Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu
Ciklová, Petra ; Petrová, Zuzana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh využití marketigových nástrojů při prodeji vybraného produktu. Vybraným produktem je přístroj Bodystat 1500, který pracuje na principu bioimpedanční analýzy. Práce obsahuje všechny potřebné analýzy, které jsou vhodné pro určení marketingové strategie a návrh marketingového mixu pro určený segment trhu.
Volnočasové aktivity a motorická výkonnost u dětí staršího školního věku
Bohata, Pavel ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Kinkorová, Ivana (oponent)
Název: Volnočasové aktivity a motorická výkonnost u dětí staršího školního věku Cíle: Cílem této diplomové práce je zhodnotit motorickou výkonnost a volnočasové aktivity u dětí staršího školního věku (12 - 14 let) na základní škole Boženy Němcové v Litoměřicích. Zajímá nás, jestli se prokáže pokles motorické výkonnosti u studentů s rozšířenou výukou hudební výchovy a estetiky, oproti studentům bez zaměření. Metody: Tato práce je zpracována formou empiricko-kvantitativního výzkumu. Celkem se výzkumu zúčastnilo 82 žáků. K určení motorické výkonnosti byla zvolena testová baterie Unifittest 6 - 60 a pro zhodnocení volnočasových aktivit byla použita vybraná část sociologického dotazníku COMPASS II. K určení množství podkožního tuku jsme použili multifrekvenční bioimpedanční analýzu (BIA). Stanovené hypotézy jsme ověřili pomocí dvouvýběrového t-testu. K určení věcné významnosti jsme použili koeficient Cohens'd. Výsledky: Na základě vyhodnocených výsledků nebyl mezi komparovanými skupinami zjištěn při hladině významnosti (p ≤ 0,05) statisticky významný rozdíl ani u jedné z hypotéz. Věcná významnost až na dívky v Leger testu, kde byl zjištěn střední efekt (d = 0,5), vykazovala pouze malou nebo žádnou míru efektu. Ani ve skladbě volnočasových aktivit nebyl zjištěn významný rozdíl. Klíčová slova: motorická...
Využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu
Ciklová, Petra ; Petrová, Zuzana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh využití marketigových nástrojů při prodeji vybraného produktu. Vybraným produktem je přístroj Bodystat 1500, který pracuje na principu bioimpedanční analýzy. Práce obsahuje všechny potřebné analýzy, které jsou vhodné pro určení marketingové strategie a návrh marketingového mixu pro určený segment trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.