Název: Využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu
Překlad názvu: Marketing Tools Utilization for Sale of Selected Products
Autoři: Ciklová, Petra ; Petrová, Zuzana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bioimpedanční analýza; Bodystat; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT; technická analýza.; bioimpedance analysis; Bodystat; marketing mix; marketing strategy; SWOT; technical analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14037

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246938


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet