Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mikroblog pro týmy
Krutiš, Tomáš ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření mikroblogovací služby pro týmy. Práce popisuje průzkum a analýzu současných mikroblogovacích služeb a nalezení jejich silných a slabých stránek. Na základě analýzy je navržena nová služba, která se soustředí na komunikaci mezi členy týmu. Dále je rozebrána implementace navržené služby a na závěr jsou shrnuta budoucí rozšíření pro vylepšení služby.
Sémiotická analýza hashtagů na Instagramu
Svobodová, Kristýna ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hashtagy na Instagramu a zkoumá je pomocí sémiotické analýzy. Pro výzkum jsem zvolila instagramový účet Leoše Mareše, který je jedním z neúspěšnějších profilů v rámci českého Instagramu, jeho textový doprovod fotografií je velice specifický, proto poskytuje bohatý materiál pro výzkum. V úvodu práce je představena sémiotika jako taková, její historie a jsou představeny klíčové pojmy, jako je význam, jazykový znak, sémantika, pragmatika a syntax, denotace a konotace a jazykové prvky. Další část teorie se zabývá novými médii, konkrétně Instagramem, přestavuje samotnou platformu, dále popisuje hashtagy a jeho funkce, zde čerpá ze studií, které se ovšem doposud zabývaly hashtagy primárně na Twitteru, nikoliv Instagramu. Praktická část práce vychází z Morrisova rozdělení sémiotiky na syntax, sémantiku a pragmatiku a zabývá se hashtagy z těchto pohledů. Zkoumá, jak na sebe hashtagy vzájemně navazují a odkazují, jaký je vztah mezi hashtagy a obrazovou složkou příspěvku a jaké jsou předpoklady a limity pro jeho pochopení. V závěru práce jsou shrnuty poznatky a vyvozeny vzorce na základě předchozí analýzy, které pramení převážně ze zkoumání syntaxu a sémantiky.
Sémiotická analýza hashtagů na Instagramu
Svobodová, Kristýna ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hashtagy na Instagramu a zkoumá je pomocí sémiotické analýzy. Pro výzkum jsem zvolila instagramový účet Leoše Mareše, který je jedním z neúspěšnějších profilů v rámci českého Instagramu, jeho textový doprovod fotografií je velice specifický, proto poskytuje bohatý materiál pro výzkum. V úvodu práce je představena sémiotika jako taková, její historie a jsou představeny klíčové pojmy, jako je význam, jazykový znak, sémantika, pragmatika a syntax, denotace a konotace a jazykové prvky. Další část teorie se zabývá novými médii, konkrétně Instagramem, přestavuje samotnou platformu, dále popisuje hashtagy a jeho funkce, zde čerpá ze studií, které se ovšem doposud zabývaly hashtagy primárně na Twitteru, nikoliv Instagramu. Praktická část práce vychází z Morrisova rozdělení sémiotiky na syntax, sémantiku a pragmatiku a zabývá se hashtagy z těchto pohledů. Zkoumá, jak na sebe hashtagy vzájemně navazují a odkazují, jaký je vztah mezi hashtagy a obrazovou složkou příspěvku a jaké jsou předpoklady a limity pro jeho pochopení. V závěru práce jsou shrnuty poznatky a vyvozeny vzorce na základě předchozí analýzy, které pramení převážně ze zkoumání syntaxu a sémantiky.
Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby
Němec, Jiří ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby Cíl: Cílem práce je na základě analýzy současného stavu sociálních médií jednotlivých klubů z národní basketbalové ligy (NBL) vyhodnotit způsob použití sociálních médií a navrhnout spolupracujícím klubům vhodná opatření pro zlepšení sebeprezentace a komunikace se současnými fanoušky i dalšími cílovými skupinami ze široké veřejnosti. Metody: dotazování (elektronické), rozhovor (hloubkové interview), analýza dat (externí, interní), monitoring klubových účtů na sociálních médiích, scoring model Výsledky: V rámci stanovených parametrů se ze sedmi spolupracujících klubů nejlépe umístily BK JIP Pardubice. V uplynulé sezóně 2016/17 měly nejkvalitnější obsah facebookových stránek a zároveň získaly i vysoké plusové body v rámci parametrů To se mi líbí, Mluví o tom, Využití a Dosah. Nejméně kvalitní facebookové stránky měly týmy Orli Prostějov a NH Ostrava. Nejvyšší hodnocení profilu na Instagramu získaly týmy NH Ostrava a USK Praha. Naopak nejhůře dopadli Orli Prostějov, kteří neměli ani založený instagramový klubový účet. Po analýze získaných poznatků byly vyvozeny pro kluby některá doporučení, jako například:  Stanovení měřitelných cílů Před začátkem sezóny určit hodnotu metriky To se mi líbí, které by se mělo na konci sezóny dosáhnout. V...
Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích
Němec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luňáčková, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sociální média jako fenomén moderní doby a jejich využití v marketingu. Postupně ve své práci představím čtyři nejvyužívanější média, a to Facebook, Instagram, Twitter a YouTube a zároveň nastíním možnost jejich užití v marketingu. Marketingovou strategii v sociálních médiích jsem se rozhodl představit prostřednictvím konkrétního příkladu, mezinárodní společnosti 3M. Tuto společnost jsem si vybral zejména proto, že působí na trhu průmyslových výrobků, kde on-line marketing není v takové míře využívaný a zároveň proto, že spolupracuje s VŠE. Po představení základní marketingové teorie a vysvětlení základních pojmů zanalyzuji stávající strategii 3M v sociálních médiích a na základě provedené analýzy a zjištěných údajů navrhnu vlastní možnou marketingovou strategii pro společnost 3M, která propojí všechna výše uvedená sociální média.
Mikroblog pro týmy
Krutiš, Tomáš ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření mikroblogovací služby pro týmy. Práce popisuje průzkum a analýzu současných mikroblogovacích služeb a nalezení jejich silných a slabých stránek. Na základě analýzy je navržena nová služba, která se soustředí na komunikaci mezi členy týmu. Dále je rozebrána implementace navržené služby a na závěr jsou shrnuta budoucí rozšíření pro vylepšení služby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.