| |
|
Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům
Wenigová, Anna ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se věnuje studii rozvoje podnikání společnosti AZ KLIMA a.s. se zaměřením na marketing a služby. Teoretická část definuje základní pojmy související s podnikáním a marketingem. Informace jsou čerpány z odborné literatury, která se zabývá danou problematikou. Tyto informace jsou poté použity pro tvorbu praktické části, která se zabývá souhrnnou analýzou aktuálního stavu u výše uvedeného podniku. Součástí je SWOT analýza, PESTE analýza či McKinseyho analýza 7S. Na základě jednotlivých analýz je definována konkrétní strategie rozvoje podnikání. Vlastní návrh řešení poté definuje konkrétní kroky vedoucí k rozvoji podnikání. Cílem této práce je vytvoření takové strategie rozvoje, která bude pro podnik efektivní a dlouhodobě přínosná.
|
| |
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
|
| |
|
Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství
Ryšavá, Klára ; Faltus, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingového mixu společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. V teoretické části jsou uvedeny definice základním marketingových pojmů souvisejících s touto problematikou. V analytické části je uveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí a analýza současného stavu společnosti. Poslední část je věnována vlastním návrhům na zlepšení některých prvků marketingového mixu.
|
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Hradil, Martin ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhů v rámci marketingového mixu. Podnikatelskou činností firmy je výroba fotokalendářů. První část práce je zaměřena na teoretické podklady, na které navazuje analytická část, obsahující analýzu obecného a oborového okolí a další analýzy, které vedou ke zhodnocení stavu firmy. Poslední třetí část zahrnuje návrhy změn marketingového mixu, které povedou k naplnění cíle práce.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Procházková, Aneta ; Velecký, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje změny komunikačního mixu vybrané organizace na základě provedených analýz dosavadního komunikačního mixu. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část definuje teoretické pojmy z oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix a několik metod analýzy podniku. V analytické části je daná organizace charakterizována a jsou provedeny jednotlivé analýzy. Návrhová část poté uvádí vlastní návrhy na úpravu komunikačního mixu v této organizaci.
|
|
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Barič, Filip ; Koch, Miloš (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on analysis, evaluation and improvement proposals for an information system used by a specific company from the insurance business. The company offers services to insurance companies, such as motor vehicle or property inspection and damage assessment. The first part describes the theory related to the main focus areas of this thesis. The second part contains an overview of the company, its analysis as well as evaluation of the information system used within the company. Finally, a set of proposals will be formulated, based on the outcomes of company and information system evaluation, aiming to simplify company processes and increase company’s productivity.
|