Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Gruzová, Marcela ; Komárková, Miroslava (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem průběhu zakázky v podniku OK Trust s.r.o., která se zabývá poradenstvím v oblasti financí především pro fyzické i právnické osoby. Vzhledem k dlouhodobé praxi v této firmě mám dostatek informací o hlavních aktivitách společnosti a celkovém průběhu zakázek, tudíž mohu analyzovat současný stav u konkrétní zakázky pro daného klienta. Na základě výsledků analýz budu schopna navrhnout nové kroky, které by měly zlepšit a zjednodušit celkový průběh zakázky.
Návrh zavedení nového produktu na trh
Kovářová, Veronika ; Ing.Marianna Ďurašková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh zavedení nového produktu na trh“ je analýza uvedení nového typu kupónu Unišek + společnosti Le Cheque Dejeuner, s.r.o. na domácí trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části bude zpracována teoretická problematika, tj. jednotlivé metody, vymezení základních pojmů, podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu tzv. 4P, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýzy. V praktické části bude charakterizována výše jmenovaná společnost, která zavádí produkt na trh, úspěšnost zavedení produktu a ověřena správnost stanovených hypotéz.
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
Studie spokojenosti zákazníků ve vybrané organizaci
Socha, Duncan ; Švábová, Kateřina (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií spokojenosti zákazníků ve společnosti C&K, a.s., která se zabývá prodejem, servisem, pojištěním automobilů včetně výkupů ojetých vozidel. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná míra spokojenosti zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její navýšení.
Marketingová komunikace vybraného podniku
Stratilová, Tereza ; Ornová, Eva (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného podniku. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část je zaměřena na teoretická východiska a vymezuje důležité pojmy související s tématem diplomové práce. Druhá část se věnuje analýze současného stavu vybraného podniku. Na základě poznatků, které vyvstaly z provedené analýzy současného stavu, jsou v třetí části práce vytvořeny návrhy doplnění/úpravy marketingové komunikace podniku.
Návrh podnikových procesů ve službách
Červinka, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem procesů v podnikání v oblasti služeb, vychází z relevantních teoretických poznatků, které jsou následovány analýzou potřebných zdrojů, jejich zajištěním a také analýzou tržního prostředí a konkurence. Výsledkem práce je vlastní návrh konceptu a určení podmínek pro jeho uvedení v provoz, jež umožňují realizovat moderní koncepty služeb v globalizovaném prostředí. Návrh podnikových procesů ve službách je konkretizován do podnikatelského záměru založení restaurace rychlého občerstvení Subway. Bakalářská práce je zaměřena na řešení konkrétních podmínek ve městě Hustopeče.
Interaktivní ikony pro mobilní aplikaci inteligentní domácnost
Mlynarič, Tomáš ; Korček, Pavol (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem interaktivních ikon (widgetů) pro platformu inteligentní domácnost vyvíjenou na FIT VUT v Brně a operační systém Android. V práci jsou představeny platformy, pro které je vývoj určen, dále jsou vysvětleny principy vývoje widgetů a v praktické části pak návrh a implementace widgetů. Na konci práce jsou zhodnoceny výsledky a projednány možnosti rozšíření.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Podnikatelský záměr
Carbol, Jaroslav ; Stará, Martina (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je vytvoření internetového informačního portálu a popis činností s tím spojených. Je zde analyzováno tržní prostředí a konkurence. Práce popisuje přesné postupy pro tvorbu internetového informačního portálu.
Analýza a architektura aplikace Žádost o důchod online
Zatloukal, Marek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá softwarovou analýzou a architekturou aplikace v oblasti eGovernmentu - Žádost o důchod online. Součástí práce jsou teoretická východiska popisující základní pojmy dané problematiky, analytická část, ve které jsou definovány východiska, požadavky, současný stav podání žádosti o důchod a dokončené analytické bloky. V praktické části jsou navrženy samotné analytické a architektonické modely popisující jednotlivé oblasti nově vznikající aplikace Žádost o důchod online.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 294 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.