| |
|
Návrh marketingové strategie pro elektronický obchod
Ciklová, Petra ; Krejčík, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na výběr odpovídající marketingové strategie pro elektronický obchod Nejenchlebem.cz. Základem je provedení analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy a na základě těchto provedených analýz pak navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro daný elektronický obchod. V diplomové práci jsou obsaženy teoretické poznatky z oblasti marketingu a chování zákazníka, dále již zmíněné analýzy a především návrhová část, která obsahuje doporučení, které by měly v budoucnu zajistit firmě naplnění stanovených cílů.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie pro elektronický obchod
Ciklová, Petra ; Krejčík, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomové práce je zaměřena na výběr odpovídající marketingové strategie pro elektronický obchod Nejenchlebem.cz. Základem je provedení analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy a na základě těchto provedených analýz pak navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro daný elektronický obchod. V diplomové práci jsou obsaženy teoretické poznatky z oblasti marketingu a chování zákazníka, dále již zmíněné analýzy a především návrhová část, která obsahuje doporučení, které by měly v budoucnu zajistit firmě naplnění stanovených cílů.
|