| |
|
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení procesu výběru nových zaměstnanců a také zlepšení pracovních vztahů ve společnosti Partners, a.s. Mezi hlavní teoretické přínosy této práce patří rozšíření teoretických znalostí dané problematiky, rozšíření teoretických znalostí daného oboru a také možnost využití této práce jako výchozí bod pro další budoucí výzkum. Praktickými přínosy práce jsou zlepšení výběru nových zaměstnanců společnosti Partners, a.s. a zlepšení současného stavu vztahů na pracovišti. V této práci byly mimo jiné použité metody a modely CPM, OCAI, 7S a SWOT.
|
| |
|
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení procesu výběru nových zaměstnanců a také zlepšení pracovních vztahů ve společnosti Partners, a.s. Mezi hlavní teoretické přínosy této práce patří rozšíření teoretických znalostí dané problematiky, rozšíření teoretických znalostí daného oboru a také možnost využití této práce jako výchozí bod pro další budoucí výzkum. Praktickými přínosy práce jsou zlepšení výběru nových zaměstnanců společnosti Partners, a.s. a zlepšení současného stavu vztahů na pracovišti. V této práci byly mimo jiné použité metody a modely CPM, OCAI, 7S a SWOT.
|
|
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá část zkoumá současné rozšíření buzz marketingu v České republice stejně jako jeho potenciál pro další rozvoj.
|