Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Případová studie kampaně Responsible Together
Nováková, Lucie ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Práce analyzuje kampaň Responsible Together, která má za cíl snížit násilí na ženách. Kampaň je tvořena nestátními neziskovými organizacemi, které jsou součástí občanské společnosti. Cílem diplomové práce je zkoumat, jak daná kampaň vzniká, jakou má cílovou skupinu a jaké prostředky využívá v rámci komunikačního mixu. Jako výzkumný design je vybrána případová studie, která kombinuje více metod sběru dat. Pomocí analýzy dokumentů, vč. grafických materiálů, a pozorování, práce komplexně ukazuje proces tvorby kampaně, zapojené organizace a organizátory/ky. V neposlední řadě práce ukazuje specifika marketingu neziskových organizací.
Media Campaign of Salafi Militant Organizations: The Case of Al-Shabaab and Daesh
Zděblová, Petra ; Ludvík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Daniel, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na mediální kampaň Saláfistických militantních organizací. Tyto organizace si vytvářejí vlastní kampaň za účelem prosazování cílů a formulování svých názorů, které často šíří prostřednictvím internetu. Obsah kampaně si organizace mohou plně přizpůsobit, protože nepodléhá žádné cenzuře. Informační prostředí 21. století výrazně přispělo k tomu, aby Salafistické militantní organizace získali své postavení aktérů na mezinárodní scéně. K tomu jim dopomáhá schopnost publikovat obsah svých sdělení v různých jazycích a zároveň jej šířit prostřednictvím několika médií tak, aby se dostaly k co nejširšímu publiku. Hlavním účelem této diplomové práce je zjistit, zda se cíle daných organizací promítají do jejich anglicky psaných magazínů a pokud ano, tak v jakém rozsahu. Práce zkoumá dva anglicky psané magazíny, konkrétně Gaidi Mtaani a Dabiq, jež jsou vydávány organizacemi Al-Shabaab a Daesh. Cíle obou organizací jsou rozděleny do čtyř kategorií, a to na strategické náboženské cíle, strategické politické cíle, fundamentální cíle a cíle zprostředkující. Jelikož se obě dvě organizace od sebe liší a jejich cíle jsou rozdílné a tudíž nesrovnatelné, je každá organizace, respektive její časopis, analyzován zvlášť. Tato práce se nesnaží své závěry zobecňovat, ale spíše uchopit každý případ...
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Dubská, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická část uvádí do problematiky komerční komunikace, charakteristiky a měřitelnosti médií. Blíže se věnuje mediálnímu působení České televize včetně komerčních produktů, které lze v rámci televizního vysílání využít. Druhá část se zabývá realizací barterového procesu mezi Českou televizí a mediálním domem, dále jsou analyzována získaná sekundární data z projektu MML-TGI a primární data z vlastního dotazníkového šetření. Závěrem jsou představeny rozhovory s odborníky z praxe, kteří poskytli komplexní pohled na probíhající barterovou spolupráci.
O kolik snížila kampaň "Nemyslíš - zaplatíš!" nehodovost na českých silnicích?
Jermanová, Kateřina ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Chytil, Zdeněk (oponent)
V této práci zjišťuji, jaký vliv má mediální kampaň na snižování úmrtí při dopravních nehodách. Konkrétně se věnuji kampani Nemyslíš - zaplatíš!, která probíhala v ČR v období 2008-2010. Na panelových datech z let 2006 až 2010 pro ČR a dalších 10 evropských států jsem zjistila, že vlivem kampaně se nehodovost snížila o 0 % až 14,2 % (95% interval spolehlivosti) za celé období, v posledním roce se interval snížení nehodovosti pohybuje od 1,2 % do 16,9 %. Účinnost kampaně se mi tedy podařilo prokázat, ovšem zdaleka ne tak výraznou, jak se udávalo doposud. Výsledky jsem aplikovala na analýzu nákladů a výnosů. Z vyčíslení nákladů úmrtí při nehodě jsem dopočítala, že kampaň v posledním roce zabránila vzniku nákladů minimálně ve výši 158 mil. Kč. I přes nižší zjištěnou účinnost se kampaň vyplatila.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.