Název:
Privátní značky v segmentu rychloobrátkového zboží
Překlad názvu:
Private labels in FMCG
Autoři:
Králová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá sektor privátních značek v rychloobrátkovém zboží, uvádí faktorovou analýzu čtyř oblastí, které působí na jejich rozvoj a dává je do souvislosti s aktuálními trendy.Thesis examines FMCG-specific private labels sector, analyses four main factors influencing its development and relates them to the actual evolution as nowadays seen on the markets.
Klíčová slova:
maloobchod; privátní značky; rychloobrátkové zboží; Fast moving consumer goods; Private labels; Retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/12163