení organizace, ve třetí části je sestaven návrh finanční strategie pro danou organizaci. V návrhu je zhodnoceno poslání organizace, jsou zohledněny vlivy okolí, které na ČSAP působí, dále jsou zde stanoveny cíle včetně nákladů na jejich realizaci. Návrh rovněž obsahuje přehled zdrojů, které může organizace využít pro realizaci svých cílů, a rozpočty konkrétních cílů.
The use of the Balanced Scorecard for management in non profit organizations
Drabinová, Hana ; Macháčková, Jaroslava (advisor) ; Kouřilová, Jana (referee)
Ve své diplomové práci se zabývám možností využití strategického systému řízení organizace ? Balanced Scorecard ve specifických podmínkách nestátních neziskových organizací. BSC se již řadu let využívá v komerčních podnicích k realizaci a ?zhmotnění? strategie a zároveň se snaží nabídnout nový (vyvážený) pohled na hodnocení výkonnosti podniku. Pokouším se poukázat na problematiku řízení nestátních neziskových organizací, vystihnout nejvýraznější rozdíly a najít odpověď na otázku, je-li metoda BSC vhodná k implementaci v nestátním neziskovém prostředí a s jakými specifiky. Zjištěné teoretické poznatky implementuji na vybranou neziskovou organizaci (občanské sdružení KAM) s cílem vystihnout obtíže i přínosy BSC v daném prostředí. Součástí mé diplomové práce je také drobný průzkum zabývající se znalostí metody v nestátním neziskovém sektoru

National Repository of Grey Literature : 264 records found   beginprevious246 - 255next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.