Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 356 záznamů.  začátekpředchozí347 - 356  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Horizontální podnikatelská síť
Márová, Klára ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Čermáková, Lenka (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na aktuální téma, kdy se drobní podnikatelé na obranu proti velkým zahraničním řetězcům slučují nebo co nejvíce rozšiřují svou podnikatelskou činnost a vytvářejí tak horizontální podnikatelské sítě. První, teoreticko - metodologická, část práce pojednává o distribučním systému jako součásti marketingového mixu a praktickou část tvoří SWOT analýza konkrétní horizontální podnikatelské sítě.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Privátní značky v segmentu rychloobrátkového zboží
Králová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce zkoumá sektor privátních značek v rychloobrátkovém zboží, uvádí faktorovou analýzu čtyř oblastí, které působí na jejich rozvoj a dává je do souvislosti s aktuálními trendy.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Chrudim
Vodehnalová, Kateřina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce mapuje nákupní podmínky a nákupní chování v Chrudimi. První část přibližuje Pardubický kraj a město Chrudim. Další část charakterizuje jednotlivé typy maloobchodních prodejen ve městě. Poslední kapitola pomocí dotazníkového šetření zkoumá a vyhodnocuje nákupní chování zákazníků v Chrudimi. Závěr shrnuje a porovnává jednotlivé poznatky s obecnými tendencemi.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá stavem retailingu v Bělorusku. Popisuje změny, které v posledních letech prožívá Bělorusko a znázorňuje jak tyto změny ovlivňují maloobchod. Uvádím tady přehled jak kvantitativních (růst počtů obchodů, tržeb, atd.), tak i kvalitativních změn (změny vzhledu prodejen, forem prodejních jednotek, atd.).
Vývoj maloobchodu v ČR po roce 1993
Nymsa, Jakub ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Práce na základě dostupných statistických údajů a výsledků agenturních šetření zachycuje hlavní vývojové trendy odvětví maloobchodu a maloobchodní sítě v České republice spolu se změnami postavení českých obchodníků a nákupního chování spotřebitelů od roku 1993 do současnosti s přesahem do roku 2010.
Analýza trhu IS/ICT v sektoru fashion retail
Příklenk, Lukáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Rydziová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je průzkumem life style retailového trhu. Náhodně jsem vybral 10 obchodních řetězců provozujících jeden či více obchodů. Firma mohla být zařazena do průzkumu, pokud splňovala následující kritéria. Obchodní firma či řetězec provozuje jednu či více maloobchodních prodejen. Prodávaný sortiment spadá do oblasti life style retail trhu. Firma měla zájem o zařazení do průzkumu, a tím i o získání výsledků průzkumu. Porovnané technologie jsem vybral z analýzy společnosti Gartner Hype Cycle for Retail 2006. Technologii jsem zařadil do průzkumu, pokud byla hodnocena dle Gartneru jako ?transformational? nebo ?high.? Do dotazníku jsem také zařadil technologie, o kterých je vydávána řada odborných článků, jsou přínosné a obchodníci se o ně zajímají. Na konci práce čtenář najde výsledky průzkumu: kolik obchodníků využívá danou technologii a pokud ji obchodníci nevyužívají, jakým způsobem řeší danou problematiku. Dále pak jak velké investice byly spojeny se zavedením technologie a jak dlouhou dobu měla návratnost. Jaké hlavní přínosy jim technologie poskytla nebo jaké přínosy od ní očekávají. Práce je také určena potenciálním dodavatelům, kteří uvažují o vstupu na life style retail trh. Dodavatelé se mohou dozvědět, jaké technologie nejsou obchodníky využívány a kde je tudíž potenciál k získání nových zákazníků. Potenciální dodavatelé se také mohou seznámit s běžným chováním v life style retailu a najdou návod na to, jak by se měli pohybovat v tomto prostředí.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Doležalová, Jarmila (oponent)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.
Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 356 záznamů.   začátekpředchozí347 - 356  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.