Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jazyk a styl současných politických textů
Luňáčková, Michaela ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato diplomová práce je věnována rozboru jazyka současné politiky. Práce je zaměřena na oblast adjektiv a sémantických rámců, ve kterých se adjektiva vyskytují, dále na metafory, frazeologismy a expresivitu objevující se v politických textech. Celá práce je založena na srovnávání daných oblastí u tří rozdílných politických stran, a to Občanské demokratické strany, České strany sociálně demokratické a Dělnické strany. Vše je doplněno názornými ukázkami a příklady z konkrétních politických textů. V poslední kapitole jsou uvedeny některé důležité stylistické předpoklady pro utvoření "úspěšného" politického textu.
Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích
Němec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luňáčková, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sociální média jako fenomén moderní doby a jejich využití v marketingu. Postupně ve své práci představím čtyři nejvyužívanější média, a to Facebook, Instagram, Twitter a YouTube a zároveň nastíním možnost jejich užití v marketingu. Marketingovou strategii v sociálních médiích jsem se rozhodl představit prostřednictvím konkrétního příkladu, mezinárodní společnosti 3M. Tuto společnost jsem si vybral zejména proto, že působí na trhu průmyslových výrobků, kde on-line marketing není v takové míře využívaný a zároveň proto, že spolupracuje s VŠE. Po představení základní marketingové teorie a vysvětlení základních pojmů zanalyzuji stávající strategii 3M v sociálních médiích a na základě provedené analýzy a zjištěných údajů navrhnu vlastní možnou marketingovou strategii pro společnost 3M, která propojí všechna výše uvedená sociální média.

Viz též: podobná jména autorů
1 Luňáčková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.