|
Hodnocení výkonnosti podniku
Kouřil, Petr ; Fučík, Vojtěch (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení výkonnosti podniku STAVOS Brno, a.s. Teoretická část práce se zabývá vybranými přístupy a metodami hodnocení výkonnosti podniku. V druhé části je charakterizován analyzovaný podnik a jeho současná situace. V poslední části je k hodnocení výkonnosti aplikován model START PLUS vycházející z principů The EFQM Excellence Model. Z jeho výsledků jsou nakonec vyvozeny návrhy na zdokonalení sebehodnocení a zlepšení výkonnosti.
|
|
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.
|
|
Motivace a stimulace zaměstnanců
Dědoch, Lukáš ; Dostál, Ivan (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku motivace a stimulace zaměstnanců ve firmě Gala, a. s. Prostějov. Cílem práce je zhodnotit současný motivační systém v podniku a navrhnout doporučení, která přispějí ke zvýšení pracovní motivace zaměstnanců a dále k jejich spokojenosti. Teoretická část práce popisuje základní pojmy spojené s motivací zaměstnanců. Praktická část se následně zabývá analýzou současné situace v daném podniku, jeho zhodnocením a návrhem jednotlivých doporučení pro zlepšení.
|
| |
| |
|
Návrh změn motivačního programu ve vybraném podniku.
Radičová, Kateřina ; Čépe, Vladimír (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
V předkládané diplomové práci se autorka zabývá motivací zaměstnanců ve vybraném podniku. Pozornost je věnována analýze stávajícího motivačního systému,systému hodnocení a odměňování. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí a analýze současného stavu podniku v analytické části, navrhnout efektivnější motivační systém. Návrh by měl sloužit k větší spokojenosti zaměstnanců a tím i lepším pracovním výsledkům a zvýšení výkonnosti podniku.
|
| |
|
Motivace a hodnocení zaměstnanců ČSOB a.s.
Kratochvíl, David ; Krábek, Tomáš (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem mojí diplomové práce je analýza motivačního programu a procesu hodnocení ve společnosti ČSOB a.s. V teroretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Praktická část je zaměřena na analýzu motivačního programu a procesu hodnocení zaměstnanců. V poslední části jsou představena možná doporučení, která povedou ke zefektivnění obou systémů v dané společnosti.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Uher, Michal ; Žižlavský, Ondřej (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení výkonnosti a současného stavu firmy Diadex, s.r.o. Za pomoci specifických analýz a nástrojů, popsaných v teoretické části, analyzuje prostředí, ve kterém společnost působí, a odhaluje pozitiva a negativa, která významně ovlivňují firemní činnost. Na základě výsledků jednotlivých finančních i nefinančních ukazatelů poukazuje na silné a slabé stránky podniku. Vybrané metody by poté v závěru práce měly poukázat na oblasti, které vyžadují zvýšenou pozornost, a popřípadě navrhnout řešení pro změnu a zlepšení dané oblasti či celkové situace.
|
|
Implementation of the Project Culture into the Company MoroSystems
Chudý, Michal ; Páral, Tomáš (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This master’s thesis describes life cycle phases management of the project Implementation of the project culture in the MoroSystems company from the perspective of a project manager. The thesis comprehensively describes the project from its inception, through planning, implementation up to handover of the outcomes to the customer, completion and evaluation. The thesis contains attachments which document meetings with the customer and project management artifacts created at different stages of the project.
|