Název: Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Překlad názvu: The Utilization of Internal Marketing for Increasing Employee Satisfaction
Autoři: Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní kultura; interní marketing; marketing; marketingový přístup; motivace; spokojenost zaměstnanců; Řízení lidských zdrojů; corporate culture; Human resource management; internal marketing; marketing; marketing concept; motivation; satisfaction of stuff

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67093

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet