Název: Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Překlad názvu: Czech television commercial products in relation to media cooperation
Autoři: Dubská, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: barter; komerční produkty; mediální kampaň; Česká televize; barter; commercial products; Czech Television; media campaign

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45588

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193490


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet