Název:
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Překlad názvu:
Czech television commercial products in relation to media cooperation
Autoři:
Dubská, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická část uvádí do problematiky komerční komunikace, charakteristiky a měřitelnosti médií. Blíže se věnuje mediálnímu působení České televize včetně komerčních produktů, které lze v rámci televizního vysílání využít. Druhá část se zabývá realizací barterového procesu mezi Českou televizí a mediálním domem, dále jsou analyzována získaná sekundární data z projektu MML-TGI a primární data z vlastního dotazníkového šetření. Závěrem jsou představeny rozhovory s odborníky z praxe, kteří poskytli komplexní pohled na probíhající barterovou spolupráci.This master thesis deals with Czech television commercial products in relation to cooperation with media houses. The objective is to evaluate the presence of commercial products in Czech Television using qualitative and quantitative research, taking into consideration the part of the viewer, and advertiser of individual campaigns focusing on media houses. The thesis consists of two parts. The first theoretical part introduces the issue of commercial communication, characteristics and measurability of media. Further, it deals with media influence of Czech Television, including commercial products which may be used in broadcasting. The second part looks into the implementation process of barter between Czech Television and media house. After that, there are secondary data obtained from the project MML-TGI and primary data from the questionnaire survey analyzed. Fi-nally are presented interviews with practitioners who provide a comprehensive view of the ongoing barter cooperation.
Klíčová slova:
barter; komerční produkty; mediální kampaň; Česká televize; barter; commercial products; Czech Television; media campaign
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45588